Lilypie 1st Birthday Ticker

08 Temmuz 2008

Heyecanlı bekleyiş, son günler...

Arkadaşlar kısmetse 14 temmuzda doğuma gidiyorum.
Bu arada evde bol bol dinlendim, hazırlıklarımı tamamladım, bebişimin eşyalarıyla ve evle oyalandım. Evde olmak hem bana hemde oğluma çok iyi geldi. İş stresi, yol yorgunluğu olmadan mutlu mesut tamamladık günlerimizi çok şükür.
Bu arada sezaryen doğuma karar verdim. Zaten eğer normal doğumu beklersem belki de olamayacağını çünkü maşallah bebeğimin gelişimi biraz önden gittiği için kilolu bir bebek olabileceği, bu durumda da normal doğumun yapılmadığını söyledi doktorum. Tabi bunların hepsi ihtimal ama zaten bana da sezaryen biraz daha ağır basıyordu. Birçok arkadaşımla bu konu hakkında konuştum ve çok araştırdım çoğunluk sezaryeni tavsiye etti. Bunun dışında normal doğumda olabilecek aksiliklerde cabası. Bilmiyorum bir karar verdik Allah pişman etmesin inşalah. Anestesi olarakta epidural tercih ettim. Daha doğrusu doktorum çok tavsiye etti. Aslında bende bebeğimi ilk gören kişi olmak istedim açıkçası.
İnşallah en kısa zamanda bebeğim ve benim iyi haberlerimizle dönerim. Ne olur bizim için dua edin.

8 Comments:

Blogger Gulos said...

merhaba minik anne,
Benim de doktorum bebeğin çok kilolu olduğunu söylemişti ama 3600 doğdu gökçem.Kafası büyükmüş meğer.Biraz zorlansam da normal doğum yaptım :).Umarım sorunsuz bir doğum geçirirsin.Sana ve bebeğine sağlıklar dilerim.
Sevgilerimle...

10/7/08 3:28 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Allahım inşallah sğ sağlim doğumunun gerçekleşmesini nasip etsin inşallah, tam benim evlilik yıl dönümüm ne kadar güzel.. Daalarımız seninle, öptüm canım, bizi merakta bırakma :)

10/7/08 10:56 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Allah biran önce bebeginzle kavusturur sizi insallah...dualarimiz sizlerle...
sevgi ve saygilarimla....
Aysen

12/7/08 12:23 ÖÖ  
Blogger kakaolusevgi said...

Canım herşey harika geçer ve sen herşeyi süper geçti diye anlatırsın bize inşaallah.
bebeiğin ve senin için sağlıklar ve çekirdek aile olarak size mutluluklar dilerim.
Sabırsızlıkla haberlerini bekliyorum canım.

13/7/08 11:09 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Bu gün 14.Temmuz.
Bütün dualarim seninle kizim.

14/7/08 2:44 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Belkide şu saatlerde bebeğini kucağına almışsındır.
Herşeyin yolunda gitmesi dileklerimle...

14/7/08 7:24 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Hadi canım hayırlısı olsun, dört gözle haberlerini bekliyoruz, umarım çok rahat bir doğum olmuştur, şuan kulaklarıma oğluşunun sesi geldi :)

Öptüm ikinizde...

14/7/08 10:59 ÖS  
Blogger Yaz said...

Arkadaşlar yorumlarınız ve güzel dilekleriniz çok teşekkür ederim. Allahıma şükürler olsun herşey sorunsuz geçti. En kısa zamanda detayları yazmak istiyorum. Kendinize iyi bakın.

18/7/08 11:58 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------