Lilypie 1st Birthday Ticker

23 Ekim 2007

Çok üzgünüm...




Aslında bambaşka şeyler yazacaktım buraya. Neşeli şeyler. Ama yine ateş düştü içimize. Hiç tadım tuzum yok. İçim yanıyor, kalbim sıkışıyor. Şehit ailelerinin acısını düşünemiyorum bile. Allahım hepsine sabırlar versin.

Nasıl kıyıyorlar onlara anlamıyorum. Bu gencecik çocukların hayatlarını bitirmeye nasıl elleri varıyor. Her an beddua ediyorum hainlere, katillere.

Birde onların arkasındakilere de beddua ediyorum. Hani onlara destek olup bizede nasihat verenler, sizin yanınızdayız deyip, onlara silah verenler varya işte onlara. Allahım düşmanlarımıza fırsat vermesin.

7 Comments:

Blogger Gamzeli said...

haklısın yaz'cım düştü , bundan sonrada hep ateşler düşecek gibi...Allah yardımcımız olsun, şehitlerimizin yattığı yer nurlarla dolu olsun..

23/10/07 3:11 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim amin canım. Allah bir daha böyle acılar yaşatmaz inşallah.

23/10/07 3:26 ÖS  
Blogger Gulos said...

Yazcım Allah sabır versin hepsine.
O yüze gülen de arkadan vuranlara gelince herkes ne olduklarını biliyor ama nedense bir hareket yapılmıyor.Sadece lanetlemeyle yetinebiliyoruz.

İnşallah türk toplumu bu mitinglerle ;gerekirse birlik olabileceğini kanıtlamıştır.

Sevgilerimle...

26/10/07 8:21 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Allah yardımcımız olsun. Askerlerimize de yardım etsin. Artık tek şehit vermeden şu adamları yok edelim. Savaş istenilecek birşey değil ama bu duruma getirdiler. Ülkemizi korumak adına savaşmalıyız...

26/10/07 10:46 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Eda, oğullarını kaybeden aileler için hayat bitmiştir herhalde. Oğulları maalesef geri gelmeyecek. Tüm dileğimiz başka canlar yanmasın inşallah.
Bu arada siteni ziyaret ettim harika tasarımlara yer vermişsin :) sık sık ziyaret ederim artık :)

26/10/07 4:17 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum ben toplumumuzun bu tür milli olaylara kayıtsız kalmayacağına inanıyorum. Nitekimde gördük öyle olmadığını ama tabi bunu abartmadan galeyana gelip daha kötü sonuçlara sebep olmadan dozunda yapmak gerekir diye düşünüyorum. İnşallah geçmişte yaşadığımız kötü günler tekerrür etmez. Hem herkes barış içinde yaşasa ne olur sanki 3 günlük dünyada.

26/10/07 4:19 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim, elbette ülkemizi korumak en büyük hakkımız ama bunu bile yapamıyoruz yada basın öyle gösteriyor. Günler geçiyor hiçbir hareket yok. Şimdiden sonra harekat yapılsa bile 1 kişi kalmamıştır kaçmıştır hepsi. Boşuna oyaladılar bizi 72 saat diyerek. Bu arada atı alan üsküdarı geçti maalesef :(

26/10/07 4:22 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------