Lilypie 1st Birthday Ticker

15 Kasım 2007

Günlük hayat...

Her seferinde diyorum ki, bu kez ihmal etmeyeceğim bloğumu ama yine ediyorum maalesef. Çoğunlukla yeni post sayfasını açıyorum ve orada tıkanıp kalıyorum. Sonra tekrar çıkıyorum bloggerdan. Şimdi tekrar deneyeyim dedim. Azimliyim bu kez yazacağım birşeyler:)

Günler her zamanki gibi geçiyor. Değişiklik yok hayatımda. Aman kötü gelişmeler olmasında monoton yaşamaya razıyım. Kötü haber almaya hiç gücüm yok. Keyifsizim zaten ne zamandır.

Evde değişiklikler yapmak istiyorum. Bizim banyo eski biraz. Küvetin falan değişmesi lazım. Düşünüp duruyoruz yaptırsak mı diye. Yaptırırsak bize pahalıya mal olacak. Kalkışmışken banyonun her yeri kırılıp dökülecek. Ben kararsızım Arpa bey pek istemiyor. Belki ileride taşınırız diyor ama yakın vadede böyle bir şey mümkün gözükmüyor. Banyonun bu halide bana acayip batıyor. Bakalım hayırlısı. Birde salonun perdelerini değiştirmek istiyorum. Bizim salonda 2 adet pencere var. Ve nedense zamanında, tül, güneşlik ve fonlar olmak üzere baya kalabalık bir model seçmişim :) şimdi yıkamaya kalksam sadece salonun perdeleri 3 makine de yıkanıyor. Asması da cabası. Hani şimdi diyorum ki, pratik bir stor yaptırsam birde sade bir organze tül olsa. Hem yıkaması pratik olur hem de kumaş kalabalığı kalkar ortadan. Off hep düşünüp duruyorum bir şey yaptırdığım yok. Bir ara deri koltuk almaya niyetlendim ama şu anki koltuklarıma kıyamadığım için vazgeçtim şimdilik. İyice eskisinler de o zaman düşünürüz. Evde ufakta olsa biraz değişiklik yapsam bana da iyi gelecek aslında.

Daldan dala olacak ama dün yaklaşık 17 yıllık arkadaşım aradı ofisteyken. Bende o an müsait değildim, seni sonra arayayım dedim. Aklımdan çıkmış. Akşam tam eve doğru yürüyordum ki tekrar aradı. Aramadım diye bağırdı çağırdı. Merak etmiş, o evhamlı biriymiş. Başıma bir şey geldiğinden korkmuş falan filan. Moralim bozuldu çok. Hep insanlar bir şeyler bekliyor nedense. O anda anlayışlı olmasını isterdim. Tabi o iş hayatını bırakalı yıllar oldu. Unuttu tabi iş ortamını. İnsan bazen kim olduğunu bile unutuyor işe dalınca. Belki iyi niyetli ama yinede o kadar anlayışsız olmasına canım sıkıldı. Neyse bunuda anlattım rahatladım :)

Herkese sevgiler...

20 Comments:

Blogger renkler said...

Canım ben çok alıngan kişilere kızıyorumç. Çevremdeki insanlardan o kadar ayıklama yaptım ki çevremde alıngan kalmadı Allah'a şükür. Aaaa ,ben hep kendimi kasamam ama değil mi? Aslında düşünceli bir tipimdir ama dediğin gibi dalgınlık olur, yoğunluk olur... Yine arasın sorun mu yani...

Ev değişikliği çok iyi geliyor. Bence en az bir köklü değişiklik yap. En çok neye ihtiyacın varsa. İnsanın beğenmediği bir ortamda yaşaması kadar sinir bozucu bir durum olamaz. Maddi yönü de çok önemli tabi. Bana kalırsa bonyoyu yaptırın. Eğer uzun vadede oradaysanız tabi. Hem evin değeri yükselir. Yatırım olarak bakın... Perdeler de feci pahalı. Bir ara ben de niyeti bozdum ama seçtiğim nodel hem çok pahalıydı, hem de çok kullanışsız. Benim şu anda kullandığım tüller o kadar sade ki... Ama çok kolay yıkaması, ütüsü...

15/11/07 5:07 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim, bende artık sürekli benden birşeyler bekleyen insanlara gelemiyorum. Birileride beni düşünsün artık. Ben çok ince düşünürüm. Kimseyi bekletmek merak ettirmek gibi bir düşüncem olamaz zaten ama onca yıllık arkadaşımın bu kadar alınması üzdü beni.

Evet uzun vadede bu evdeyiz gibi görünüyor. Bir araştıralım bakalım banyo olayı bize ne kadara patlıyacak :)
Aslında benim perdeleriminde ütü sorunu yok yıkayıp asıyorum ama kalabalık hali gözümü yormaya başladı.

15/11/07 5:27 ÖS  
Anonymous Adsız said...

yazcım evde bir takım değişikler insanı acaip motive ediyor ( şahsen bende öle).

Ya bende alınganım ama bu şekilde de de tepki vermezdim :)

15/11/07 7:00 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Ayy yazını görünce çok sevindim ne zaman baksam yeni bir yazı yoktu bende merak ettim baban için, nasıl oldu?

bu arada perdeler için organize olmasını iyi düşünmüşsün benim perdelerde öyle çok rahat çok düzenli ve gösterişli duruyor bence perdelerini öyle yaptır , hiç olmazsa insnaın gözüne batmıyor.

Öptüm canım seni, bizi merakta bırakma

16/11/07 1:56 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Azimliciğim bende ufacık bir biblo bile koysam hoşuma gider gelip gidip bakarım :) hakikaten iyi geliyor insana.
Şahsen bende böyle tepki vermezdim. Önce dinlerdim ve anlamaya çalışırdım.

