Lilypie 1st Birthday Ticker

15 Nisan 2008

27. Hafta

Günler geçiyor. Bazen çok yavaş, bazen çok hızlı. Allah kısmet ederse bebişime kavuşmama 3 ay kaldı. Tabi zamanında gelirse inşallah. 3 ay çok uzun geliyor şu anda bana. Onu görebilmek için çok sabırsızlanıyorum ve çok özlüyorum. İnşallah sağlıklı bir şekilde olur her şey ve yolunda gider. Oğlumla birlikte bende büyüyorum demiştim ya, karnım büyüdükçe günlük aktiviteler zorlaşmaya başlıyor. Çabuk yorulmaya başladım mesela. Gece uykuları artık eskisi gibi deliksiz değil ve yüz üstü yatmayı çok özledim. Farkında olmadan yüzüstü veya sırtüstü yatarım diye tedirgin olup kafama takıyorum ve bazen sırf bu yüzden bile ani uyanmalarla uykum bölünebiliyor. Reflü canıma okumaya başladı, nefes daralmaları da cabası.
Ama tüm bu sıkıntılara rağmen hamilelik muhteşem bir şey. Gerçekten büyülü bir dünya. Onun hareketlerini hissetmek her şeye bedel. Şu anda bizim için ondan önemlisi yok. Allahıma her zaman şükrediyorum onu bize gönderdiği için ve dua ediyorum tüm isteyenlere nasip etsin diye. Ayrıca sağlıklı olsun diye de durmadan dua ediyorum. Bazen çok endişeleniyorum iyimi acaba diye. Karmakarışık duygular işte.
Neyse gelelim evle ilgili konulara. Banyo tadilatı bitti fakat henüz tamamlanmayan bazı kısımlar var. Sanırım genellikle bu mevsim boya badana ve tadilat zamanı olduğu için bu konuda çalışan kişi ve kurumlar oldukça yoğun. Hafta sonu bebişimin odasının siparişini verdik. Düşündüğümüz mobilyaların dışına çıktık tamamen ama güzel oldu sanki. Tabi mobilyalar gelip yerine yerleşmeden bilemiyor insan. Ben daha sade daha gösterişsiz bir şeyler düşünüyordum ama bebek odası için öyle bir model bulmak neredeyse imkansız. O yüzden nasıl olsa büyüyünce sade modelleri tercih ederiz diyerek tam bir bebiş odası aldık. Hani şöyle süslü, canlı renkli, sevimli, incikli cincikli modellerden işte. Benim sadelik hassasiyetimden dolayı evin her yeri renksiz olacak nerdeyse. O yüzden bebeğimin hayatımıza renk katacağı gibi odası da öyle renkli olsun bari dedim :) Bu arada hani bebek büyüyünce yandaki komidinleri çıkartılıp büyütülen karyolalar var ya onlardan aldık. Kullanışlı olur mu acaba? Bilen kullanan varsa söylesin lütfen.
Hamileliğin şu anına kadar çalışmanın bir çok avantajını yaşadım. Daha enerjik hissettim zira evde çok miskin olup sürekli yatıyorum. Evdekinden daha fazla hareket ettim, daha düzenli ve sağlıklı beslendim, daha sosyal oldum. Fakat bundan sonra ne olur bilemiyorum. Bir çok kişi son 2 haftaya kadar çalışıyor ama benim pek gözüm yemiyor açıkçası. Bir ay sonra yasal olarak doğum iznine çıkma hakkını kazanıyorum. Ne zaman çıkacağıma dair şu anda kararsızım. Zaman gösterecek tabi. İnşallah sağlığım sonuna kadar iyi olur ve sıkıntısız tamamlarım bu süreyi.
Bu arada son zamanlarda babam çok sık aklıma geliyor. Bazen içten içe ağlıyorum, bazense bebeğim üzüntümü hissetmesin diye hemen aklımı dağıtmaya, başka şeyler düşünmeye çalışıyorum. Sanırım doğum yaklaştıkça daha çok üzüleceğim. Çünkü babamın bebeğimi görebilmesini, bir kez bile olsa kucağına alabilmesini çok isterdim. Off yine kötü oldum. Kendinize iyi bakın.

