Lilypie 1st Birthday Ticker

13 Ağustos 2007

Mucize...

Geçen sabah evden çıkıp işime doğru yol almışken, gökyüzünden gelip koluma şlapp diye yapışan sıcak sıvının ne olduğunu anlamamla birlikte, bir kuş tarafından şanslı kişi seçildiğimi de anlamam bir oldu. Öyle hacimliydi ki, güvercin gibi küçücük bir kuştan bu kadarının çıkmayacağını düşünerek, bunu yapanın bir martı olduğuna karar verdim.
Tam sinirlenip böyle şeyler neden benim başıma gelir diye hayıflanıyordum ki işin iyi tarafından bakıp şükrettim. Çünkü o kadar büyük ve alacalı renklere sahip malum sıvı, sağ kolumun çıplak kısmına denk gelmişti. 2 cm daha yukarıya gelse saçlarım, 4 cm sağa kaysa bluzumun komple ön tarafı, yarım adım sonraya denk gelse muhtemelen eteğimin arka tarafı olduğu gibi mahvolacaktı. Hayır eve dönüp kıyafetimi değiştirmeye vaktim olmadığı için, gayet usturuplu bir yere hacetini ettiğinden dolayı kuşa neredeyse teşekkür edecektim.
Şimdi alt tarafı bir kuş şeyetmiş niye bu kadar abartıyor diyebilirsiniz. Benim başıma ilk kez geldi de ondan.
Tabi kolumu temizledikten sonra ilk aklıma gelen şey hemen bir şans oyunu oynamak oldu. Durur muyum sayısal oynadım tabi. Sonuçlar iki gün önce belli oldu ama ben hala bakmadım. Şu anda zengin biri olabilirim :) Bu ihtimali düşünmek bile mutlu ediyor. Umut ne yüce bir duygu ki insana yaşama sevinci veriyor. Bir mucize olabilir ve bana çıkmış olabilir. Neden olmasın? Gerçi şans oyunlarıyla gelen paraların huya gideceğine inanırım ben hep ama şu da var ki, akıllı yatırımlar yaptıktan sonra neden huya gitsin :) Şaka bir yana çıkmasa da olur tabi. Benim çok daha önemli mucizelerim oldu bu hayatta. Onlar bana ömrümün sonuna kadar yeter.

Mesela; dibe vurduğum dönemde karşıma çıkıp bana uzanan ve ölene kadar bırakmak istemediğim bir çift sıcacık el, aşkımm. Mesela hayatımın bir başka dönüm noktası olan sınavın başvurusunun son günü olduğunu bana söyleyen kişi, benimde başvurunun bitmesine son 5 dk. kala yetişmem ve o sınavın son kez yapılıp tamamen kaldırılmasının benim girdiğim yıla denk gelmesi. Mesela babamın 3 ay hiç gözlerini açmadan yoğun bakımda yaşam mücadelesi vermeye çalıştığı sırada bize, artık babanız her an vefat edebilir diyen doktorun, 2 yıl sonra bile babamı her kontrol günü gördüğünde hala telafuz ettiği kelime. Mucize…

Ben mucizelere inanıyorum. Dünya ne kadar çığırından çıkmış olsa da, her şey güzel olacak buna inanıyorum. Tüm bunları yazmamın secret ı okuyor olmamla bir ilgisi yok:) İçimden geldi sadece. Umarım herkes birgün kalbindeki mucizelere kavuşur.

Sevgiler…

18 Comments:

Blogger renkler said...

Amin diyorum. Bugün ben de bir hayalimden bahsettim. İnşallah istediklerimiz olur ne diyeyim? İçimi umutla doldurdun, sağol...

14/8/07 10:19 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim ikimiz aynı anda birbirimizi okumuşuz :) sende benim içimi açtın hayalinle. Sende sağol canım :)

14/8/07 10:41 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Çok haklısın canım, bende mucizelere inanırım...Çünkü benimde başıma bu ür şeyler çok geldi ve kıl payı mucizelerle hep allahıma şükrettim ve şükretmesini öğrendim...herşeyde bir hayırın olduğunu öğrendim...Umarım en sıkıldığın anda bir mucize gelip seni o sıkıntıdan kurtarı canım...Öpüyorum seni çok, bizede mucizeyi hatırlatıp şükretmemizi sağladığın için teşekkür ederiz...

14/8/07 10:52 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim sanırım her insanın hayatında kendine has küçükte olsa mucizeler vardır. Benim hayatımda çok olmuştur mesela. O yüzden yarının ne getireceği belli olmaz. Umutlu olmak lazım. Zaten bu yazıyı da birgün umutsuzluğa düşüp moralimi bozarsam okurum diye yazdım :)Öptüm canım...

