Lilypie 1st Birthday Ticker

10 Eylül 2007

Canım arkadaşlarım öncelikle hepinize desteğiniz için çoookk teşekkür ederim. Sıcacık samimi mesajlarınızı okudukça kendimi çok iyi hissediyorum.

Babam biraz daha iyi çok şükür. Hala hastanede. Ofis, ev, hastane arasında mekik dokuyorum. Biryandan da hayat devam ediyor işte. Hastane ortamından birçok kişi nefret eder. Biz daha önceki uzun kalışlarımızdan dolayı alıştık diyebilirim ama ben yinede kötü oluyorum. Biran önce kaçmak istiyorum oradan. Allahım inşallah hayırlısıyla biran önce kurtarır bizi ve bir daha düşürmez inşallah.

Bu aralar Arpam da çok yoğun gece yarıları eve geliyor. Haftasonu bile çalıştı geç vakitlere kadar. Bende hastaneye gitmediğim zamanlarda sıkıntıdan patladım evde. Canım hiçbiryere çıkmak da istemedi. Kendimi temizliğe verdim. Durduk yere evdeki halıları sildim, iş çıkardım hep kendime. Ve inanılmaz yedim yalnızken. Sürekli mutfağa girdim çıktım atıştırdım sıkıntıdan.

Ramazan ayıda geldi çattı. Çocukluğumdan beri Ramazan ayını çok severim. Ramazan, evimizde hep tatlı bir telaş, özenle hazırlanan yemekler, uzun zamandır görmediğim akrabalarla biraraya gelmek, sonrasında da sabırsızlıkla beklediğim bayram demekti benim için. Bu yılsa bir burukluk var içimde. Keşke babam hastaneden çıkabilse:( Birde bu yıl yemek bakımından çok zor olacak bizim için. Sanırım ezan okunduğu vakitlerde ben eve giriyor olacağım. İftar yemeğini biraz geç yiyeceğiz. Ne yapalım 1 ay idare edeceğiz artık.

Sizleri çok özledim. Fırsat buldukça okuyorum ama çoğunlukla yorum yazamıyorum. İnşallah biran önce hayatımda herşey normale döner. Hepinizi öpüyorum.

Mutlu haftalar dilerim.

11 Comments:

Blogger kakaolusevgi said...

CANIM BABANA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN TEKRAR.İNŞAALLAH RAMAZANDA YANINIZDA OLUR AMA OLMAZSA DA SEN KENDİNİ ÜZME,O İYİ OLSUN DA...
EVDE YALNIZ KALDIM MI BEN DE KAFAYI YİYECEK GİBİ OLUYORDUM TA Kİ BLOGLAR ALEMİNE KADAR,BİRBRİRİMİZE ARKADAŞIZ NE GZÜEL.
YENİ YAZILARINI BEKLİYORUZ CANIM.ÖPTÜM TATLIM.

10/9/07 10:37 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım, inşallah kısa zamanda sağlığına kavuşur babacığın. Ramazan ayı hayırlıdır, eminim ki dualarınız kabul olacak, amcacığım iyi olacak. Allah sağlık versin diyorum yeniden. Öpüyorum, kendini çok yorma, biraz kitap filan oku, kafanı dağıt...

12/9/07 10:26 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum, Gerçektende blog arkadaşlarım olarak hepiniz çok iyi geliyorsunuz bana. İnsan, yeri geliyor en yakın arkadaşına anlatamadığı şeyleri bloğunda yazıp paylaşıyor ve inanılmaz destek alıyor. İyi ki varsınız.

12/9/07 11:31 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim çok sağol canım. Bu günlerde kitap okumayı bile bıraktım. Kafamı hiç toparlayamıyorum. En önemli şey gerçekten sağlıkmış. İnsanın ailesinden biri sağlığını kaybettimi huzur kalmıyor. Allahım inşallah hepimizi ve ailelerimizi sağlığından ayırmaz.

12/9/07 11:32 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Canım babanın iyi olmasına çok sevindim, umarım mübarek günde baban hastaneden çıkar yine eskisi gibi olursunuz :) Allah acil şifalar versin...

Hayırlı Ramazanlar..

12/9/07 12:36 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim çok teşekkür ederim. Amin inşallah herşey düzelir. sizlerede hayırlı ramazanlar canım.

12/9/07 1:47 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Yazcım, inşallah baban en kısa zamanda sağlıkla hastaneden çıkar. Sen içini ferah tut, dualarımız sizlerle.
Ramazanda biz çalışan bayanlar için zor geçen bir ay ama Allah kolaylığını verir.
Çok öpüyorum ve hayırlı Ramazanlar diliyorum.

12/9/07 2:25 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum çok teşekkür ederim. Bende öpüyorum hayırlı ramazanlar canım.

12/9/07 3:52 ÖS  
Blogger Gulos said...

Yazcım,
umarım biran önce çıkarırsınız hastaneden.Çok zor gerçekten ama eminim sen bunun da üstesinden gelirsin.Ramazanda iftar sofralarının yeri başkadır ama olsun sen de biraz geç yaparsın.Aman ha çok atıştırmaya başlama yoksa kilonun önünü alamazsın.İnsan bişey yemedim sanıyor ama aslında o atıştırmalar insana kilo aldırıyor.

SEvgilerimle..

14/9/07 3:50 ÖS  
Blogger DRNEFES said...

canım inş baban en kısa sürede sağlığına kavuşur..işlerin yoluna girer..hayırlı ramazanlar sana;)

15/9/07 11:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum ve Menopozcuğum çok teşekkür ederim. Çıktık hastaneden çok şükür.

2/10/07 11:01 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------