19 Comments:

Blogger ERDIL said...

Yorum birakmiyorum diye okumuyorum sannma kizim.En güzel günlerin bu günler.Yasamin döngesi bu Babaciginda yerini torununa birakip giddi onunda hakki annesi ile babaciginin yaninda olmaya.
Can kizim yeni bir yasam basliyor.
En güzeli ise sevginin en pekistirildigi bir can araniza geliyor.3 ay cok cabuk gecer.Aslan baba yi da cok büyük görevler bekliyor.Allah sizlere sagilikli,hayirli bir evlat bagislasin.Baba'nin en büyük görevi anneye karsi olacagini da unutmasin.Bu günler de Anne en büyük sevgiyi babadan cocuk da anneden beklemektedir.
Sevgiler-saygilar.

15/4/08 4:06 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım yorumunla huzur saçtın yine bloğuma her zamanki gibi. Dediğin gibi insan bu durumda eşinden daha çok ilgi bekliyor. Sağolsun oda elinden geleni fazlasıyla yapıyor. Çok keyifli günler geçiriyoruz maşallah. Allah isteyen herkese yaşatsın. Sevgiler...

16/4/08 9:59 ÖÖ  
Blogger gazel vakti said...

Yazcım ikinci çocuğuma 6 aylık hamileyken banyo wc tadilatı yaptırmıştık bizde. Eve giren çıkan usta sayısı beni çıldırtıyordu. Temizliğide cabası. her gün yapmak gerekiyordu evin içinde yaşadığımız için. Bide 5 yaşında ilgi alaka isteyen başka bi çocuk. Herşeyi tek başıma hallettim. Tamda kızkardeşimin düğünüyle doğum çakışıyordu. İyiki yaptırmışız o zaman o tadilatı demiştik biter bitmez. Sende mobilyaları ve boya badanada bitince ohh diyeceksin. Birde aklına bana gelince en azından bebişini düşünerek üzülmemeye ağlamamaya çalış. Ne kadar şanslısınki bunun dışında herşey güzel gidiyor. Takdiri ilahi demek en güzeli. Hiç kimsesi olmayan insanlar var, varken küs olanlar var. Yurt dışında olanlar var. Elimizdekilerin sonuna kadar kıymetini bilmek en güzeli. Kendine çok iyi bak.

16/4/08 1:28 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gazelciğim hakikaten evde tadilat çok ama çok zormuş. Biz birde çalıştığımız için ustalara evi bırakıp işe gelmek zorunda kaldık. Aklımız hep evdeydi. Neyseki bitti çok şükür. Dediğin gibi daha şimdiden iyiki yaptırmışız diyoruz. Yapılınca insanın hoşuna gidiyor. Birde dediğin gibi kimsesi olmayan birçok insan var Allahım hepsinin yardımcısı olsun kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. Benim şuandaki tek tesellim babam bebiş haberini almıştı. en azından bunu duydu diye seviniyorum çünkü çok istiyordu bizden bir torun. Allahım hepsini nur içinde yatırsın.

16/4/08 5:52 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Az kalmış, maşallah 7 aylık olmuşsun , allah kısmet etsin inşallah :)

18/4/08 8:28 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim çok sağol canım. Amin.

21/4/08 9:17 ÖÖ  
Blogger Mutluveumutlu said...

Maşallah, Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin inşallah. Bebiş odası deyince sen ben bile heyecnlandım, Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.

25/4/08 8:59 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum amin canım. Allah herkese nasip etsin inşallah.

25/4/08 9:50 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

Birtanem kiyamam ben sana hic. Lutfen uzulme ki babacigin ve bebishimiz de hissetmesin bu uzuntuyu , olur mu?

"...Benim sadelik hassasiyetimden dolayı evin her yeri renksiz olacak nerdeyse. O yüzden bebeğimin hayatımıza renk katacağı gibi odası da öyle renkli olsun bari dedim :) ..."

