Lilypie 1st Birthday Ticker

04 Şubat 2008

Bebişimle geçen günler...

Birazda hamilelik günlerimden bahsedeyim. Çok şükür 4. ayımız bitti. Geriye kalan 5 ay nasıl geçecek bilmiyorum. Çok sabırsızlanıyorum ama eminim ki çabuk geçecek. Şimdiden özlüyorum Pıtırcığımı. Annelik kendini hissettirmeye başlıyor. Bu arada bebişimizin cinsiyeti belli oldu. Hem de daha 12 haftalıkken belli oldu. 2 li tarama yapılırken dr. biranda söyleyiverdi ve biz şok olduk. Hiç beklemiyorduk. Bir oğlumuz olacak hayırlısıyla. Gerçi biz kız istiyorduk ama olsun sağlıklı olsun da kız-erkek fark etmez. Babamız bundan sonra kendisine pıtırcık değil pıtır dememiz konusunda beni uyardı :) artık pıtır diyoruz kendisine. Bebişimi yaklaşık 3 haftadır görmüyorum. Görmeyince içim rahat etmiyor. Bu hafta sonu kontrolümüz var iple çekiyorum kendilerine kavuşmak için:)
İnternetten okuduğum kadarıyla bu haftadan sonra tecrübeli anneler bebeğin dokunuşunu hissedebilirmiş. Ben tecrübeli bir anne değilim ama hissedebilmek için var gücümle çabalıyorum. Mesela koltuğa uzanıyorum ve ellerimle karnımı sarıp uzun süre bu pozisyonda bekliyorum. Belki kımıldar hissederim diye. Ama henüz bir şey yok ortada. Sanırım daha erken.
Şuana kadar pıtır için hiçbir şey almadık henüz. Gidip mağazalardaki kıyafetlere bakıp sevip sevip çıkıyoruz ama almak için erken olduğunu düşünüyoruz. Ama teyzeleri sağ olsun ufak tefek almaya başladılar. Hatta sadece pıtıra değil annesi için bile bir sürü bol kıyafet aldılar. İnsanın ablalarının olması ne şahane :)
Bende kendime birkaç giysi aldım bu hafta sonu. Bir elbise aldım mesela hamile elbisesi değil ama beni 2 ay götürür birde sonradanda giyebilirim. Birde hamile kot pantolonu aldım. Bir sürü de üst var zaten ablalarımın aldıkları. Şimdilik yeter.
Evde temizlik falan düşündüğüm yok artık. Hafta sonları dışarı bile çıkmak istemiyorum. Bütün gün ve gece tv nin karşısında yatmak istiyorum ki yapıyorum da. Arpamla durmadan mısır patlatıp film izliyoruz. Amaann nasıl olsa doğuma yakın büyük bir temizlik yapılacak diye iyice saldım. Ne yapayım hiç halim yok valla. Bebişimden ve benden kıymetli değil diye düşünüp saldım gitti :)
Annem evi badana yapmamız konusunda beni ikna etti. Aslında hiç düşünmüyordum ama sen hiçbir şeye elini sürmezsin biz her şeyi hallederiz deyince çokta cazip geldi açıkçası. Bakalım o zamana kadar fikrimi değiştirmezsem baharda badana yapabiliriz.
Çok şükür bulantılar azalınca yememde yerine geldi. Artık rahatlıkla hemen hemen her şeyi yiyebiliyorum maalesef birtek balık hariç. Neyse buna da şükür.
Şimdilik benden bu kadar.
Kendinize çok iyi bakın.

10 Comments:

Blogger KUGUU said...

Oglan teyzesi oluyorum Yuppiiii:))
Pitirimizi da seni de opuyorum YAZcgm.

4/2/08 10:20 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum evet senin yeğenler kızdım dimi :) oğlan varmıydı aralarında? neyse yoksa ilkgözağrısı olur benim oğlum varsa da minik oğlan olur kazandibi olur :) bende öptüm canım.

4/2/08 10:35 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

canım yaa, senin yazıyı okurken sanki ben hamileym,işim gibi hissettim, allah hepinize uzun ömürler versin, 4 ay ne çabuk geçmiş, eminim 5 ayda geçecek :)
öptüm snei ve pıtırını

5/2/08 12:14 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yazcığım,
Allah sabır versin.Yerini nur etsin.Bebişinin cinsiyetini öğrenmişsiniz hayırlı olsun.Ben kızımın hareketlerini 5. ayında hissetmiştim.İlk hissettiğimde sanki içimde kelebekler kanat çırpıyormuş gibi hissetmiştim.Çok hoş bir duygu.Eşim benden bayağı sonra hissetti.Zaten 8. ayında dışardan bakarak bile hareketlerini görebiliyorduk.
Allah tamamına erdirsin.
Sevgilerimle...

5/2/08 8:41 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim inşallah Allahım isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu. Gerçekten çok keyifli günler. aslında kıymetini bilmek lazım. Canım inşallah hayırlısıyla seninde güzel haberlerini alırız tabi zamanı geldiğinde :) Bende öptüm canım.

5/2/08 9:01 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum çok sağol canım.
Sanırım bende önümüzdeki haftalarda hissederim. Şuanda hiçbir hareket olmayınca endişeleniyorum bazen acaba iyimi diye. Ama arada kıpırtı hissetsem çok daha iyi olacak benim için. Herşey zamanında tabi ama ben biraz sabırsızım galiba :)

5/2/08 9:04 ÖÖ  
Blogger Dilek35 said...

canım sağlıklı olsun kız erkek farketmez hayırlı evlat olsun işallah sağlıkla doğumunuda gerçekleştireceksin işleri düşünme tadını çıkar hamileliğinin

5/2/08 11:45 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Dileekkk neden sana sesimi duyuramıyorum :) 3. kez tekrarlıyorum. Bende senin bloğunu okuyabilmek, yorum yazabilmek istiyorum :) lütfen bana davet gönder artıkkk :)

Bu arada iyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Dediğin gibi sağlıklı ve hayırlı bir evlat olsunda kız erkek farketmez.

5/2/08 2:40 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

ay annesi oğluşunu hayırlısıyla kucağına aldığın günleri de gör canım inşaallah.

8/2/08 2:13 ÖS  
Blogger Yaz said...

kakaolucuğum amin canım inşallah hep beraber :) bakalım senin bebiş ne olacak. Eğer kız olursa blog kertmesi yaparız :) Öptüm canım.

8/2/08 5:53 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------