Lilypie 1st Birthday Ticker

28 Mayıs 2008

33. Hafta ve biz :)

Biliyorum çok oldu yazmayalı ama işlerimi yoluna koyana kadar bloğumla hiç ilgilenemedim. Artık evdeyim. İnşallah bundan sonra daha çok güncelleyebilirim. Bu arada birde grip atlattım. Koca kış o kadar korudum kendimi hasta olmadım tam sıcaklar bastırdı ben yatak döşek yattım. Neyseki çok şükür iyiyiz şimdi oğlumla.
Rutin kontroller sıklaştı. Artık 10 günde bir gidiyoruz doktora. Geçenlerde ilk kez nst ye bağlandım. Günler geçtikçe doğum heyecanı basmaya başladı sanki. Birde etraftan normalmi düşünüyorsun sezaryenmi diye sorular sıkça sorulmaya başladıkça ben strese giriyorum. Herkes ne kadar meraklı. Sanki doğuma ben karar verebilecekmişim gibi bana soruyorlar oysaki o zamana ne olacağı bellimi. Son anda dr neye karar verirse o olacak. Benim birçok arkadaşım son ana kadar normal doğum istiyorum diye ısrar etti ama son anda sezaryen oldu hepsi. Sanırım doktorlar normal doğum gibi bir riske girmek istemiyor yada sezaryenin günü belli saati belli oluşu işlerine geliyor bilemiyorum. Neyse yani sonuçta şu anda doğumun nasıl olacağı konusunda düşünmüyorum ve düşünmek istemiyorum ama herkes ısrarla hatırlatmaya çalışıyor :)

Bu arada oğlumun odasıda geldi. Yavaş yavaş yerleştiriyorum. Resimde görüldüğü gibi dayanamadım uyku setini serdim hemen:) Aslında daha erken ama olsun aşkımla odasına girip girip seviyoruz yatağını :).


Kuğuucuğuma söz vermiştim göbiş resimlerimi yayınlayacağım diye. İşte oğlum ve ben :) ama kusura bakmayın yüzümü sansürlemek durumunda kaldım :)
Yaptığım hareket zafer işareti değil efenim :) hamileliğimin 2. ayında olduğumun işaretidir :)







Yukarıdaki 1,5 ay önceki halim. Bakmayın tombul çıktığıma hava soğuktu ve kalın giyinmiştim :)









Bu iki resimde bir hafta önce çekildi.


24 Comments:

Blogger KUGUU said...

Sevgili YeSIL SURATIM BENIM:)))

Oncelikle tsk ediyorum resimler icin. Oglushumuzun odasina bayildm annecik.
Ve seni de gordugume cok sevindim:))

Ilk resimde simdiki halin sanip nasil yani oldum yazisini okumadan- meger 2 aylikmissin:))

Simdiki halinde cok tatli. Allahm nazarsan saklasin ve hayirli saglikli bir dogum versin insallah.
Karari doktoruna birakma kendin kararver bence. Dedigin dogru doktorlar ne riske girmek ne de gece uyandirilmak istemedikleri icin sezaryan diyorlar ama sen karar ver yine de guzelim. Opuyouuuuuuuurm cok.

28/5/08 1:54 ÖS  
Blogger Yaz said...

İyi dileklerin için sağol oğlumun Kuğuu teyzesi :)
Canım dediğim gibi fazla düşünmüyorum ama herşey iyi giderse neden normal olmasın. Bakalım zaman neler gösterecek hadi hayırlısı.

28/5/08 2:09 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım özlemişim seni:) Aferim çok kilo almamışsın. Etrafındakilerin ne dediğini takma. İnsan hamile olunca herkes bişi söylemek zorunda hissediyor sanki! Umarım doğumun en hayırlısı ne ise o şekilde olur:)

28/5/08 3:45 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim bende özledim. Dediğin çok doğru karşılarındaki hamile olunca herkesin söyleyecek bir fikri oluyor :) Bu arada maşallah diyeyim kilo konusunda düşündüğümden çok daha iyi performans sergiledim :) 8. ayım bitmek üzere ve ben sadece 10 kg. aldım. İnşallah son ayda fazla almam.

29/5/08 1:05 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Aman ne güzelde olmuşsun maşallah sana nazar değmesin,

Doğru diyorsun insanlar böyle işte meraklı bana bile daha şimdiden sormaya kalktılar, allah sağ salim dünyaya getirmek nasip etsin canım

öptüm seni ve bebişini, bu arada odasıda pek bir şirin olmuş :)

2/6/08 12:25 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim bana şimdiden ikinciyi ne zaman düşünüyorsun diye soranlar var:) Yani anlayacağın bu sorular hiç bitmiyor :) o yüzden fazla takmamak lazım aslında. Canım bende seni öptüm.

2/6/08 12:51 ÖS  
Blogger Gulos said...

