Lilypie 1st Birthday Ticker

08 Ağustos 2007

Geçtiğimiz hafta sonu annemlerin yazlığına gittik Arpamla. Ablamlar da oradaydı. Süper bir hafta sonu geçirdik. Biraz kalabalık oluyor bizim toplanmalarımız. Daha önce de demiştim tam bir İtalyan ailesi gibiyiz. Ama yine de çok keyifli oluyor.

Prenses yeğenimin doğum günüydü. Yanımda bir gece önceden hazırladığım pandispanya ve diğer malzemeleri götürdüm. Orada pastasını hazırladım gözlerine inanamadı :) çok mutlu oldu. Resimleri henüz bilgisayara aktarmadık. Aktarsaydık eklerdim. Neyse orada edindiği arkadaşlarıyla birlikte kutladık doğumgününü.

Dönüş yolunda her zaman alışveriş yaptığımız bir tarla var. Sahipleri yol üstünde olan tarlalarının önüne tezgah açmışlar. Her türlü taze meyve ve sebze satıyorlar. İstersen tarlaya girip domates toplayıp satın alabiliyorsun. Ben bu kez toplanmışlardan aldım. Rende yapıp buzluğa koyacağım. Mis gibi kokuyorlar. Domates kokusunu hatırladım resmen.

Yolda Af.ga.nis.tanda asker olan yeğenim aradı. Teyze saldırıya uğradık. Küçük bir çatışma yaşandı. İh.las Ha.ber Ajansı burada. Haberlerde çıkarsa merak etmeyin ben iyiyim dedi. Ama bu kez haberlerde ya da gazetede çıkmadı. Zaten ateş eden kişi Türk olduklarını anlayınca ateşi kesmiş. Allahım hayırlısıyla bir dönse…

The Secret adlı kitaba karşı çok önyargılı olmama rağmen okumaya başladım. Renklerciğim de tavsiye etmişti. Kitap iyi gidiyor şimdilik. Diyelim ki anlatılanlar hayal ürünü. Öyle olsa bile sonuçta insanı pozitif düşünmeye sevk ediyor. Bu açıdan bakınca bile güzel bir kitap. Ama ne yalan söyliyim ben anlatılanların yalan olduğuna inanmıyorum. Faydalı yani.

Sanırım yaz bitiyor :( çok çabuk geçti…

Tatil istiyorum ühüü. Değişik yerlere gidip sürprizler yaşamak istiyorum yine :) Sürprizler dedim de aklıma geldi. Bir tatilimizde yaşadığımız rafting anımız var. Birdahaki postta onu anlatayım. Hem bende de anılar canlanır iyi gelir belki :)

Haa aklıma geldide geçenlerde bir programa rastladık. Adı güldür bakalımdı sanırım. Peker, Özgü Namal, Levent Kırca, Müjdat Gezen birde avrupa yakasındaki Selin vardı (adını unuttum). O nasıl bir seviyesizlikti yahu. Valla birşey anlamadık biz. Rol mü yapıyorlardı? yoksa doğal hallerimiydi? İzleyen var mı?

13 Comments:

Blogger renkler said...

Daha sık yazmalısın, özlüyoruz seni:-) Yeğenin inşallah sağ salim gelir, daha önce de konuşmuştuk. Annesi için ne kadar zordur kimbilir. Sık haber alabiliyorsanız iyi...

Secret ile ilgili belki daha önce de yazdım, belki tekrar olacak ama ben en azından pozitif düşünmeyi ve şükretmmeyi tekrar hatırlattığı için sevdim. Yoksa dinimizin yüzyıllardır söylediği şeylerin dışında bir şey demiyor. Sadece çalışma kısmını atlıyor:-) Tmam olumlu düşünmeli, şükretmeli ama istenilenlere sahip olmak için çalışmak gerektiği unutulmamalı...

