Lilypie 1st Birthday Ticker

17 Mart 2008

Yardımmm :)

Biliyorum uzun ara verdim yine ama sebebini anlatayım bana hak verin olur mu? Evlendiğimizden beri evde badana yapmamıştık hadi bebiş gelmeden o işi halledelim dedik. Eh hazır badana yapıyorken banyo tadilatını da aradan çıkartalım dedik. Bu işler ne zormuş arkadaşlar. Yaklaşık 3 hafta sonu bu işlerle uğraştık ve henüz, malzeme seç beğen al, usta bul, anlaş, gün belirle aşamasını hallettik sayılır. Ustamız tanıdık ve ufak tefek tadilatlarımızı yaptırdığımız bir abimiz. İyi iş yapan ama çok para isteyen bir ekip olduğu için onlarla çalışabileceğimizi hiç tahmin etmiyordum ama sağolsun çok makul bir fiyat teklif ettiler ve bu hafta sonu banyo tadilatımız başlıyor kısmetse. Tüm malzemelerimizi aldık. Herşey hazır fakat günlerdir aramamıza rağmen banyomuzun boyutlarına uygun bir dolaplı lavabo bulamadık. Gezmediğimiz yer kalmadı ama maalesef yorgunluğumuzla kaldık ve her zamanki gibi ilk baktığımız modele geri döndük. Arkadaşlar aşağıda aldığımız seramiklerin ve seçtiğimiz dolabın resimleri var. Yalnız ben dolabın rengi konusunda kararsızım. Ne olur bana bugün içinde bir fikir verin. Akşama gidip dolaplı lavabo siparişini vermemiz lazım. Hangi renk dolap seramiklere daha uygun olur acaba? Venge olanı hiç düşünmemiştim baştan ama dolapta o renkte hoşuma gitti. Ne olur yardım edin arkadaşlar yaa of çok zor bu işler.

Bu arada hamilelik iyi gidiyor. İşler çok yoğun. Yorgunluk had safhada hayırlısıyla şu tadilat bitsede boya badana olsa mis gibi. Tertemiz evime kavuşsam. Şu anda nasıl olsa heryer kalkacak diye temizlik yaptığım bile yok. Evin bu hali beni strese sokuyor. Keşke bebişime denk gelmeseydi bu işler. Daha önce halletseydik. Neyse kısmet böyleymiş.

Hadi fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar. Bu arada banyomun eski ve yeni halinin fotolarınıda eklerim bitince. Bakalım beğenecekmisiniz. Öptüm hepinizi.

(Koyu renk seramik yerler, açık renk ise duvarlar için)


12 Comments:

Blogger huysuz prenses said...

Banyon küçükse açık renk tercih etmeni öneririm. Koyu renk olduğundan da küçük gösteriyor. Diğer yandan duvarlar açık renk olduğu için koyu renk güzel bir kombin olacaktır. Çok fikir verdim dimi:)

17/3/08 1:31 ÖS  
Blogger Yaz said...

Huysuz prenses bende aynen senin gibi düşündüğüm için kararsız kaldım :) ama yavaş yavaş açık renge doğru gidiyor aklım sanki. Banyo küçük ya ferah gösterir en azından diye.

17/3/08 1:40 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Evde tamirat işleri gerçekten sabır isteyen işler ama bebeğin tertemiz eve gelecek olmsı işin güzel yanı olsa gerek :)

Dolapların ikisininde hoş duracağından eminim, ikiside fayanslara çok uyuyor çünkü. Ama ben olsam vengeyi tercih ederdim galiba :)

17/3/08 1:55 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum, gerçekten bebiş için iyi bir hazırlık oldu. Zaten bu aralar tek tesellim bu:)
Hmm demek sen venge diyorsun. Evet oda hoş ama kapatırmı acaba ? çünkü tam karşısında aynı renkten birde boy dolabı olacak. Bunu postta yazmayı unutmuşum.

17/3/08 2:09 ÖS  
Blogger loungetime said...

Merhaba ilk ziyeretim bu, konu tam benilk olunca yorumumu yazauım dedim. Benimde banyom çok küçük ve dolap olarak bu dolabı çok beğnmiştim. Koçtaştan değil mi? Ben yaza kadar beklediğim için tamiratı erteledim. Ama şahsen vengeyi tercih ediyorum ben
Kolay gelsin

17/3/08 5:24 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Canimin ici bugun icinde yazin demissin ama saat su anda 18:47 sanirim gec kaldim bile. Sen belki de su anda showroomda secimini yapiyorsun.

Yine de oyumu atiyorum : %100 Venge diyorum canim:))

Bebisimiz tertemiz misler gibi yeni eve bak kismetiyle birlikte geliyor ne guzel...
Kolayliklar diliyorum bu arada.
ozletme kendini cok

17/3/08 6:49 ÖS  
Blogger Yaz said...

Yaaa arkadaşlar açık rengi seçtim ve siparişi verdim :((

Loungetime, bizde ilk koçtaşta gördük fakat dolabın firmasının başka bir bayisinden aldık. Hem bizim eve daha yakın bir yerdi, hem az bir farkda olsa daha ucuzdu, hem daha kısa sürede teslim edeceklerini söylediler, hemde koçtaştaki gibi nakliye ücreti almadılar. Her anlamda daha avantajlı oldu yani.

18/3/08 9:17 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğumm neden daha erken yazmadın :(( yaa evet sen bu yorumu yazarken ben seçim yapmış eve dönüyordum. Vengede benimde aklım kaldı ama evimizdeki eşyalardada hiç venge kullanmamıştık hep açık tonlar kullandık. Bu dolapta hem ferah göstersin hemde diğer mobilyalara uyumlu olsun diye açık rengi tercih ettik. Yoksa vengemi seçseydik acaba? uff neyse pişman olmak yok kısmet böyleymiş :))

18/3/08 9:21 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

canım benim yorma kendini olur mu? Tabikide temiz temiz gelsin bebiş ama yorulma sen.Öptüm seni..

18/3/08 10:30 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım, yeni girdim ya! Açık rengi seçmişsin, hayırlı olsun. Bu zevk meselesi.. Senin içine sindiyse hiç üzülme şimdi:) Ben olsam koyuyu seçerdim ama açık da güzel duruyor inan...

20/3/08 2:10 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim haklısın canım. Zaten bir iş yaptığım yok şimdilik. Belki badana yapılırken ufak tefek bişeyler yaparım. Öptüm canım.

20/3/08 4:17 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim sendemi koyu diyorsun. Valla ne bileyim keşke onumu seçseydim diye düşünüyorum şimdi. Neyse her işte bir hayır vardır deyip teselli edeyim kendimi :)

20/3/08 4:18 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------