Çok güzel olmuş odası bebeğin.Erkek olduğu için maviye boğmamana sevindim.Ben de herkese inat uyku setini bulut mavisi almıştım :).Sen de hiç kilo almamışsın sanki.Sadece göbeğin mi büyümüş ne?
Sevgilerimle...

3/6/08 9:50 ÖÖ  
Blogger huysuz prenses said...

Ben de seni merak ediyordum. Daha önceki halini bilmiyorum ama hiç kilo almamışsın sanki. Pembiş bluzuna da bayıldım:)

3/6/08 4:46 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Bu ne yaa, dur bakalım birinciği sağ salim büyüt sonra ikinci zaten gelir, işte insanlar böyle...

3/6/08 7:51 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum ben erkeğe mavi kıza pembe olayını hiç sevmem. O yüzden oğlumun eşyaları çoğunlukla sarı turuncu yeşil vs. O kadar güzel canlı renkler varken neden illa bir renkte saplanıp kalalım ki. Ama işte adet olmuş nedense. Hatta ben her iki annemide tembihledim sakın erkek diye mavileri hazırlamayın diye sağolsunlar onlarda dinlediler beni.

4/6/08 1:26 ÖS  
Blogger Yaz said...

Huysuz Prensesciğim gerçekten maşallah diyeyim fazla kilo almadım. Bende kendimden böyle bir performans beklemiyordum doğrusu :) Hatta dün dr kontrolüm vardı 1,5 aydır hiç kilo almamışım hala 10 kilodayım çok şükür. İnşallah idealimde olan 12 kiloyla tamamlarım hamişliği :)

4/6/08 1:29 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim sorma hayatının her kesiminde insanların merak ettiği birşeyler oluyor ve olacakta maalesef :)

4/6/08 1:30 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Öncelikle maşallah diyerek yorumuma başlıyorum :)
Bebeğin odasına bayıldım, Allah güle güle kullanmanızı nasip etsin. Doğumun nasıl olcağı tabi ki son anda belli olacak birşey, miletimiz meraklı işte :) Hayırlısı olsun hakkında.

6/6/08 11:28 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum çok teşekkür ederim canım. Odamızı beğenmene sevindim :)

8/6/08 8:37 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

tatlım sen de çok kilo almamışsın,ne gzüsel,ben sana yorum yazdım zannediyordum yazmamaışım.
Bebeğiniz odasında harika günler geçişrsin inşaallah.

14/6/08 3:26 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum çok sağol canım amin. İnşallah hepimiz sağlıklı ve mutlu günler geçiririz bebişlerimizle :)

14/6/08 9:03 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

tatlım nerelerdesin,23 gün kalmış,bebiş nasıl,sen nasılsın?
İnşaallah ikiniz de çok iyisinizdir,doğuma yakın yaz birşeyler de,senden haber alalım.
Allah doğumunu hayırlısıyla kolay geçirsin inşaallah canım.

27/6/08 11:48 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

kakaolucuğum iyiyiz canım. Son hazırlıklar yapılıyor :) Eğer sezeryan olursa ki büyük ihtimalle öyle olacak sanırım 39. haftada alabiliriz dedi dr. Tabi oğlum daha erken gelmeye kalkmazsa :) yani anlıyacağın heran tetikte bekliyorum ve müthiş bir heyecan sardı. Buraya yazamadım ne zamandır ama fırsat buldukça sizleri okuyorum. Öptüm canım.

27/6/08 10:33 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

hadi canım hayırlısı olsun inşallah, bizde seninle birlikte gün sayıyoruz :)

Öptüm canıms eni ve bebişini, o da kim bilir ne kadar sabırsızdır dünyaya gelmek için :)

29/6/08 11:33 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

Ay,tatlım hadi bakalım hayırlısı olsun inşaallah,
sezeryana sen mi karar verdin?
İkiniz de çok sağlıklı ve kolay bir şekilde atlatırsınız inşaallah.

30/6/08 12:16 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim, gerçekten çok heyecanlı günler :) Allah sanada bu günleri sağlıkla görmek nasip etsin. Öptüm canım.

2/7/08 12:11 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kakaolum sezeryana ben karar verdim canım. Çok araştırdım ve düşündüm normal doğumda olabilecek aksilikler çok fazla o yüzden riske girmeye değmeyeceğine karar verdim. Ayrıca doğum yapan birçok arkadaşımda sezeryan tavsiye ediyor. Tabi ben böyle düşünüyorum ama zaman ne gösterir bilinmez. Şimdilik planımız sezeryan.

2/7/08 12:14 ÖÖ  
Blogger kedi said...

Yazzzz
Bi ses ver,doğurmuş olmalısın dimi:/

5/7/08 4:07 ÖS  
Blogger Yaz said...

Biyocum daha doğurmadım Allah kısmet ederse 14 temmuzda inşallah.

8/7/08 8:12 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------