Lilypie 1st Birthday Ticker

24 Mart 2008

Zor günler...

Evde tadilat başladı. Allahım ne zor işler ne kadar bunalım günler geçiriyoruz. Evimize girilecek gibi değil şu anda. Banyonun eski fayansları kırıldığı için herşey heryer toz içinde. Aşkım beni eve sokmamaya çalışıyor ama ben yine de dayanamayıp gidiyorum. Bu arada tadilat başladığından beri kayınvalidemlerde kalıyoruz. Dün eve uğradım ve sinirlerim öyle bozuldu ki ağladım resmen. İlk başlarda ben çok ısrar ettim yaptıralım diye kocişim bunlar çok zor işler deyip yaptırmama taraftarıydı bende ona kızıyordum meğer çok haklıymış. Şu anda mecburen ikimizde işe geldik. Evde hem banyo yapılıyor hem de badana başladı. Şu an evde neler oluyor hiç haberimiz yok Allaha emanet bırakıp geldik. Neyse çok bunalım bir yazı oldu ama inanın moralim çok bozuk. İnşallah birkaç güne kadar herşey biter ve istediğimiz gibi olur. Bir aksilik çıkmaz inşallah.


Bu arada bu gün ayrıca güzel bir gün. Canım aşkımın doğum günü. Maalesef bu işlere denk geldi. Ama olsun önemli olan benim yanımda olması. Canım aşkım beni herkesten çok düşündüğünü bir kez daha hissettirdi şu son günlerde. Çok şanslı bir kadın olduğumu bir kez daha anladım.


Bebeğim iyi ki doğdun. İyi ki benim kocam oldun. Seni çok ama çok seviyorum hayatımın anlamı, mutluluğum, huzurum, herşeyim.



19 Comments:

Blogger Mutluveumutlu said...

Evin içinde tamirat çok zor oluyor gerçekten ama olsun sen moralini bozmamaya çalış, sonucunu düşün, ne güzel yepisyeni olacak evin :)
Eşinin de doğum günün kutlarım. Beraber sağlıkla, huzurla,çocuklarınızla, torunlarınızla nice nice seneleriniz olsun.

24/3/08 5:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum çok teşekkür ederim amin canım. İnşallah hepimiz mutlu ve huzurlu yıllar yaşarız sevdiklerimizle.
Aman tadilat işi gerçekten çok zor. Ama dediğin gibi bazen sonucunu düşünüyorum nasıl olsa yapılacaktı aradan çıktı diyorum ve kendimi teselli etmeye çalışıyorum ama moralim çok bozuk. Ev asla toparlanmayacakmış gibi geliyor :(

24/3/08 5:16 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Eşinin doğum günü kutlu olsun canım, umarım bir ömür boyu mutlu bir şekilde birbirinizin yanında olursunuz, minik bebişiniz ile..

26/3/08 11:00 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim çok sağol canım. İnşallah hepimiz sevdiklerimizle uzun sağlıklı ve mutlu bir hayat süreriz. Bu arada sizin bebiş doğmuştur. Nasıl sağlığı yerindemi? Dün baktım henüz yazmamıştın.

27/3/08 8:52 ÖÖ  
Blogger Ayçiçeği said...

Yaz'cğm, merhaba :)
Bence şimdi yaptırmanızın tam zamanı. Herşey bitince zaten hatırlamayacaksınız bu günleri. Biz evlenirken kapı kasalarını değiştirmemiştik. Sadece kapılar değişmişti. Ne büyük hataymış meğer. İki üç yıl sonra kapılarla kasalar uyumsuz olmuştu, gıcırdıyordu filan. Sonra yeni kapı ve kasa yaptıralım dedik. Fakat o zamanlar Çekirdek 9 aylıktı ve emekliyordu. Allahım, ne zordu evdeyken tadilatın olması. Hele bebekle daha da zordu. Yerdeki halılar kalkmıştı, çocuk emeklemek istiyordu. Zor bir dönemdi. Ama geçince hiçbirşeyi hatırlamadık :)
O yüzden bebek olmadan yapılacak ne iş varsa yapın :)
Kolay gelsin..

