Lilypie 1st Birthday Ticker

02 Ekim 2007



Yine çok ara verdim biliyorum. Ama yazmadığım süre öyle koşturmacalı, üzüntülü, sıkıntılı geçti ki yazmak bile içimden gelmedi. Ama çok şükür atlattık her şeyi. Babam hastaneden çıktı. Bayramdan sonra tekrar yatacak sanırım ama şimdilik iyi çok şükür. İnsanın sevdiklerinden biri bir hastalık yaşayınca tüm ailenin huzuru kaçıyor. Babamla birlikte bizde acı çektik sanki. O iğneler, cihazlar tüm tedaviler bizde de uygulanıyormuş gibi yaşadık onunla. Allahım kimseye yaşatmasın bunları. Neyse çok şükür bitti ve kendimize geldik. Tekrar hepinize çok teşekkür ederim destekleriniz için.


Bu arada Ramazanın bitmesine de az kaldı sayılır. Nasıl geçecek diyordum geçti bile. Allah kolaylık veriyor bir şekilde. Ama ramazanın başından beri tek öğünle yaşıyorum ve en zorlandığım kısım bu oldu diyebilirim. Sahura kalkamıyorum maalesef. Fakat kilolarımdan 1 gr. bile kaybetmedim. Nasıl oluyor bende anlamadım valla. (tabi kilo vermek için değil, uykusuzluğa dayanamadığım için sahura kalkamıyorum) Normalde gün boyu yediklerimi sayarsam, tek öğünle yaşadığım şu günlerde iğneye dönmem lazım ama olmadı işte. Kilom sürekli oynuyor bir bakmışım 3 kg vermişim ertesi gün baktığımda 2 kg almışım. Bir dengesizlik var, acaba sumu tutuyor vücudum pek su içemiyorum çünkü.

Ramazanda gelenek haline getirdiğimiz Eyüp sultan gezimizi yaptık arpamla (daha doğrusu benim her yıl gidişim sayesinde Arpa beydede alışkanlık oluştu mecburen). Ama artık o çok sevdiğim mekana girmemizle kaçmak istememiz bir oluyor. Oranın ayrı bir atmosferi vardı hep bana huzur veren. Ama son birkaç yıldır çok kalabalık oluyor hadi ondanda geçtik insanlar resmen caminin avlusunda piknik yapıyorlar. Yerlerdeki tencere tencere sarmalar, börekler, salatalar vs den yürüyemiyorsunuz. İnanın kabristanların içine bile sofra kurmuşlar. Aşağıdaki resim biraz küçük ama fikir verir en azından. Resimdeki insanlar yemek hazırlığındalar. Bizde caminin avlusuna girdik dua okuyup hemen kaçtık maalesef.

Geçtiğimiz hafta sonu da Sultan Ahmet’ e gittik. Şenliklerin ilk başladığı senelerde çok güzel oluyordu ama şimdi orası da bitmiş bence. Eyüp den bir farkı yoktu maalesef. Üzüldük Arpamla. Bir daha ramazanda gelmemeye karar verdik. Meydanın arka tarafında bomboş bir cafe bulduk. Türk kahvelerimizi burada içtik. Gezinin en güzel kısmı burasıydı. Havada güzeldi üşümedik ve uzun uzun sohbet ettik. Bloğumdan ve bu camiadan ne çok şey öğrendiğimden bahsettim yine. Arpamda tatlı tatlı dinledi beni. Kulaklarınızı çınlattım yani :)

Özetle benim yaptıklarım bunlar. Hepinize mutlu haftalar dilerim.

18 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Çok sevindim canım, o kötü sıkıntılı günlerinizi atlattığınız için...Allah babana sağlık versin bir an önce...

Eyüp Sultana bende çok gitmek isterim , çok güzel yaa..

2/10/07 12:44 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim çok teşekkür ederim. Allah hepimizi ve ailelerimizi sağlıktan ayrı bırakmasın çok zor valla. İnşallah İstanbula gelirsinizde gezersin canım. Hatta birlikte gezeriz belki :)

2/10/07 1:41 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

HOŞGELDİN CANIM NERELERDESİN YAHU?BABANA ÇOK SEVİNDİM.ALLAH HEP DAİM ETSİN SAĞLIĞINI,HEPİNİZ MUTLU OLUN İNŞAALLAH.
BEN DE SİZLE GEZMİŞ KADAR OLDUM,ÇOK İSTERDİM,AH İSTANBUL AH,BURNUMDA TÜTÜYOR.AMA İNSANLARIMIZI HERYERİN CICIĞINI ÇIKARTMASA OLMAZ.
ARTIK HEP GEL BURALARA AMA.
BEN DE DEVAMLI SİZLERİ ANLATIYORUM KEMOYA.ÇOK GÜZEL YER BURASI.