16/11/07 9:20 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim babam pek iyi sayılmaz. Zaten bu şekilde devam edecek sanırım. Eskisi gibi olamayacak maalesef :(
Organze tüller benim çok hoşuma gider. Şık duruyor. Hemde kullanımı pratik. Sende güle güle kullan canım perdelerini :) Bende seni öptüm.

16/11/07 9:22 ÖÖ  
Blogger Mutluveumutlu said...

Henüz 8 aylık evli olmama rağmen ben bile evde değişiklik yapmak istiyorum, perdeyi, halıyı değişitirmem abes olacağınadan, dekorasyon ürünlerine sardım bu ara, ufak tefek şeyler alıp evin havasını değiştirmek istiyorum. Biz hanımların karakteristik özelliklerinden biri bu sanırım.
İnşallah sende en kısa zamanda evinde istediğin değişiklikleri yapabilrsin.

16/11/07 2:16 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum bende küçük değişikler yapmayı çok severim. Diğer istediklerimi hemen yapamasam bile bari bu hafta sonu koltuklarımın köşe kırlentlerine yeni kılıflar alayım diyorum. O bile değişikliktir :)

16/11/07 2:27 ÖS  
Blogger ezgi* said...

merhbalar..öncelikle blog ismi çok hoşuma gitti daha önce bir ili kere uğradım ama dikkat etmemeişim demekki bencede "yaz bitmesin" :)ayrıca evde ufakta olsa bir değişiklik gerçekten iyi olur..stor perde fikri iyi bnce;)ayrıca eski koldtukların eskimesini beklemeden yeni dderi koltukları almalısınız (ay bende iç mimar olacağım ya şimdi kaptırdım kendimi birden :D )umarım herşey istediğin gibi olur :)bloguma beklerim.

17/11/07 3:37 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

canım ya üzüldüm, inşallah eskisi gibi olur yine allah bu..

Teşekkür edeim canım, inşallah sende en kısa zamanda alır kullanırsın
öptüm..

17/11/07 9:42 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

Tatlım evde değişiklik yapma fikri bende de çok var.Hep hayal kurup duruyorum.Özellikle oturma odamızla ilgili harika fikirlerim var ama ne zaman yapabileceğiz bakalım.Siz de en kısa zamanda yapabilirsiniz inşaallah da,anlatırsın.
Alınganlığa hiç gelemiyorum tatlım ben de,aslında Renkler en güzelini sölemiş,temizlemek lazım böle insanları,çünkü hayatında sıkıntı yapıyorlar.Ne zamandır görüşmediğin arkadaşın dahi olsa,kaç yıl sonra senin moralini bozma becerisini gösterebilmiş.En güzeli salla gitsin,bak o zaman nasıl rahatlayacaksın.
Bu telaşeli hayatta kimsenin kimseye bu şekilde sitem etmeye hakkı yok.
Sevgiyle kal.

21/11/07 5:19 ÖS  
Blogger Gulos said...

Yazcım evde bazen değişiklik yapmak iyi oluyor.Bende oturma odamı çalışma odasına çevirdim mesela.Salonumda da birkaç değişiklik yaptım.Evim küçük olmasa çok iyi olacaktı ama şimdide küçüklüğünden dolayı sürekli toplu tutmak zorundayım.Çalışan bir kadın için de bunun çok zor olduğunu söylememe gerek yok herhalde.
Mutlu günler dilerim...
Sevgilerimle.

27/11/07 8:19 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

CanimYAZcgm buralardan kopmayaym, kopma, kopmasin/lar:))
Senin adiniYAZMAKBITMESIN olarak dgstryorum canim:) ozlendin bil...

27/11/07 9:02 ÖS  
Blogger KUGUU said...

aaaaaaaaaaa
tıpkı eski gunlerdeki gibi 13. comment yine bana denk gelmis:)))

27/11/07 9:02 ÖS  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

hmmm evde değişiklik yapma isteği geldiyse eyvah eyvah yazcim:))
bi ara bende de çoktu bu:)) kafaya koydumuydu mutlaka yapıyoruz:)
kolay gelsin sana.
senden haber almak güzel bu arad

nimet

6/12/07 9:48 ÖS  
Blogger Yaz said...

Ezgi Merhaba

Yaa koltuklar konusunda hala kararsızım. Biraz eskise iyi olacak çünkü şimdi yeni koltuk aldık diyelim ki bunları ne yaparız. yazık yaa daha yepyeniler :) Ama stor kesin yapılacak :)

10/12/07 11:07 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum inşallah sende istediğin değişiklikleri yaparsın. Gerçektende insanın yanında değilde karşısında olan arkadaşlarını elemesi gerekiyor hayatından. Bakalım zaten bu postu yazdıktan sonrada dediği bir söz üzerine eskisi gibi olmayacak hiçbirşey sanırım.

10/12/07 11:11 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum ah sorma küçük ev deme bana :) bizim evde çok kullanışlı olmakla beraber oldukça küçük. Hiçbirşey sığdıramıyorum ve yapacağımız değişiklikler hep zevkimizden ziyade eve göre olmak zorunda. Neyse bunada şükür diyelim :) bende öptüm canım

10/12/07 11:13 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum yahu sen nerelerdesin? sende özlendin canım benim. Hadi sende eskisi gibi sık yazmaya devam et olurmu?

10/12/07 11:14 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nimet tam bu değişiklikleri hesaplarken bebiş çıkageldi :) şimdilik ondan başka birşey düşünemiyorum fakat sanırım bu geçici :) yakında başlarım yine sızlanmalara onu yapsak bunu yapsak diye :)

10/12/07 11:16 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------