Lilypie 1st Birthday Ticker

05 Ekim 2007

Çoookk Severim

Sevgili Tedarikmucizeciğim sevdiğim şeyler konusunda sobelemiş beni. Daha yeni gördüm ve hemen yazdım...



-Aşkımı, ailelerimizi severim.

-Evimi severim özellikle temizlik bittikten sonra kahvemi alıp evime bakmayı, temiz kokusunu içime çekmeyi severim.

-Evde çeşit çeşit aromalı kahve bulundurmayı ve misafirlerime ikram etmeyi severim.

-Günlerce üzerinde çalıştığım önemli bir işi bitirdiğimde hissettiğim, üzerinden yük kalkması duygusunu severim.

-Aşkımla sohbet etmeyi severim

-Ablamın yemeklerini severim

- Fırından eve yayılan kek, kurabiye, hamur işi kokusunu severim.

- Haklı çıktığım anları severim.

-Şöyle keyifle ve acele etmeden kahvaltı hazırlamayı severim

-Kalabalık aile sofralarımızı severim.

-Aşkımla yaptığımız uzun yolculukları severim.

-Alışverişi, misafir için hazırlık yapmayı, aşkımın sevdiği yemekleri yapmayı çok severim.


Bu liste uzar gider aslında ama dozunda bırakmak lazım :) Sanırım herkesler sobelenmiş ama yinede şansımı deneyeceğim :) eğer sobelenmedilerse ve kabul ederlerse, Güloşcuğumu ve Menapozcuğumu sobeliyorum :)


Mutlu hafta sonları dilerim

14 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Şu aheste aheste kahvaltı hazırlayıp yemesini çok severim bende

Öptüm canım..

5/10/07 2:13 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim demek sende seviyorsun biryere yetişme telaşı olmadan hazırlanan kahvaltıları. Şimdi yine düşündümde ne güzel gerçekten :)canım çekti valla :)

5/10/07 3:52 ÖS  
Blogger KUGUU said...

2 yazini da simdi okuyabildim YAZcgm. Yorumum ise seni ozledigim olacak canim benim:) Arpa beye de selamlar.

6/10/07 7:19 ÖS  
Blogger Gulos said...

Yazcım,
nasılsın?
Bugün senin sobeni cevaplandırmaya çalışıcam.Uzun zamandır misafir yoğunluğundan elim değmedi.
Öptüm seni...

9/10/07 1:30 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum bende çok özledim :)

9/10/07 3:04 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum iyiyim canım sağol. Merakla bekliyorum sevdiğin şeyleri :)

9/10/07 3:05 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

hayırlı bayramlar canım...

10/10/07 12:01 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim sanada hayırlı bayramlar canım

10/10/07 12:34 ÖS  
Anonymous Adsız said...

yaz slmlar baban için çok sevindim canım.Buarada yaz bitti :))) bitmesin dedin ama bitti..Hayırlı bayramlar..

10/10/07 8:53 ÖS  
Blogger Yaz said...

Azimliciğim sağol canım. Yaz bitsin artık diyorum ben :) yağmurlar yağsın barajlar dolsun :)
Birde canım bloğu kapatmışsın giremedim. yaz-bitmesin@hotmail.com bir davet edersin artık :)

11/10/07 8:34 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yazcım,
bayramın kutlu olsun.
SEvgilerimle..

11/10/07 11:11 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum seninde geçmiş bayramın kutlu olsun canım :)

15/10/07 8:59 ÖÖ  
Blogger kakaolusevgi said...

Ailelerle olan ve insanın aşkıyla olan herşey harika

17/10/07 1:54 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum gerçekten öyle. Boşuna dememişler "evdeki huzur, mutluluk budur" diye :)(maşallah)

18/10/07 3:46 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------