Lilypie 1st Birthday Ticker

19 Temmuz 2008

Büyük aşk...

Oğlum geldi. Hemde beklediğimiz tarihten 2 gün önce. Mümkün olduğunca ayrıntılı anlatmaya çalışacağım hazır oğlum uyuyorken. En azından bebek bekleyen arkadaşlar için belki bir faydası olur benim doğum tecrübem.
Doktorumuz ile 14 temmuz tarihi için anlaşmıştık. Nasıl olsa sezaryen yapacağım için bari planlı programlı olsun demiştik fakat 12 Temmuz günü ben gezip alışveriş yapıp eve geldiğimde anormal bir durum olduğunu farkettim. Hemen doktorumuzu aradım oda hemen hastaneye gel dedi. Hastaneye gittik apar topar nst cihazına bağlandım. 1 saat kadar cihazda kaldım birde dr muayene etti ve henüz birşey yok eve gidebilirsin 14 temmuz tarihinde görüşürüz dedi. Eve geldik herşey normal gidiyordu taki gece 2 civarında suyum gelene kadar. Birde sancılar başladı. Tekrar doktorumuzu aradık acilen hastaneye gitmemi doğum ekibini arayıp doğuma hazırlanacağını söyledi.
Biz yine acilen hastaneye gittik. Tekrar nst cihazına bağlandım. Uzun bir süre sancılar takip edildi. Bu arada doğum odası ve ekip hazırlandı. Ve gece 5:45 de doğuma alındım. Aslında sancılar başladığı için normal doğum yapabilirdim ama sancılara dayanamadım. Saat 6:11 de oğlum sezaryen ile dünyaya geldi. Ben daha önceden epidural anesteziye karar vermiştim zaten. Ve şükürler olsun hiç pişman olmadım. Doğum çok iyi geçti. Ekip çok uzmandı ve sohbet ederek doğum yaptım resmen. Epidüral tercih etmemin sebebi o anı yaşamak ve oğlumu ilk benim görmek istememdi. Oğlumu hemen yanıma getirdiler ve birbirimizi öpüp koklamamızı sağladılar gerçekten çok güzel ve özel anlardı.
Bu arada bebek bekleyen arkadaşlara belki fikir verir diye anlatmak istiyorum. Ben doğumu acı.badem hastanesinde yaptım. Gerçekten çok memnun kaldım. Hizmet ve ilgi çok iyiydi. Ben daha önce doğum yapan arkadaşlarımın tecrübelerine dayanarak yanımda bir sürü eşya götürmüştüm. Fakat kendim için götürdüğüm çamaşır ve pijamalar haricinde hiçbirşeye ihtiyaç kalmadı. Mesela oğlum için 2 takım hastane çıkışı, 1 paket bez, kendim için gerekli olabilecek başka bir sürü malzeme götürdüm ama herşeyi hastane karşıladı.
Sonra evimize geldik. İlk günlerimiz biraz zor geçti. Biz ona o bize alışana kadar bocaladık hepimiz. Ama Allahıma şükürler olsun oğlum 1 haftalık oldu ve yavaş yavaş düzene giriyor herşey.
Şu anda inanılmaz bir sevgi ve aşk yaşıyoruz onunla. Biz resmen aşık olduk oğlumuza. İnşallah bebek bekleyen herkes hayırlısıyla sorunsuz ve sağlıklı bir şekilde yavrusunu kucağına alır.

19 Comments:

Blogger ERDIL said...

Aramiza hos geldin >Altin Top<
Allah sana anali babali saglik dolu,mutlu bir yasam versin.
Can kizim en güzel günler bundan sonra sizlerin olsun.
Torunumu benim icin öp.
Sevgilerle.

19/7/08 11:49 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım çok teşekkür ederiz. Hakikaten dediğiniz gibi evlat evin altın topuymuş. Sizin için öperim tabiki. Sevgilerimizle.

19/7/08 2:58 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

Canım Allah analı babalı büyütsün.
herşeyin sorunsuz geçmesine çok çok sevindim.Darısı bize olur inşaallah.
Süper birşey yeni bir annenin ağzından doğum dakikalarını dinlemek.
Allah kısmet ederse ben de Acıbadem'de doğum yapacağım.Önerilerini dikkate aldım.hastane çantasını hazırlıyorum ben de.
Oğlunla fotoğraflarını da görmek isteriz.
Nice nice harika günleriniz olsun inşaallah canım.

