Lilypie 1st Birthday Ticker

03 Eylül 2007

Haftasonu abimler ve ablamlar annem ve babamı yazlıktan getirdiler. Babama kalsa gelmek istemiyor İstanbul' da daha kötü oluyorum, burası bana iyi geliyor diyor. Ama gün geçtikçe sağlığı daha kötü olmaya başladı. Annemle işbirliği yapıp babamı dinlemedik ve getirdik. Şimdi abim hastaneye götürdü onu. Merakla bekliyorum. Belki hastanede gözetim altına alırlar. Anlayacağınız moralim çok bozuk. İnşallah iyileşir. İnşallah sağlıklı bir şekilde hayatına devam eder. İnşallah benim çocuğumuda görür. Çünkü görmeyi çok istiyor. Daha fazla yazamayacağım. Dualarınıza ihtiyacım var...

17 Comments:

Blogger Gamzeli said...

canım benim, allah yardımcısı olsun babanın, inşallah iyi haberleirni alırsınız , bizde merakla bekliyoruz...Bizi haberdar et olur mu?

3/9/07 12:30 ÖS  
Blogger tedarikmucize said...

inşallah hayırlı haberlerle gelirler. Allah şifa versin. Gönlünü ferah tut. Bol bol dua et. Bende ediyorum inşallah.

3/9/07 3:40 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

canım BENİM,ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN .SEN DE GZÜEL HABERLER VER BİZE Kİ,SENİN EVLADINI DA GÖRSÜN .DUALARIM SİZİNLE.

3/9/07 4:06 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Dualarim sizlerle olsun.Benim babamda aynen ,babacigin gibi söylerdi.O da Aktur'da gecirdigi yaz sezonu icin ömrüne ömür kattigin söylerdi.Istanbul'a döndügü zaman
iple yaz'i cekerdi.Allah sifalar versin basinizdan eksik etmesin.

3/9/07 4:07 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım çok üzüldüm. İnşallah iyidir, yakın zamanda birşeyciği kalmaz. Moralini iyi tut ve olumsuz enerji yayma. Mutlaka iyi olacak. Dua edeceğim canım. Allah sağlık versin tez zamanda... Lütfen güçlü ol...

4/9/07 9:50 ÖÖ  
Blogger Mutluveumutlu said...

Babacığının inşallah çok önemli birşeyi yoktur ve en kısa zamanda sağlığına kavuşur.Allah şifa versin.Sen içini ferah tutmaya çalış.

4/9/07 5:09 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Canim YAZcgm. Insallah bu saate kadar iyi haberler almissinizdir.
Dua edecegm, Allah iyilik versin babacigina ve sizi birbirinize bagislasin insallah.

4/9/07 8:06 ÖS  
Anonymous Adsız said...

çok geçmişler olsun yaz cım ,inş torunlarınıda görür dedesi,dualarımız seninle..

5/9/07 12:34 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Geçmiş olsun yaz,
Hastaneye yatırsalar bile tedavisi için olacak değil mi? O yüzden çok yıppratma kendini.Evebeynlerin hastalığı çocuklarını çok üzüyor.En azından sen yakınındasın.Heran başında olabileceksin.
Sevgilerimle.

5/9/07 8:22 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

Nasil oldunuz YAZcgm??? iyi haberler ver bize hadi insallah.

5/9/07 11:45 ÖÖ  
Blogger kakaolusevgi said...

NASIL OLDU BABAN CANIM,İNŞAALLAH,GÜZEL HABERLER VER BİZE.AMİN.

5/9/07 2:31 ÖS  
Blogger DRNEFES said...

canım çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum..hayırlı haberlerini bekliyorum..umudunu kaybetme..
babana moral lazım..dualarımız seninle..

5/9/07 11:22 ÖS  
Blogger Yaz said...

Arkadaşlar, desteğiniz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Babam pazartesiden beri hastanede. İlk gün yoğun bakımda kaldı ama şimdi yoğun bakımdan çıktı çok şükür. Tedavisi devam ediyor. Tekrar hepinize çok teşekkür ediyorum ve hepinizi öpüyorum.

6/9/07 10:09 ÖÖ  
Blogger kakaolusevgi said...

canım babanın yoğun bakımdan çıkmasına çok sevindim.inşaallah daha da iyi olur.Amin

6/9/07 11:56 ÖÖ  
Blogger Mutluveumutlu said...

Yazcım çok sevindim,bununla geçmiş olsun.Babacığın inşallah daha da iyi olur.Dualarımız sizinle...

7/9/07 10:28 ÖÖ  
Blogger ERDIL said...

Yaz kizim arada bir bir iki satirla bizleri merakda birakma,
Seni ne kadar sevdigimizi biliyorsundur herhalde.
Saygilar sevgiler.

10/9/07 11:36 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Çok sevindim canım, umarım bir daha yoğum bakım odalarını göstermez, iyi haftalar..

10/9/07 2:48 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------