Lilypie 1st Birthday Ticker

02 Kasım 2007

Bu günlerde yay gibi gerginim yine. Etrafımdaki olaylara tepkisiz kalamıyorum tepkimi dışa vuramadığım zamanlarda ise içimi yiyip bitiriyorum. Annemlerin bir tanıdık tarafından dolandırılma olayı oldu hafta içi. Sanırım bu manevi olarak en çok bana zarar verdi yani annemlere olan maddi zararın dışında. Yediremedim bir türlü. Neyse hallolacak inşallah. İşyerindeki ikiyüzlülükleri falan artık kaldıramıyorum. Neyse burasıda son zamanlarda ağlama duvarına döndü.



Mutlu ve Umutluda gördüm turkcell in tipini bul sayfasını. Renklerciğimde yapmış daha yeni gördüm. Eh ben eksik kalırmıyım hiç. İşte beni ve kocişimi takdimimdir efenim :)







Kocişim saçlarını kestirmeyi ihmal ederse yukarıdaki gibi görünüyor aynı :) o yüzden böyle yaptım saçlarını :) (mesaj yerine ulaşmıştır herhalde)

12 Comments:

Anonymous Adsız said...

yaz slmlar yay gibi gergin olma çünkü sade kendine zarar oluyor bu durum, dolandırılıcık konusuna gelince akraba ve tanıdık kazığı ( amiyane bi tabir oldu) daha kötü oluyor.Geçmişler olsun diyorum.

Yazcım bende tipmatikle bir tip yaptım hem kendimi hemde benimkini :) Buarada şifreli oldum davetiye istersen mail atabilirsin azimlice@gmail.com

2/11/07 10:09 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Canım yaa çok geçmiş olsun, hayret bişey nasıl yapıyorlar, geçen günde benim eniştemi dolandıracaklarmışki,hemen anlamışlar olayı, ortalık iyice berbat olmuş vallahi, resimler çok hoş olmuş...

3/11/07 2:37 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Azimli daha önce burada sana mail adresimi yazmıştım banada davet gönder diye demek okumamışsın :) bende diyorum nerelerde bu kız. Dur hemen mail atıyorum.

5/11/07 9:52 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim gerçekten ortam çok bozulmuş kimseye güvenmeyeceksin. Gerçi bizim olay 3-4 yıl önce olmuşda biz şimdi farkettik :) neyse sağlık olsun.

5/11/07 9:53 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Eeeee, sonunda seni de görmüş olduk:-) Melek eşini de...

Bu sıralar benim de sinirler gergin. Bir de yay burcuyum! Nasıl gerildiğimi tahmin edersin artık:-)

5/11/07 12:57 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim nasılım? güzelmiyim :)

Zaten gerile gerile cildimiz kırışmayacak bu gidişle :) her daim botokslu gibi görüneceğiz :) şaka bir yana keşke böyle olsa ama maalesef bu gerginlikler insanı çok yıpratıyor. Bir çaresine bakmak lazım.

5/11/07 2:16 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Geçen haftayı bende ailemi üzenlere sinir olarak geçirdim, çok şükür bu hafta şimdilik her şey yolunda. Umarım sizi huzursuz eden durumda bir an önce düzelir.
Tiplerde süper olmuş :)
iyi haftalar...

5/11/07 3:07 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum herşeyin yoluna girmesine çok sevindim. Bizim durum biraz uğraştıracak gibi bakalım hayırlısı.

5/11/07 3:49 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

Canım ya,bazı insanları anlamak güç,heleki ailenden sevdiklerinden birini üzdüler mi,daha da sinir oluyorsun.İnşaallah en kısa zamanda düzelir tatlım..
Saçların ne renk tatlım?
Koçişe mesahına da çok güldüm,ilahi :))

5/11/07 4:45 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yazcım görmemişim demek :( kusura bakma, davetiye yolladım buyrup gelebirsin :)

5/11/07 7:50 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum inşallah canım. Sanırım saçlarda renklendiriliyordu ben orayı atlamışım :) ama saçlarım koyu renk yani kestane diyebilirim.

6/11/07 2:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

azimliciğim sağol canım :)

6/11/07 2:02 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------