Lilypie 1st Birthday Ticker

11 Aralık 2007

yemek, içmek, dedikodu :)


Baştan uyardım sizi burası hamile günlüğüne dönebilir diye :) o yüzden rahat rahat yazabilirim :)
Yaklaşık 3 haftadır bulantılarım var. Bu sebepten sağlıklı beslenemiyorum maalesef. Bazı yiyecek ve içeceklerin adını bile duyunca bir tuhaf oluyorum. Örneğin balık yemem lazım ama yiyemiyorum, süt içemiyorum. Çay ve kahveden müthiş soğudum ki bu iyi oldu zaten tavsiye edilmiyor.


Sigaradan fazlasıyla nefret ettim diyebilirim. İnşallah daha sonra yeniden başlamam. Şu anda kendimi hiç içmemiş biri gibi hissediyorum ve dışarıdan bakınca sigara olayı daha bir iğrenç geliyor. Sigara insanı ne kadar da bencil yapan bir şeymiş onu anladım. Eşim bu konuda çok özenli sağ olsun. Ne içiyor nede yanımda içiriyor. Fakat ofisteki arkadaşların umurunda bile değil. Oysa kaç kez söyledim rahatsız olduğumu. Ofis içinde zaten içmek yasak ama öğlen yemeğine çıktığımızda herkes aynı anda tüttürmeye başlıyor. Tamam anlıyorum tiryaki için özellikle yemeklerde içmemek zor bir şey ama en azından yemekten önce yakmasınlar. Daha yemekler gelmeden hemen sigara yakmak neyin nesi. Ben içtiğim vakitlerde hiç böyle bir alışkanlığım yoktu. Yani karnım açken asla içemezdim. Demek ki ben azılı bir tiryaki değilmişim bunu anlıyorum şimdi. Neyse yani insanlar bencilleşiyor ve karşıdakinin rahatsız olup olmadığı kimsenin umurunda değil. Bu gözlemlerden sonra sigaranın kokusundan ziyade, sigara içmek kavramından tiksindim.

Bir gözlemim daha var. Önceden her fırsatta bebek yapmıyor musunuz diye soran bir kaç kişi bebişin geleceğini öğrendikten sonra ne arar ne sorar oldu :) nedense bir anda bir rahatladılar, gazları çıktı :) tabi şimdi gerisi önemli değil nede olsa Yaz ve Arpa’ nında çocuğu olacak ya içleri rahatladı :) Sözüm meclisten dışarı bu bahsettiğim arkadaşların çocuksuzlara karşı hafif bir kıskançlık demeyeyim de :) imrenme hissettiklerini önceden anlamıştık zaten bazı söz ve tavırlarından. Çünkü hakikaten çocukları olduktan sonra eve kapanmışlardı. Hani çocuksuzlar daha özgür oluyor ya bu tip kişiler rahatsız oluyorlar herhalde bizim gibilerden. Mesela biz çok gezeriz Arpamla inşallah bebikde bize uyum sağlar oda gezenti olur :) yukarıda bahsettiğim çocuklu kişiler şimdi kendileri gibi olacağımızı düşünüp rahatladılar sanırım :) ama Arpa bey’ e göre biz hiçbir zaman onlar gibi olmayacağız. Hadi bakalım inşallah. Off ne çok dedikodu yaptım değil mi :) özlemişim sizi ne yapayım :)

20 Comments:

Anonymous Adsız said...

yazcım öncelikle bebişi temmuzun 23 ünden önce bekliyorum :) burçdaşlık olayı yani :))))))) kimse üzerine alınmasın ama aslan zor bir burç, umarım jr. yaz yengeç olur :)
*****
Buaralar bloglarda bir hamilelik furyası var ne güzel minik bloggerlerimiz gelecek :)

Umarım sorunsuz ve de rahat bir hamilelik dönemi geçirirsin canım

11/12/07 11:59 ÖS  
Blogger Yaz said...

azimliciğim bende yengeç olsun istiyorum açıkçası :)
Hamile blogları konusunda haklısın bende rastladım tesadüfen birkaç tanesine:) gerçi bu benim gibi hamişler için iyi birşey çünkü çok değerli bilgiler ediniyor insan ama hamiş olmayanlar sıkılabilir bu durumdan belki :)
Çok sağol canım inşallah herşey problemsiz geçer hayırlısıyla.

12/12/07 9:17 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

sıkılmıyoruz hatta özeniyoruz valla :)

12/12/07 7:42 ÖS  
Blogger kedi said...

Yaz sana mail atmıştım alabildin mi?
Almadıysan bana yazar mısın lütfen?
kedibiyohoca@hotmail.com

13/12/07 11:51 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Azimlim önce hayırlı bir kısmet sonrada boy boy bebişler diliyorum tüm bekarlara :) Tabi bekarlar bunu istiyorsa şayet :)

13/12/07 12:08 ÖS  
Blogger Yaz said...

Biyonik şimdi sen söyleyince baktım mailime. evet aldım hatta cevap yazdım :)

13/12/07 12:08 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım, sigara içen insanlar müthiş bencil oluyor. Kendilerine zarar verdikleri g,ibi başkasına da veriyorlar ve hiç umursamıyorlar. Ben hala oğluşun yanında sigara içilmesini istemiyorum.İnşallah doğumdan sonra başlamazsın.