14/8/07 11:05 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yaz,
Umut fakirin ekmeği demişler.Ben de bir kaç yerde araba çekilişine girdim.Belki çıkar ha ne dersin :) ?Benim ki de bugün belli olacak.Çıkarsa yazarım sana.Çok şükür sonunda yaz bitmeden izine ayrıldım.Önümüzdeki hafta yokum :).
Sevgilerimle...

14/8/07 11:08 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum çok ilginç bende az önce seni okuyup yorum yazdım. Aynı anda birbirimizin bloğundaymışız :) bugün aynı şey Renklerde de oldu :)
Araba inşallah sana çıkar canım. İzine ayrılmana da çok sevindim. İnşallah istediğin gibi bir tatil yaparsın. Öptüm...

14/8/07 11:16 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

sevgili Yaz ,yaşamda her zaman mucizeler vardır bende buna inananlardanım.umarım haya boyunca güzel mucizelerle ödüllendirilirsin.
sevgiler.........

14/8/07 4:00 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Sevgili Yaz kizim esasinda her sabah uyanip güne baslamakla en büyük mucizeyi yasamiyormuyuz ?
Hele hele o günün icinde yasadiklarimiz.En büyük mucize elimizdekileri siki siki tutabilmemiz.
Saygi.Sevg.

14/8/07 4:22 ÖS  
Blogger Yaz said...

Azimli merhaba, hoşgeldin. Herbirimizin hayatında küçük yada büyük mucizeler mutlaka oluyor bence. Belki de bazen bunun farkında olmuyoruz ve bunu şans, fırsat, bir insanın yardımı vs. olarak değerlendiriyoruz. Umarım hepimizin hayalindeki mucizeler en kısa zamanda gerçekleşir...
Sevgiler.

14/8/07 4:44 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım yaşam bir mucize değil mi? Ufacık bir karıncanın kendi ağırlığının kat kat fazlasını taşıması bile.
Bazen olanlara isyan etmeden sadece sabırla tevekkül etmek gerekiyor ama ben bunu her zaman uygulayamıyorum maalesef :(

14/8/07 4:48 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Yaşanan her şeyin bir sebebi olduğunu ve içinde bir hayrın olduğu,umudu katbetmeden beklemek gerektiğini öğrendim yaşadıklarımdan.İsmimde bu yüzden "mutluveumutlu" zaten :)
"Umarım herkes birgün kalbindeki mucizelere kavuşur" demişsinya,inşallah diyorum,inşallah...

15/8/07 8:43 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

mutluveumutlu, umut tükendiği anda yaşanmaz sanırım yada insan çok kötü yollara başvurabilir çaresizlikten. Hakikaten umut fakirin ekmeği. İnşallah mutluluğun ve umutların sonsuza kadar seninle olur canım...

15/8/07 10:50 ÖÖ  
Blogger DRNEFES said...

canım mucize pek olmadı bu zmana kadar hayatımda ama babanın durumu gercekten mucize gibi geldi bana da maşallah diyeyim..Allah onları basımızdan eksik etmesin..
walla sen kuş pisliği konusunda cok şanslıymışsın çünkü bnm hep kafama denk getirir serefsizler;))
bakalımm bence kazıkazan tutkunu biri oldugum için hep 0'a 0 elde var 0 derim..ama sayısaldan gelen meblayı ii degerlendirisen neden olmasın?

15/8/07 3:45 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

MERHABA TATLIM.SECRET DEDİN DE,BAŞUCU KİTABIM ŞİMDİ O.KENDİMİ KÖTÜ DÜŞÜNMEMEYE SEVK ETMEYE ÇALIŞIYORUM :) ELBET HEİMİZİN EKSİKLEİKLERİ VAR AMA ALLAH MUCİZELERİ YALAN DÜNYADA DA OLSA KARŞIMIZA ÇIKARIYOR CİDDEN.
ÖNÜNE DAHA BİR ÇOOOOK MUCİZE ÇIKMASI DİLEĞİYLE TATLIM.

15/8/07 3:59 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Çok iyi yapmışsın canım, bizlerde nasibimizi aldık teşekkür ederiz...bende seni çok öptüm...

15/8/07 4:39 ÖS  
Blogger Yaz said...

Menapozcuğum olmuştur mutlaka ufak tefek şeyler sen farketmemişsindir :) olmadıysada bundan sonra hayatın mucizelerle dolu olsun. Haaa bu arada sayısala dayanamayıp dün akşam baktım. Yine birşey çıkmadı tabi :)

15/8/07 5:30 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolusevgiciğim daha önceki postta bahsetmiştim. Secret kitabını okuyup oturduğun yerde düşünmekle bazı şeyleri elde edemezsin belki ama pozitif düşünmeye sevk ettiği için gerçekten faydalı bir kitap. Hepimizin karşısına güzel mucizeler çıkar inşallah.

15/8/07 5:32 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim sağol canım...

15/8/07 5:33 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------