27/3/08 9:46 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ayçiçekciğim bizde bebiş gelmeden halledelim diye düşündük dediğin gibi iyikide öyle yapmışız. Bebek varken evin bu dağınıklığını ve pisliğini düşünemiyorum bile. Gerçi keşke hamile olmadan önce yaptırsaymışız diyorum çünkü insan birşeyler yapmak istiyor ama yapamıyor. Neyse bitti sayılır. Dün son halini gördüm hoşuma gitti ve daha şimdiden moralim yerine geldi. Dediğin gibi herşey bitip ev toplandığında sanırım çekilen tüm sıkıntı ve stresleri unutacağız :)

27/3/08 11:09 ÖÖ  
Blogger Püstüklü Mama said...

Yaz'cım merhaba. Ne çok iş var, ne yoğun. Kolay gelsin çok. Ucundan tutulacak bir iş olursa haberimiz olsun. Keşke yardım edebilsek :)

Mutlu yıllar eşine de. Hep mutlu olun.

27/3/08 5:29 ÖS  
Blogger KUGUU said...

CAnim YAZcgm benim.
Once kocishinin dogumgununu yurekten kutluyorum. Bence senin oldugun kadar o da cok sansli birisi;)

Evde yasarken tadilatin, boyanin ne kadar zor oldugunu bilen!!! biri olarak kolay gelsin diyorum. Zaten bitmek uzere galiba. Bu arada ne kadar zor olursa olsun yapilan hersey insana sonradan evin icinde mutluluk katsayisi olarak geri donuyor. Yani iyi etmissiniz. Buarada senin hamileligin nasil geciyor guzelim? Yandan takip ediyoruz ama sen da anlat. Opuldun kocaman.

27/3/08 6:40 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

canım Allah mutluluğunuzu yıllar geçtikçe daha da artırsın inşaallah

27/3/08 7:19 ÖS  
Blogger Yaz said...

Püstüklü mama gerçekten çok iş var. Çok şükür bugün bitiyor yarın evi toparlamaya başlayacağız artık. Yardımı düşünmen bile yeter canım çok sağol :)

28/3/08 10:35 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum çok sağol canım.
Gerçektende çok zormuş yaa. Büyük konuşmayayım ama birdaha böyle bir şeye kalkışmaya cesaret edemem herhalde. Ama şuda var yapılınca insanın hoşuna gidiyor. Valla çok şükür güzel oldu maşallah. Resimlerini eklerim bir ara. Canım bu arada hamilelikte iyi gidiyor maşallah. son testimizi 2 hafta sonra yapacağız inşallah oda iyi çıkar. Öpüyorum canımcım.

28/3/08 10:39 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum amin canım. Hepimizin inşallah.

28/3/08 10:40 ÖÖ  
Blogger Dikkat! biyo var ! said...

Enişdeeeee
Doom günün kutlu ossun enişde:)
Yazımızı fazla yormayın ha.

28/3/08 6:10 ÖS  
Blogger Yaz said...

Biyocumm ilettim enişteye iyi dileklerini. Teşekkür etti. Birde o yormuyor sağolsun ama ben yerimde duramıyorum ki. Sanki hamiş değilmişim gibi iş yapmaya çalışıyorum. Bu arada işler bitti sayılır. Tamamlanması gereken birkaç şey var onlarda olsun resimleri ekleyeceğim.

31/3/08 9:35 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

Nasil gidiyor bitti mi tadilat canim?

2/4/08 1:38 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum tadilat bitti ufak tefek eksikler var. Onları tamamlamaya çalışıyoruz. Tamamen bitse çok rahat edeceğiz artık. Çok yorucu oldu valla.

3/4/08 9:32 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yaz,
geçen sene yaptığın doğumgünü pastasını çok beğenmiştim.Bu sefer ev tadilat olduğu için yapamazsın artık.Ama olsun şu kedicik resimleri bile yeter.
Allah mutluluğunu daim eylesin.
SEvgilerimle...

10/4/08 11:28 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum demek pastayı hatırlıyorsun ne güzel :) sorma hem ev yüzünden hemde nedense pasta işine çok uzun zamandır ara verdim. Eski hevesim yok artık ama buna zamansızlıkta sebep oluyor tabi. Aslında istiyorum tekrar pasta yapmaya başlamak. Artık oğluşuma yaparım bundan sonra inşallah :) Güzel dileğin için çok sağol canım. Bu arada sen bloguna döndünmü? gelip gidip bakıyorum sana hala yoktun dur bir daha bakayım belki yazmışsındır :)

10/4/08 2:16 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

evet oldu, olurmu yazdım resimleri bile var bebişimizin :)

21/4/08 7:15 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------