Lilypie 1st Birthday Ticker

10 Aralık 2007

Hamile kart yakinimdir :)



Bu kez bilerek bu kadar ara verdim. Yani bazı şeyler belirginleşmeden yazmak istemedim. E bebiş gelecek kolaymı :) Aslında biran önce yazayım diye sabırsızlandım fakat biraz büyüsün ve önce kalp atışlarını duyalım sonrada size haber verelim diye bekledim:) Şimdiden söyleyeyim bloğum hamile günlüğüne dönebilir. Çünkü tüm günüm bebişimi düşünmekle ve onun için ne yapabilirim, ne yiyeyim ne içeyim diye hesaplarla geçiyor. İşi filan boşverdim. En önemli şey bebişim şu anda. Bu arada çok ilginç durumlar gözlemledim. İnsan başına gelmeden bilmiyor bundan sonra hamile birinin üstüne titreyeceğim. Yanında asla sigara içilmesine izin vermeyeceğim :) ve gereksiz nasihatlarda bulunmak yerine daha aklı başında bilimsel verilere dayanan bilgiler vereceğim. Tabi dozunda. Çünkü şunu anladım ki hamile insan dünyanın en sabırlı insanıymış gerçekten. Birsürü nasihat dinlemek zorunda kalıyor. Tabi bunların hepsi işe yarar şeyler değil.

Şuanda tam 2 aylık bebişimiz. İlk öğrendiğimizde feci kafa karışıklığıyla birlikte değişik bir mutluluk yaşadım. Arpa bey başından beri çok mutlu. Ne kadar hazırmış meğer. Ben hep istemiştim ama kendimi hiç hazırlamamışım bu olaya demek ki. Kafa karışıklığım ondan. Ama şimdi alıştım bu fikre ve biran önce gelmesini istiyorum Allahımın izniyle.

Bu arada insan ne kadar kaygı dolu oluyor. Yada ben öyleyim bilmiyorum. Yani daha öncede böyleydim ama şimdi binbir kötü şey geçiyor aklımdan. Ya sağlıklı olmazsa, ya şöyle olursa ya böyle olursa :( aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışıyorum ama olmuyor bazen. Off neyse yine daraldım ne olur benim için dua edin olurmu. Bebişimi sağlıklı bir şekilde dünyaya getirip kucağıma alabileyim.


Öpüyorum hepinizi...

16 Comments:

Blogger nes-kafe said...

Tebrik ederim canımcım. İnşallah sağlıkla sıhhatle kucağına almak nasip olur.
Banada dua edersen sevinirim :)

10/12/07 12:37 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Canım çok sevindim, çok güzel bir haber bu. Tebrik ederim. Allah tamamına erdirsin. Allah hayırlısıyla bebişinizi kucağınıza almayı nasip etsin.
Sevgiler..

10/12/07 1:36 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nesciğim etmezmiyim hiç. Allahım tüm isteyenlere nasip etsin. Sizde bana dua edin canım.

10/12/07 1:42 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum çok sağol canım amin. Darısı başınıza :)

10/12/07 1:42 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yaz çok sevindim ne güzel haber bu böle :)

10/12/07 3:34 ÖS  
Blogger Yaz said...

Azimliciğim sağol canım benim :)

10/12/07 3:47 ÖS  
Blogger renkler said...

Aaaaaaa! Süper güzel bir haber oldu. İnan çok sevindim canım. İnşallah sağlıklı bir yavrun olur. Merak etme hiçbir sorun olmayacak. Hep öyle korkular olur, hepimiz yaşadık ama herşey çok güzel olacak. Kendine artık çok daha iyi bakacaksın... Gebiş bloğu olsun ne güzel... Ben de gebişlik anılarımı yazarım post yorumlarında, hatırlamış oluruz ne güzel...

10/12/07 4:57 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim inşallah dediğin gibi herşey çok güzel geçer. Özellikle bu konuda tecrübeli annelerin yorumlarına çok ihtiyacım var eğer anılarını paylaşırsan çok sevinirim canım.

10/12/07 5:03 ÖS  
Anonymous Adsız said...

yaz bebek yengec olacak sanırsam :)) ayy amanda man burcdasım :)

10/12/07 6:14 ÖS  
Blogger Dilek35 said...

canım bloğunu sessiz takip edenlerdenim azimlinin bloğundan girdim ne güzel benim bildiğim 3 kişi oldu hamile olan belki sende bloğlarını geziyosundur tontontomba ve daada onlarda hamile çok sevindim allah sıhatle kavuştursun bebişinize hoşçakal

10/12/07 7:33 ÖS  
Blogger Yaz said...

azimliciğim doğum 20 temmuz olursa yengeç 23 temmuz olursa aslan oluyor. Bizim ailede 2 aslan var bir üçüncüsünü kaldıramayız sanırım :) o yüzden ben yengeç istiyorum du bakalım kısmet :)

11/12/07 8:39 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Dilek artık hamile blogları dikkatimi çekiyor :) o yüzden dediğin bloglara da uğrarım mutlaka. İyi dileklerin için çok teşekkür eder yine beklerim :)hoşçakal.

11/12/07 8:41 ÖÖ  
Blogger ERDIL said...

Arpa bey oglumla yaz kizimin bu güzel mutluluklarini candan kutlarim.Allah sihhatli nur topu gibi bir evlada nasip eylesin.
Arpa beyle Yaz kiziminda cok yakinda yuvalarinda bir altin toplari olacak cok sevincliyim.
Bu güzel cifte sevgiler.
Herhalde artik bizi habersiz birakmizsin.
Dip not: Arpa bey oglum bu devrede
cok dikkatli olmalisin.Yaz kizima iyi bak.Cünkü hic tanimadigin bir devre yasaniyor.

11/12/07 12:37 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım çok teşekkür ederim ne güzel şeyler yazmışsınız. Zaten geçenlerde sizin daha önce anlattığınız "evdeki altın top" hikayesi aklıma geldi ve gülümsedim. İyi ki varsınız :) Sevgiler...

11/12/07 1:47 ÖS  
Anonymous Adsız said...

gözünüz aydin,
allah saglikli, sihatli bir bebek nasib eder insallah...bu bloglara bayiliyorum...hamile blogcularin sayfalarini cok seviyorum...allah insallah cok kisa bir zaman sonra sizi bebeginize kavusturur ve doy doya öpüp koklarsiniz...sevgi ve saygilarmila...öpütüm

11/12/07 10:34 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kelebekçe çok teşekkür ederim iyi dileklerin için. Allahım isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah.

12/12/07 9:19 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------