Lilypie 1st Birthday Ticker

22 Şubat 2008

Günler...

Günler geçiyor, bebişim büyüyor, ben büyüyorum :) Geçen hafta genel kontrolümüz vardı. İzledik kendisini yine ekrandan. Resmen şov yaptı bize minik kuş:) bir sürü güzel pozlar verdi, çok hareket etti maşallah. Zaten artık minik hareketler hissetmeye başladım karnımda ama ilk hareketini babasına yaptı :) Babası karnıma dokunduğunda pıt pıt tekme attı :)
Bu arada sanki vücudumda festival varmış gibi hissediyorum. Her organ daha hızlı çalışıyor, kendini miniğime hazırlıyor sanki. Bazen kalbim bile öyle hızlı atıyor ki korkuyorum. O bile normalmiş.
Çok şükür bulantılar en az seviyeye indi fakat şimdide mide yanması başladı. Eskilerin dediğine göre bebek saçlanıyor, doktora göre ise bunun sebebi hormonlardaki aktivite ve büyüyen rahmin mideye baskı yapması. Ben bebeğin saçlarının çıkıyor olması fikrini daha çok benimsiyorum ve öyle düşünüyorum :) hoşuma gidiyor onun gelişiyor olması.
Yalnız bir sorunumuz var. Biz bir türlü isim bulamıyoruz minik oğluma. İsim fikirlerine sonuna kadar açığız belirteyim :)
Bunların dışında hayat rutin akışında devam ediyor. Kar tatili çok iyi geldi. Ben özellikle hamişliğin verdiği nimetleri sonuna kadar kullanıp, 2 gün de kendi kendime izin verip işe gitmedim :) Birde doktor kontrolümüz kar tatiline denk geldi. Arpama arabayı çıkarttırmadım ve caddeye yürüyerek indik bu kez. Aslında niyetimiz taksiye binmekti ama nasıl güzel geldi bembeyaz karlarda yürümek anlatamam. Tabi kayıp düşmeyeyim diye Arpa bey en yoğun tedbirleri aldı. Başta biraz tedirgin olduk ama baktık yürüyüş ikimize de iyi geliyor yürümeye devam ettik.
Tabi bize kar kış iyi geliyor, eğlence gibi geliyor ama durumu kötü olanlara, yakacağı olmayanlara ve hatta evsiz olanlara dua ettim hep. Allah yardımcıları olsun.

14 Comments:

Blogger Mutluveumutlu said...

Yazını gülümseyerek okudum, huzurlu, mutlu, sakin hoş bir yazı olmuş.
Bebişinizede maşallah,Allah bize güzel ahberlerini duymayı, sizede kucağınıza hayırlıyıla almayı nasip etsin :)
İsim konusu bencede handikap, ben bile şimiden isim düşünmeye başladım ama hiç bulamıyorum, hamile olunca ne yapacağım bilmiyorum :)

23/2/08 9:14 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Çok güzel şeyler bunlar yaa, seni okudukça ben heyecanlanıyorm, sen kim bilir nasılsın :)

23/2/08 10:16 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum gerçekten keyifli günler geçiriyoruz maşallah. Allahım isteyen herkese evlat nasip etsin. Bu arada isim konusunda mutlaka şimdiden bir kız bir erkek ismi belirleyin valla çok zor oluyor seçim yapmak. Bizim kız ismi belliydi ama hiç oğluş ismi düşünmemiştik :) keşke onuda hazırlasaymışız.

25/2/08 11:36 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim insan birde kucağına alacağı zamanı düşününce öyle bir heyecanlanıyor ki. Bir sağlığından endişe ediyorsun bir heyecanlanıyorsun karışık duygular yaşıyorsun sürekli. İnşallah bende sizlerin güzel haberlerini alırım hayırlısıyla :)

25/2/08 11:38 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

böyle zamanlarda zor durumlarda kalanlara allah yardım etsin

28/2/08 11:41 ÖÖ  
Blogger kedi said...

Zaman yaklaştıkça daha heyecanlanacaksın Yaz:)
"Saçlanıyor"olayı doğru biliyor musun?
Ben ilkinde çok yanma çektim,saçlı doğdu.2.de hiç yanma çekmedim kel doğdu:)

3/3/08 9:15 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

yurtdışı eğitim, hoşgeldiniz. Dediğiniz gibi Allah yardım etsin ihtiyacı olan insanlara.

4/3/08 9:12 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Biyonik günler geçtikçe hem daha çok alışıyorum hamileliğe hemde biran önce bebek gelsin istiyorum. Birde çok karışık duygular yaşıyorum biryandan kaygı diğer yandan mutluluk. Hamile olmak zormuş :)
Eski insanlar bazı şeyleri nasıl keşfettiler bilmiyorum ama bazı şeyler tıp ile paralel gidebiliyor. İlginç :)

4/3/08 9:15 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Canım yaaa... Ne güzel anlatmışsın... Ben de hamileyken bu dönemlerde saçı çıkıyor filan demişlerdi, oğlan kabak birşey çıktı:) Diyenler ile çok dalga geçtim ne saçı varmış diye:)

4/3/08 2:18 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğimm seni görmek ne güzel :) nasılsın şimdi inşallah daha iyisindir.
Bende bizim bebişi çok merak ediyorum nasıl birşey olacak. Saçlı, saçsız farketmez tabi sağlıklı olsunda.

4/3/08 2:36 ÖS  
Blogger Ayçiçeği said...

Yaz'cğm, demek bebek bekliyorsunuz :)) Çok güzel bir süpriz oldu benim için. Ve bir oğluş olacak, ne güzel.
Herşey hayırlısıyla sonuna kadar güzel geçer inşallah :)
Çok sevindim :))

6/3/08 11:05 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ayçiçekciğim çok teşekkür ederim canım. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Bu arada sen nerelerdesin özlettin kendini:)

7/3/08 10:19 ÖÖ  
Blogger kedi said...

Yaz
Yazmıyorsun :(

11/3/08 3:27 ÖS  
Blogger Yaz said...

Biyo haklısın ihmal ettim bloğumu. Çok yoğun günler geçiriyorum. Ama en kısa zamanda yazıp anlatacağım koşturmacalarımı.

13/3/08 11:03 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------