Hayatiniza harika bir renk katilacak,saglikla hayirlisiyla, insallah guzelim benim. Ben bile buradan bekliyorum,adina karar verebildiniz mi?
Kuguu Teyzesi:))

26/4/08 5:16 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Ben once yorum yazip sonra bazen diger yorumlara goz atiyorum ya ERDIL BEYin yorumuna hayran kaldim. Kendisi okur mu bunu bilmiyorum ama YAZcigim "babanin da hakki kendi annebabasinin yaninda olmak" yorumu hele , beni cok duygulandirdi ... ve hakli...

26/4/08 5:20 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum adına karar veremedik henüz. Ama ilk sırada Tuna var. Sence nasıl?
Evet Erdil babanın yorumu benide çok etkiledi. İnsan bencil oluyor sevdiklerini kaybedince. Birdaha onu göremeyecek olma fikri yüzünden sanırım. Ama belkide o orada çok mutlu. Sonuçta bizde oraya gitmeyecekmiyiz birgün. Neyse bu konulara girersem çok uzatırım. Öptüm canım.

28/4/08 9:39 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

TUNA cok guzel bir isim olmus bence YAZcgm. Isim cok onemli
Hani resim bu arada:))? Buraya koymasan da bol bol cektir lutfen e mi canim, o guzel anilar durmali. hele simdi digital makinalarla eskisinin 100 kati resim sahibi olabilirken ihmal etmeyin sen ve kocan.
Allah adiyla anali babali ismiyle buyutsun diyeyim simdiden .. daha cok derim ama dayanamdim icimden geldi hemen.

2/5/08 10:37 ÖÖ  
Blogger kakaolusevgi said...

Allah hayırlısıyla buz kadar geçen zamanın devamını da geçirsin bize ve sağlıkla tatlı bebişlerimizi kucağımıza alalım inşaallah.

5/5/08 11:13 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum amin canım. Tüm bebek bekleyenlere Allahım sağlıklı bir şekilde kucağına almak nasip etsin, olmayanlarada biren önce bir bebek nasip etsin inşallah :)

8/5/08 8:51 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Merhaba yazcım,
Şimdi doğum iznine ayrılmış olman lazım :).BEn de 32. haftamda ayrılmıştım izne.Ama çok iyi gelmişti .Evde bayağı dinlenmiştim.ZAten odadan odaya geçişim saatler sürdüğü için akşama kadar mutfağa zor gidiyordum :))).Abarttım biraz ama çok özlüyorum o günleri.Oğlunla geçireceğin güzel günleri özlüyor olman çok doğal.Ama bu son günlerini bol bol uyuyarak geçirmeni tavsiye ederim.
Sevgilerimle öpüyorum.

8/5/08 2:26 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum evet önümüzdeki haftadan itibaren inşallah evdeyim artık.
Bende uyumayı çok istiyorum ama maalesef artık gece uykuları şimdiden bitti :) Çok ilginç sanki vücut ona bile hazırlıyor kendini. Genelde reflü yüzünden uyuyamıyorum o olmasa bu seferde sık sık wc ye kalktığım için uykum bölünüyor. Oğlum hayırlısıyla sağlıklı gelsinde insan başka birşey istemiyor valla. Tuhaf bir duygu.

9/5/08 9:46 ÖÖ  
Blogger Püstüklü Mama said...

Tuna benim yeğenimin adı, çevremde de ondan başka 2 bebek daha var. Kesinlikle erek çocuklarına çok yakışıyor :) Değiştirmediyseniz süper :)

Sahi, nerelerdesiniz???

19/5/08 12:33 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Püstüklü hala Tuna düşünüyoruz. Bende çok severim bu adı. Bu arada çok ara verdim biliyorum ama yeni post geliyor hemen :)

28/5/08 12:52 ÖS  
Anonymous şarkı sözü said...

Allah herkese nasip etsin inşallah.

13/7/11 3:23 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------