Lilypie 1st Birthday Ticker

29 Ağustos 2007

Hiç birşey hakkında...

Biliyorum yine açtım arayı. Ama inanın bu aralar hayatımda hiçbir atraksiyon yok. Ne yazsam diye düşünüp duruyorum günlerdir. O yüzden bu post biraz hiç birşey hakkında olacak.

Annemler hala yazlıkta. Babam biraz rahatsızmış. Hani yazmıştım çok ağır hastalık dönemi geçirdi diye. O rahatsızlığıyla ilgili problemler zaman zaman ortaya çıkıyor. Endişeleniyorum.

İşler bir yoğun bir sakin, günler su gibi akıyor. Hiç anlamadan akşam oluyor. Zamanın bu hızına yetişemiyorum. Allahım yaşlanıyorum.

Son 2 haftadır doğru düzgün şöyle sulu soslu salçalı bir ev yemeği yiyemiyorum. Yemek yapamadığım için sürekli dışarıdan yemek zorunda kaldık. Yada evde yesek bile hep yapımı pratik olan kızartma türü şeyler. İçim kurudu. Yarın çorba yapacağım.

Haa bu arada yarın iş yok. Ne güzel. Keşke cuma günüde tatil olsaydı. İzinmi alsam acaba?

Geçen Arpam dedi ki, yaa aşkım ne olur yazbitmesin deme. Yaz bitsin yağmurlar başlasın artık :) Aaa hakikaten yaa dedim. Evren bloğumun adını bir dilek olarak mı algıladı acaba? (secreta selam olsun)
Bloğumun adını Su bitmesin olarak değiştirebilirim heran :)

Dün reisi cumhur seçildi. Hayırlısı olsun inşallah. İkinci bir travmayı kaldıramayacağım için, bu kez kendimi ikna etmeyi başardım. Belki iyi olur dedim kendime, önyargılı olma.

Ne istediğimi bilmiyorum sanki bu aralar. Hem mutluyum hem sıkıntılı. Amaan neyse ince düşünmeyeyim. Siz neler yaptınız bir dolaşayım hemen. İyi geliyorsunuz bana...

15 Comments:

Blogger Mutluveumutlu said...

Yazcım,yazacak şey bulamıyorum deme,aklına gelen en ufak şeyde olsa yaz bize,kendini özletme :)
Babanada çok çok geçmiş olsun canım,Allah acil şifalar versin.
Cumhurbaşkanı konusuna gelince,ülkemiz için hayırlı olsun inşallah,ne diyelim.Seninde dediğin gibi daha önce kafa yordukta ne oldu...

29/8/07 4:42 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mutlucuğum, aslında bazen anlatacak çok şeyim olunca vakit bulamıyorum bazende yazacak birşey bulamıyorum ama dediğin gibi azda olsa yazmak lazım.
Geçmiş olsun dileğin için sağol canım.

29/8/07 4:51 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Bencede su bitmesin olsun, yakın zamanda susuz kalıcaz yaaa...Neyse allah büyük vardır bunda da bir hayır...

Babana geçmiş olsun, umarım ciddibirşey yoktur...Öptüm seni iyi bak kendine...her zaman iyi düşünmekte yarar var...

29/8/07 5:41 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim çok sağol canım. Hakikaten susuz kalmak çok zor birşey Allah yardım hepimize.

29/8/07 6:02 ÖS  
Blogger kakaolusevgi said...

BABANA ALLAH ŞİFA VERSİN,DAHA İYİ OLUR İNŞAALLAH.
BİR ARA İNSAN HAZIR YEMEKLERE BİR TAKILIYOR KALIYOR.BEN DE O ZAMANLARDA RAHAT ETSEM DE ÜZÜLÜYORUM.NEYSE Kİ RAMAZAN GELİYOR,O ZAMAN BOL BOL GÜZEL YEMEKLER YER VE YAPARIZ :)
ARAYI AÇMA,SEVİNİYORUM YAZILARINI OKUYUNCA.SEVGİLERİMLE :))

29/8/07 6:22 ÖS  
Blogger tedarikmucize said...

aynı hisler içindeyi bu ara ama yaz sen yinede :)))

secret ı okuduysan birde benim şu sıra okudugum kitabı öneririm ;) son yazdıgım posttan bir önceki postta linki :)

29/8/07 8:31 ÖS  
Blogger KUGUU said...

SUBITMESIN de olsan ben seni seviyorum:)))

29/8/07 9:20 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Amin canım...

30/8/07 12:06 ÖS  
Blogger DRNEFES said...

canım sanmam zaten kimsenin hayatı hergün okadar renkli geçsin..ben de bulamıorum bazen anlatacak bişeyler..ya da anlatmak istemiorum bazı insanlar gormesin die...napalımm..hayat..hayırlısı olsun cumhurbaskanı..aynını ben de yaptım kabullendim..

30/8/07 11:24 ÖS  
Blogger DRNEFES said...

baban için de cok gecmiş olsun..

30/8/07 11:25 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Baban nasil oldu YAZcgm?

31/8/07 5:24 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kakaolucuğum, sanırım ramazanda iftardan sonra evde olacağım. aslında şimdiden onu düşünüyorum. Yemek olayını nasıl yapacağız diye. Belki hafta sonundan yemekleri hazırlarım. Bu ramazan benim için biraz zor geçecek gibi ama yinede ben ramazan ayını çok severim.

3/9/07 11:01 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Tedarikmucizem, dediğin kitabı incelemiştim senin postu okuyunca. hatta konusu aynı secret gibi diye düşünmüştüm. Okumaya çalışırım canım.

3/9/07 11:02 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum, bende seni seviyorum canımcım :)

3/9/07 11:03 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Menapozcuğum, sağol canım. Vatandaşlıktan çıkamayacağımıza göre Kabullenmekten başka çaremiz yok :)

3/9/07 11:04 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------