Lilypie 1st Birthday Ticker

29 Ocak 2008

Hayat devam ediyor...

Bir yandan gülüyorsun, konuşuyorsun, yemek yiyorsun, alışveriş yapıyorsun, uyuyorsun. Diğer yandan aklına her gelişinde içine bir ateş düşüyor, boğazını kocaman bir düğüm tıkıyor, gözünden bir damla yaş iniveriyor.
Gerçekten zormuş insanın en sevdiklerinden birini kaybetmesi. Sanki hep başkalarının başına gelirmiş gibi düşünülür ama öyle değil. Hepimizin başına gelecek bir gün. Hatta belki bir saniye sonra telefon çalıp bir acı haber almayacağımızın hiçbir garantisi yok. Ya da belki bir saat sonra bizim başımıza bir olay gelmeyeceğinin. Allah korusun hepimizi ve sevdiklerimizi ama bunlar da gerçekler maalesef. Doğum kadar ölümde doğal bir şey bunu anladım. Hatta olgunlukla karşılamak gerektiğini öğrendim. Sonuçta elimizde olan bir şey değil.
Biliyorum iç karartıcı bir post oluyor ama düşündüklerimi yazmak istedim buraya.
Zaten acımı tam yaşayamadım bebeğim için. Onu düşündüm hep. Çevremden de bu yönde telkinler geldi. Kocam çok destek oldu ve bebeğimizi düşünmem konusunda çok yardımı oldu bana. Aslında kalabalık bir aile olduğumuz için hepimiz destek olduk birbirimize. Allahım bir daha böyle acılar yaşatmasın.
Babacığım gideli bir ay olacak neredeyse. O kocaman bir çınardı. Hepimiz onun gölgesinde güvendeydik Ama o köklerini sıkı sıkıya toprağa salıp gitti. Bu dünyada kocaman bir aile, onu çok seven ve her zaman onu hatırlayacak, hiç unutmayacak bir sürü birey bıraktı. Kendi gibi iyi ve hayırlı evlatlar bıraktı. Dünya güzeli torunlar bıraktı. İnşallah yattığı yerde mutludur ki öyle olduğunu düşünüyorum. Dünya iyisi bir insandı. İnsana çok değer verir, kul hakkından çok korkar, yalandan nefret eder, yardım etmeyi çok sever onun şuanda aklıma gelen özelliklerinden bazıları. Zaten çevresinde ne kadar çok sevilen biri olduğunu cenazesinde bir kez daha gördük ailece. Bu bile bizi çok onore ve çok mutlu etti. O yüzden eminim şu anda oda çok mutludur gittiği yerde. Zaten gidiş anındaki rahatlığı, hiç zorlanmaması, hiç acı çekmeden rahatça ruhunu teslim etmesinden belliydi. Allah herkese böyle kolay ölüm nasip etsin dersem bana kızmayın. Gerçekten çok rahat ve şehadet getirerek ruhunu teslim etti babacığım. Ve bütün çocukları, torunları hepimiz yanındaydık. Hepimizi son kez gördü. Sadece askerdeki yeğenim hariç.
Eh bundan sonra hayatımıza kaldığımız yerden bir eksikle devam edeceğiz. Eskisi gibi olmayacak hiçbir şey, onu çok özleyeceğiz, hep eksikliğini hissedeceğiz ama zamanla alışmaya çalışacağız bu duruma. Yakınlarını kaybeden herkes gibi.
Allah tüm sevdiklerimizi nur içinde yatırsın.

Bu arada sevgili arkadaşlarım baş sağlığı dilekleriniz ve desteğiniz için hepinize tek tek teşekkür ederim. Beni çok mutlu ettiniz. İnsan böyle zamanlarda birilerinin acısını paylaştığını bilince çok mutlu oluyor, acısı biraz olsun hafifliyor. Benim için, babam için yorum yazan tanıdığım ve tanımadığım tüm arkadaşlarım öpüyorum hepinizi.

12 Comments:

Anonymous Adsız said...

Allah rahmet eylesin, mekani cennet olsun, nur icinde yatsin insallah...ögrenmenin yasi yoktur, böyle durumlarlada yasamayi ögrenmeliyiz, ne kadar aci olsada...bebisinize cok iyi bakin...kendinizede tabiki...sevgi be saygilarimla...

29/1/08 3:17 ÖS  
Blogger Yaz said...

Aysen, kesinlikle böyle durumlara hazırlıklı olmak lazım. Tabi çok zor, insan sevdiklerine ölümü konduramıyor ama maalesef hepimizin başına gelecek. Kaçış yok. O yüzden dediğin gibi böyle yaşamaya alışmaktan başka çare kalmıyor. Ayrıca iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.

