Lilypie 1st Birthday Ticker

31 Aralık 2007

Hoşgelesin yeni yıl...



Çocukluğumdan beri yılbaşı denilince zihnimde yukarıdaki resimdeki gibi bir görüntü canlanır. Sanırım yılbaşına yaklaştıkça tv de gösterilen christmas temalı filmlerde patlama olmasından dolayı. Hep bir sevinç, bir mutluluk, bir kıpırtı hissederim içimde minikliğimden beri. Hoş, ailece kutladığımız yılbaşları genelde klasik orta halli bir Türk ailesinin kutladığı şekilde meyveler, kuruyemişler, biraz daha özenle hazırlanmış bir sofra ve birazda geç yatmaktan ibaretti. Ama hep hayalimde yukarıdaki gibi karlı bir atmosferde, süslenmiş bir ev ya da iyi hazırlanmış bir eğlence mekanın da arkadaşlarımla birlikte eller havaya şeklinde girmekti ama babam sağ olsun genç kızların belli bir saatten sonra evde olması gerektiğini düşündüğü için hiç böyle bir yılbaşı partisi kısmet olmadı :)
Evlendikten sonra arkadaşlarla birlikte kutladık ama hayalimdeki parti için gereken enerji artık bizlerde kalmadığından yiyip içip uyku bastırınca eve dönmekle sonuçlandı bu partiler :) Ama bu sene bizim için çok farklı. Bu yıl 3 kişi giriyoruz yeni seneye. Bu yıl Pıtırcığım’ da benimle birlikte yılbaşı heyecanını yaşayacak içimde. Hep aşkımla saat 24.00 ü gösterdiğinde sarmaşık gibi sarılıp bütün yılı böyle geçirelim diye düşünürken, şimdi bir elimizde pıtırcığımın üzerinde olacak ki oda sağlıkla gelsin bu yeni yılda ve sevgiyle kucaklayalım onu diye dua edeceğiz.
Biz bu akşamda arkadaşlarda olacağız Allah kısmet ederse. Foto çekmeyi unutmazsam yayınlarım.
İnşallah herkes güzel bir akşam geçirir. İnşallah hepimizin tüm hayallerini getirir bu yeni yıl. İnşallah güzel ve iyi olan her şey çoğalır, kötülükler yok olur. İnşallah ülkemiz huzura kavuşur, düşmanlarımız telef olur.
Hepinizi öpüyorum ve şimdiden sağlıklı, mutlu, umut dolu, hayat dolu, yaşama sevinci dolu yeni bir yıl değil, nice yeni yıllar diliyorum.


Sevgiler…

5 Comments:

Blogger Dikkat! biyo var ! said...

Yaz
Harika bi haber!
Çok çok sevindim.Bugunovniadan gördüm be heyecanla geldim.Tebrikler!
İyi yıllar demeye bile gerek duymuyorum.İyi olacağı o kadar açık ki:)))))

31/12/07 4:02 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

Nice güzel yıllarınıza bebeğinizle inşaallah

2/1/08 3:42 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım, inşallah seneye bebiş ile kutalyacaksınız yeni yılı. Yılbaşı da herhangi bir gün nihayetinde. Ama yine de insan özeniyor. O reimdeki gibi bit yılbaşını ben hala istiyorum. Ama evde olayım, şömine karşısında filan:-) Bu sene oğluş bile ne biçim yılbaşı dışarıda güneş var, bir kar yağmadı dedi. Sanırım bundan sonra karlı bir yılbaşı kutlamak da zor olacak... Çok öpüyorum, kendine iyi bak.

2/1/08 5:01 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Yeni yılınızda size Pıtırcığınız ile mutluluklar diliyorum, umarım ki herşey gönlünüzce olur :)

Öptüm canım..

2/1/08 11:25 ÖS  
Blogger KUGUU said...

CANIM BENIM cok cok sevindim PITIRCIGA. Ne guzel bir haber. Tebrikler ediyorum ve ikibucugunuzun da yeni yilini kutluyorum.

3/1/08 10:11 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------