O kıskanç arkadaşların bence rahatlığınızı kıskanmamışlardır. Çocuklu olmayı üstün görmüşlerdir. Her dakika sorduklarına göre Şimdi baktılae sen de çocuk yapıyorsun gıcık olmuşlardır. Bebek doğduktan sonra asosyal tipler olmayın sakın. Biz bebekken de geziyorduk. Bakma, şimdi eve kapandık bu okul, sınav olayları nedeni ile .Bir de asıl işin doğrusu canım da istemiyor, hep evimde olayım ist,yorum. Yaşlandım mı ne!

13/12/07 1:15 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim valla bazı insanlar çok kıskanç oluyor. Özellikle çevremde böyle kişiler olunca çok rahatsız oluyorum ve hemen uzaklaşmak istiyorum bu gibi insanlardan. Senin dediğinde mantıklı hiç öyle düşünmemiştim. tam tersi bir tespit yapmışsın bu durum hakkında.

13/12/07 1:47 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

Canım arkadaşım benimmmmmmmm,
ben buralara uğrayamamışım da,arkadaşım ne hoş haberler yazmış meğer buralar.nasıl sevindim başlığı gördüğümde.İlk blog yeğenimiz geliyor hayırlısıyla ve sağlıklısıyla desene.Allah'ım çok mutlu olun bebişinizle inşaallah.Çok sevindim çokkkkkkk.Maşaallah.Merakla gelişimdeki yazılarını bekliyorum.

13/12/07 3:38 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum çok sağol canım benim. Bende sizlerin mutlu haberlerini bekliyorum ona göre :)Hadi bakalım açılışı ben yaptım :)

13/12/07 3:57 ÖS  
Anonymous Adsız said...

yazcım birara benim bloga bi uğrarmısın ltfn

14/12/07 5:21 ÖS  
Blogger kurunane said...

canııımm gözünaydın. çok sevindim. hamileyken sigara içenler var bir de, ya onlara ne demeli.

inşallah sağlıklı, sıkıntısız bir hamilelik geçirirsin ve bebişini kucağına alırsın.

15/12/07 4:30 ÖS  
Blogger KUGUU said...

CANIM CANIM CANIM BENIIIIIIIIIIIIIIM:)))

Su anda okudugum bu son 2 postunla harika bir surpriz ve mutluluk yasadim. Malum cok girmiyorum blogistan son zamanlarda.

Arpa beyi ve seni yurekten kutluyorum canim YAZBITMESINcigim benim. Allah saglikla tamamina erdirsin. Masallah size.

Sevgilerimle.

16/12/07 4:16 ÖS  
Blogger Gulos said...

Yazcım benim güloşum da yengeç .İyi mi kötümü bilemiyorum.Çok kaprisli aynı zamanda çok geveze kendine hizmet edilmesine bayılıyor.Hep kendi dediği olsun istiyor.Biraz bencil anlıyacağın.Ama o da babasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
Hayırlısı olsun.
Sigara konusunda gerçekten çok kaba olabiliyor insanlar bazen.O durumda insanlardan nefret ediyorum.Ama bazı içenler var misal kocacım ben daha içerken görmedim.Üzeri ve ağzı kokmaz.İçiyorlar madem dişlerini fırçalasınlar ve hergün kıyafet değiştirsinler. :)))) .
Sevgilerimle canımmm...

17/12/07 10:37 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Azimli uğrarım canım.

19/12/07 8:34 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kurunaneciğim çok teşekkür ederim canım benimde tüm temennim sağlıklı bir şekilde dünyaya getirmek inşallah :)

19/12/07 8:35 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum bende diyordum Kuğuu teyzemiz neden gelip kutlamadı hala :) bekleniyordunuz yani ona göre :) canım benim çok teşekkür ederim. Öptüm seni.

19/12/07 8:37 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum aslında ben burçlara çok fazla inanmam birazda çocuğun karakterinden kaynaklanıyor huyu suyu. Aman sağlıklı olsunlarda hiç önemli değil ne burçtan oldukları :)

19/12/07 8:38 ÖÖ  
Blogger Bendeniz.. said...

çok güldüm yaa gazları çıktı sustular ha hehe:))
gerçekten insanlardaki merak dipsiz kuyu gibi ve bende çok şaşakalıyorum buna vee şimdi sırada "cinsiyeti öğrendinizmiii" ve "ne olsun istersiinn" hatta "adı hazır mı" soruları gelmekte.
hayırlısıyla bu doğsun,"ikinci ne zaman"yada "bi tanede.....nız olsun" (...diğer cinsiyet oluyoo)temenni-soruları bekliyo sizi hazır olun :))

1/2/08 10:12 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

bendeniz yorumunuzu şimdi okudum. Evet gerçektende bebeğin cinsiyeti ve adı ilgili sorular yoğunlukta şu anda:) Hayır bizimki erkek, birde sünnetin ne zaman ve nasıl olacağı konusundaki merakları gidermemiz gerekecek maalesef :)

4/2/08 11:15 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------