20/7/08 12:55 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum çok sağol canım. Allah sanada sağlıkla oğluna kavuşmak nasip etsin. İnşallah çok kolay ve sorunsuz bir doğum geçirirsin sende. Bir tavsiyemde önceden herşeyinle hazır ol canım bebişler bazen erken gelebiliyor. Çok şükür ben hazırdım o konuda bir problem yaşamadım.

20/7/08 4:49 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Canım yaa çok sevindim, hayırlısı ile oğlunu kucağına aldın , allahım bizlerede nasip etsin, şuan en tecrübelimiz sensin, senden haberleri bekliyoruz, ayy şimdi ne kadar güzel kokuyordur canım benim yaa,

ismini ne koydunuz?

20/7/08 9:09 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim Allahım sizlerede hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza almak nasip etsin. Bebeklerin kokusu cennet kokusu derler ya galiba gerçekten öyle. Daha hastaneden eve geldiğimiz gün evin içini mis gibi bebek kokusu kapladı:)
Adını Tuna koyduk teyzesi.

20/7/08 9:55 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Amin canım, inşallah hayırlısı ile bizede nasip olsun :)

Aman pekde güzel ismi varmış, isminden belli yakışıklı olacak :))

20/7/08 11:33 ÖS  
Blogger huysuz prenses said...

Herşeyin yolunda olmasına çok sevindim. Umarım hep böyle sağlıklı, hayırlı ve bol şanslı bir evlat olur:)

22/7/08 10:59 ÖÖ  
Blogger renkler said...

canım ne zamandır girmiyordum. hayırlı olsun. Allah mutlu bir hayat versin oğluşa. seni çok öpüyorum annecik:)

27/7/08 9:26 ÖS  
Blogger Püstüklü Mama said...

Hoşgelmiş Tuna Bey! Adıyla büyüsün.

Benim için de koklar mısın annesi?

Teşekkür ederim :)

29/7/08 1:45 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Çok sevindim yaz.Muhteşem bir şey şu doğum olayı.Allah analı babalı büyümeyi nasip etsin oğluna.Sen de kendine çok dikkat et.Ameliyatlısın kendini işe güce verme sakın.Bol bol dinlenmen lazım.Bebek kadar sen de hassassın daha.
Sevgilerimle...

29/7/08 9:35 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

CANIMSINNNN:))
Yupppi bir kere daha teyze oldummmm.

Uzaklardayım ve de internetsiz gunlerimde seni merak etmistm, sukur simdi bu guzel haberi aldm.

Seni ve esini tebrik ediyorum. Allah TUNA Bebegimize saglikli ve mutlu uzun bir omur versin insallah....

Sevgilerimle.
Kuguu Teyzesi...

29/7/08 1:58 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Çok tebrik ediyorum canım. Allah anneli babalı büyütsün. Herşeyin yolunda gitmesi çok güzel. İnşallah oğlunuzla her zaman çok güzel günler geçirirsiniz.

4/8/08 1:31 ÖS  
Blogger Yaz said...

Huysuz Prenses çok teşekkür ederim. Amin.

4/8/08 1:43 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim çok teşekkür ederim. Allahım hepimizin evlatlarına sağlıklı uzun ömürler versin inşallah.

4/8/08 1:44 ÖS  
Blogger Yaz said...

Püstüklü mama koklamazmıyım hiç teyzesi. Zaten öyle güzel bir kokusu var ki uyurken bile gidip kokluyorum :)

4/8/08 1:45 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum gerçektende dünyaya bir insan getirmek mucizevi bir olay. Bazen hamileliğimi ilk öğrendiğimiz anı hatırlıyoruz birde şimdiye bakıyoruz. Ufacık bir keseden bir insan geliyor meydana. Allahıma şükürler olsun. Allah isteyen herkese nasip etsin.

4/8/08 1:47 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuu teyzesi bizde seni merak ettik. Çok şükür oğlum sağ salim geldi dünyaya. Çok teşekkür ederim canım güzel dileklerin için. Öptüm.

4/8/08 1:49 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum çok teşekkür ederim canım. Amin.

4/8/08 1:50 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------