29/1/08 3:29 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Canim Benim Canim YAZcigim Benim.
Allah dayanma gucunuzu sabrinizi arttirsin insallah. Babaciginin mekani nurlarla dolsun insallah.
Yakinini kaybetme acisini Allahim herkese gecinden yasatsin insallah , ama yasayanlar ancak anlar birbirini. Her ne kadar ates dustugu yeri yaksa da... Seninleyim canim.
Ilk yil en zoru olacak, herseyde ilk defa onsuz o ilkleri yasamak ne zor gelecek, ilk onsuz babalar gunu gibi... Ama senin kucaginda bebegin olacak Allahimin izniyle babacigin da cok mutlu olacak birtanem onu kucagina aldiginda.
Nur icinde yatsin babacigin ve tum sevdiklerimiz insallah.

29/1/08 7:04 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum çok sağol canım. Gerçektende ilkler çok zor oluyor. Birde annemlere gittiğimde gözüm hep onu arıyor. Kapı açılıp gelecekmiş gibi zannediyorum. annemle tel.de konuşurken babam nasıl diye soracakken birden aklıma geliyor. Yani gerçekten alışmak çok zor olacak. Ama sende biliyorsun bunu canım yapacak birşey yok. İnşallah dediğin gibi nur içinde yatsınlar.

30/1/08 8:41 ÖÖ  
Blogger Dilek35 said...

canım allah gani gani rahmet eylesin nur içinde yatsın babacığın eminim çok zordur böyle bir acıyı yaşamak ama doğanın kanunu nasıl doğduysak öyle öleceğiz allah gecinden versin hayırlı ölümler nasip etsin allah sana ve yakınlarınada sabır versin canım

31/1/08 1:58 ÖS  
Blogger Yaz said...

Dilek35 çok teşekkür ederim. Gerçekten çok zor günler ama maalesef hepimiz yaşayacağız. Dediğin gibi Alah hayırlı ölümler ve gecinden versin inşallah.
Birde sana aşağıdaki postta bir yorum yazmıştım buradada tekrarlıyayım belki bakmamışsındır diye. Senin blog kapalı olduğu için giremiyorum.
yaz-bitmesin@hotmail.com adresime davet gönderirsen çok sevinirim canım.

31/1/08 3:08 ÖS  
Blogger zilsizzarife'nin yeri said...

Canım diyecek çok fazla bişey yok Allah'ım rahmet eylesin.Allah sizlere sabır versin.Çünkü melek baban senin zaten hep yanında olucak.Dikkat et kendine olur mu:)

2/2/08 12:18 ÖÖ  
Blogger kakaolusevgi said...

Can�m benim ya BA�INIZ SA�OLSUN,
ALLAH BABACI�ININ MEKANINI CENNET ETS�N �N�AALLAH,
BEBE��N� D���NMEKLE EN GZ�EL�N� YAPIYORSUN,EM�N OL BABACI�INDA �LE OLSUN �STERD� CANIM.
ALLAHS�ZE SA�LIKLAR VERS�N.

2/2/08 7:25 ÖS  
Blogger Esra said...

Tesadufen geldim ve kotu bir haberle karsilastim. Allah rahmet eylesin babaciginiza demeden gidemedim. Allah sizlere sabir versin. Bebeginize uzun omur versin...

4/2/08 1:20 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Zilsizzarife çok teşekkür ederim. Evet gerçekten bende babamı hep yanımda hissediyorum yani sanki hiç gitmemiş hala bizimle gibi. İnsan kabul edemiyor maalesef. Allah herkesi sevdiklerine bağışlasın.

4/2/08 9:29 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kakaolum çok teşekkür ederim canım. Gerçektende kendimden çok bebeğimi düşünüyorum. Bazen biran babam aklıma geliyor tam gözyaşlarım boşalıcakken bebeğim aklıma geliyor hemen kendimi toparlıyorum. Daha şimdiden böyle olacağımı hiç tahmin etmezdim birde doğup kucağıma aldığımı düşünemiyorum. Annelik duygusu şimdiden hissettiriyor kendini. Neyse canım Allahım kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. Gidenlerinde mekanı cennet olsun.

4/2/08 9:32 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Archisugar çok teşekkür ederim. Dünya hali derler ya bir yandan birinin gidişiyle ağlıyorsun diğer yandan birinin gelişiyle gülüyorsun. Hayat devam ediyor. Allah geride kalan tüm sevdiklerimize uzun ömürler versin.

4/2/08 9:34 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------