2/10/07 2:15 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum kalp kalbe karşıymış şimdi bende sana geliyordum okumaya :) hoşbulduk canım çok sağol iyi dileklerin için. Keşke hepimiz toplanıp gezebilsek ne güzel olurdu :)

2/10/07 2:28 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Yaz'cım babanın hastaneden çıktığına çok sevindim, inşallah durumu çok daha iyiye gider. Allah acil şifalar versin.
Ramazan'da böyle geziler yapmanız ne güzel ama seninde dediğin gibi insanlar biraz daha saygılı olsa daha da güzel olcak sanırım.Umarım birdaki seneler çok daha keyif alırsınız.
Arayı bu kadar açıp, özlettirme kendini olurmu :)
Öpüyorum çok

2/10/07 2:57 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum çok teşekkür ederim. Allah tüm hastalara acil şifalar versin. Evet ramazanda böyle yerleri gezmek gerçekten hoş oluyor ama dediğim gibi sanırım birdahaki ramazanda gidemeyiz en azından Arpa bey gitmeyebilir :)) Bende sizi çok özledim canım.

2/10/07 3:10 ÖS  
Blogger renkler said...

Ben de kulağımı kim çınlattı diyordum:-) Babacığına tekrar geçmiş olsun canım. Umarım artık kötü günler bitmiştir.

Ramazanda iftarda o kadar yeniyor ki! Bir de o harika pideler var. O nedenle tek öğün de yesen kilo veremiyorsun...

2/10/07 3:38 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim çok teşekkür ederim. İnşallah bir daha o günler geri gelmez.
Valla pideler konusunda hiç taviz vermedim ve yiyebildiğim kadar yedim :) ama normal zamanda yediğim akşam yemeğiyle kıyaslayınca ramazanda daha fazla yemedim ama birde şu var ben her ramazan kilo alırım en azından bu yıl kilo almamış oldum :)

2/10/07 4:01 ÖS  
Blogger Ayçiçeği said...

Üzülme, ben de çoook uzak kaldım :)

Baban için geçmiş olsun.

Haklısın, burada çok şey öğreniliyor. Bambaşka burası..

2/10/07 4:47 ÖS  
Blogger Yaz said...

Ayçiçeğicim hoşgeldin :) sevindim valla özlemiştik.

2/10/07 5:16 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Yaz kizim babciginin sagliginin düzelme yolunda olmasina cok sevindim.Kendine iyi bak ne mutlu o güzel yerleri gezebiliyorsunuz.
Bizlerde ancak tv.de takip edebiliyoruz.Burada da güzel oluyor Tabii ki Türkiyede ki ramazanlar gibi degil.Valla ramazan pideleri galiba kilo aldiriyor bende bunun farkindayim.
Sevgilerle.

3/10/07 2:29 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Ne mutlu size yazcım.Umarım bidahaki sefere daha az kalır.Doktor tamamen iyileşmiş der.

Bu sene bizde gitmek istemedik sultanahmete.Gerçi kızkardeşim çok ısrar ediyor ama onun ısrarıyla gidersek te iftardan sonra gideriz diye düşünüyorum.

Sevgilerimle ..

3/10/07 3:12 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Geçmişler olsun Yazcım, Babana sağlık dilerim.
Sultanahmet'e gitmeyeli yıllar oldu, ne güzel olurdu gidebilsem, geçenlerde annem ve arkadaşı gittiler, pek kıskandım.

3/10/07 5:51 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacım, artık buradada ramazanlar eskisi gibi değil. Bazı semtlerde şenlikler düzenleniyor oda zaten tamamen ticari.
Ah o pideler yokmu :) iyi ki sadece ramazan ayında üretiyorlar :)

4/10/07 9:20 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum amin. Çok teşekkür ederim.
Bence de en mantıklısı iftardan sonra gitmek. Belki biraz dağılmış olur kalabalık.

4/10/07 9:23 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

annelogcuğum çok teşekkür ederim.
Eğer gidersen ramazandan sonra gitmeni tavsiye ederim ama mutlaka git. Ben çok severim o civarın tarihi dokusunu.

4/10/07 9:26 ÖÖ  
Blogger DRNEFES said...

hayırlı ramazanlar canım...sultan ahmete gittim ama eyüp sultana gitmek isterdim..

4/10/07 6:35 ÖS  
Blogger Yaz said...

Menapozcuğum Eyüp Sultanada git ama dediğim gibi iftar saati haricinde daha iyi olabilir.

5/10/07 8:55 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------