Lilypie 1st Birthday Ticker

24 Aralık 2007

Bayram bitti :(

Bayramdan sonraki ilk iş gününden merhaba arkadaşlar. Her tatil sonrası gibi bugün de sıcak yataktan kalkıp yollara düşmek çok zor geldi ama yapacak bir şey yok. Bizim bayramımız hastalıklarla geçmesine rağmen yinede iyiydi. Fazla gezip tozamadık ama Arpamla bol bol dinlenmiş olduk. İlk gün büyükleri ziyaretlerle geçti. 2. günün bir kısmı da öyle. Ama son 2 gün evden hiç çıkmadan öyle bir yayıldık ki çok iyi geldi valla. Zaten Arpam hastalandı grip oldu öyle halsiz halsiz yattı. Benimde bulantım had safhadaydı hiç iyi değildim. İkimizde birbirimizi düşünüyoruz birbirimize bakmaya çalışıyoruz. Kim ayağa kalksa diğerine yiyecek içecek bir şeyler getiriyor :) halimiz komikti ama bu vesileyle dinlenmiş olduk. Bir sürü film izledik. Valla Allah günah yazmasın, arkadaşlar aradı belli ki bize geleceklerdi ama hiç kimseyi ağırlayacak halde değildim. Telefonda da keyifsiz konuşunca kimse gelmeyi teklif etmedi :) normalde yaptığım birşey değildir ama hakikaten hiç iyi değildim. Yıllık iznimden kalan 2 günüm var onu ne zaman alsam diye düşünüyorum şimdi. Valla tatiller yetmiyor. İnsan birkaç gün bile olsa eve alışınca çalışmak zor geliyor. Bulantılarım için Dr bir ilaç tavsiye etmişti. Ben ilaç kullanmak istemediğim için bu güne kadar direndim ama bulantılar bazen dayanılmaz bir hal alıyor. Sabahtan beri limon kemirip duruyorum iyi geliyor. E bu güne kadar ilaçsız dayandım bu saat den sonra da almak istemiyorum. İnternet den araştırma yaparken bir ürüne rastladım acaba aranızda bileniniz var mı? Bulantı giderici bir bileklik bu. Akupunktur etkisi yapıyormuş. Sadece hamileler için değil araba tutması, kemoterapi yada diğer bulantılar için de kullanılıyormuş ve hiçbir yan etkisi yok. Üşenmedim hemen çıkıp ofisin civarındaki eczanelere baktım ama yoktu. Hatta sorduğum eczacılar ilk defa duymuş olmalılar ki deliye bakar gibi baktılar bana:) Belki daha büyük ya da merkezi yerlerde olan eczanelerde vardır bakmak lazım. Bunun dışında her şey iyi çok şükür. İnşallah sizlerin bayramı daha iyi geçmiştir.

10 Comments:

Anonymous Adsız said...

yazcım geçmiş bayramın kutlun olsun , valla bizim de monoton ve sıradan geçti ev yine full di .

yazcım o ılacın adı ne lazım olur belkı yazarmısın canım .Öptüm

24/12/07 7:34 ÖS  
Blogger Yaz said...

azimlim ilaç değil canım bileklik. adı sea-band fakat akşam eşimede arattım oda eczanelerde bulamamış nerede bulunur bilmiyorum. Çok büyük olan eczanelere sormak lazım.

25/12/07 8:37 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yazcım bayramın kutlu olsun.Bulantılarım iiçin ben ayva yiyordum.Gerçi benimkiler 20-25 gün kadar sürdü ama çok yoğundu.Ekmek kokusundan nefret eder duruma gelmiştim.Eti asla görmeye dayanamıyordum.Çok zor du ama geçiyor işte bir şekilde.Bak şimdi bebeğim 2,5 yaşında kocaman bir kız oldu.
Sevgilerimle...

25/12/07 9:34 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum bende ayva çok yiyorum bu aralar. Hem hoşuma gidiyor ekşi ekşi hemde ayva yiyenin bebeği gamzeli olur derler :) İnşallah bende senin gibi büyütür o günlerini görürüm. Şu anda bana çookk uzak geliyor 2,5 yaşlar :) ama eminim çok çabuk geçiyordur Allah sağlık versin yeter ki.

25/12/07 9:47 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Canım, geçmiş olsun ikinize de... Kendine çok dikkat et. Grip filan olma Allah korusun. İlk üç ay hep zordur. Sonra 4-5 aylık olunca biraz kendine geliyor insan. Daha enerjik de oluyor. Son aylara doğru ie tekrar yorulmaya başlıyor. Ama tatlı yorgunluklar işte:-)

25/12/07 12:46 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim çok sağol canım. Kocişle evde köşe kapmaca oynadık resmen banada bulaşmasın diye ama maalesef grip oldum bende. Neyse artık idare edicez dediğin gibi şu ilk 3 ayı bir atlatsam belki bulantılarımda azalır o zaman inşallah.

25/12/07 1:55 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

Canım geçmiş bayramın kutlu oılsun,inşaallah seneye bebişinizle beraber kutlayın.
Şimdi ortak noktamız,hayatımızın en önemli noktası biliyorsun.Çok dert ortağı olacağız heralde.
Mide bulantılarına çok üzüldüm ya,inşaallah çok çabuk geçer,ben de başlar mı,ne zaman başlar bilmiyorum.Senin kaçıncı haftanda mide bulantıların başladı?

26/12/07 6:23 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum bende bulantılar 6. haftadan itibaren başladı hala devam ediyor. Bazı anne adaylarında bulantı olmuyormuş fakat olması herşeyin sağlıklı bir şekilde geliştiğinin göstergesiymiş. Yani sana inşallah bulantın olmaz demiyorum çünkü olması daha iyi. İnsan sıkıntı çekiyor ama bebişini düşününce herşey önemsiz geliyor :)

27/12/07 8:54 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Canım yaaa, çok geçmiş olsun ikinizede...Bulantılar kötü değilmi ablamda öyleydi ilk üç ay şimdi iyi ama tansiyonu yüksek olduğu hastanede yatıyor, allah hepinizi kurtarsın dikkat et kendine
bebiş nasıl?

30/12/07 2:18 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim bebiş iyi maşallah :) zaten o iyi olsunda insan her türlü sıkıntıya katlanıyor :) ablanada çok geçmiş olsun canım.

31/12/07 8:52 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------