8/8/07 12:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim biliyorum arayı çok açıyorum. Ama inan tam birşeyler yazayım diye oturuyorum bilg. başına ya takılıp kalıyorum yazamıyorum yada bir iş çıkıyor yarım kalıyor.

Secret, dediğim gibi insanı pozitif düşünmeye sevk ediyor ama tabi oturduğun yerden ben istiyorum demek yeterli değil maalesef keşke olsa :) gerçi oturduğun yerden birşeyleri elde etmekde iyi olmazdı. o zamanda herkes her istediğini elde ederdi ve bu kötü sonuçlar bile doğurabilirdi :) neyse en azından hayata kötümser bakmamalı. Bunu güzel anlatıyor.

8/8/07 12:09 ÖS  
Blogger Mutluveumutlu said...

Merhaba :)Haftasonu bir geceliğine bile olsa, bir yerlere gitmek insanı psikolojik açıdan çok rahatlatıyor gerçekten.Birde sizinki ne güzel aile ortamında geçmiş,çok eğlendiğinize eminim.
Yeğeninede hayırlı teskereler diliyorum.
Güldür bakalıma bende rastladım geçen gece,düşüncelerine tamamıyla katılıyorum.Çok seviyesiz ve gereksiz olmuş,izlemeye tahammül edemedim zaten kapadım hemen.
Tekrar görüşmek dileğiyle,sevgiler...

8/8/07 5:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Merhaba MutluveUmutlu
Ne güzel bir isim seçmişsin :) umarım hep mutlu ve umutlu olursun.
Evet güldür bakalım programına bizde fazla tahammül edemedik ama arada bakıp bakıp anlamaya çalıştık resmen :)gerçekmiydi onlar sahiden? Neyse o programın fazla ömrü olmaz gibi geldi bana ama belli de olmaz tabi :)

8/8/07 5:22 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Hmmm yeni bir yazi senden:)) nereden baslasam, sevindirik oldum cunku okadar az yazar oldun ki.

Italyan ailesine mashallah diyorum. Yegeninin dogum gununu kutluyorum canim. Pastayi merak ettik, gosterirsin artik.
AFg. daki yegeninde hayirlisiyla donsun insallah. Cok uzuluyoruym ve biz bile boyle endise ederken o annebabalar icin ne kadar zor YaRabbim. Allahim hepsine yardim etsin, hayirlisiyla saglikla kavustursun insallah.
Yazbitiyor muuuuuuuuuu:((( ne olur bunu bana deme, daha karpuz !suya girmedi biliyorsun canimcim.
Taze domates kokusunu ben de cok ozledim.
Ve seni de:))YAZ cgm YAZbize!

8/8/07 10:29 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum az yazmam konusunda haklısın canım bir türlü toparlayamıyorum kendimi bu aralar. Müthiş bir yoğunluk ve yorgunluk var. Allah sonumu hayır etsin :)

Canım neredeyse ağustos ortası oldu. e hadi sende bir tatil molası ver artık. Yoksa kaçıracaksın bu yazı.
Bu arada bende hepinizi çok özledim.

9/8/07 9:09 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yazcım,
Allah korusun yegenini ve diğer askerlerimizi.
Kalabalık aileleri ben de çok severim.Biz de öyleyiz.Bu sene tatile çıkabilecekmiyim bakalım merakla bekliyorum.Yaz bitiyor ama ben hala doya doya tadını çıkaramıyorum.

Öpüyorum canım görüşürüz...

10/8/07 2:01 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum amin canım.
Elinizi çabuk tutun yaz bitmeden. Aslında birkaç gün bile insana iyi geliyor. İnşallah istediğin gibi bir tatil yapabilirsiniz. Bende öptüm canım.

10/8/07 5:13 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

İyi yapmışsın canım eğlenmişsiniz...yeğeninin kaç günü kaldı, Allaha emanet olsun...umarım çarçabuk döner...

O programı izledim bir kere, çok değişikti, bana da ilginç geldi yani...Bir daha da izlemedim zaten...

13/8/07 12:14 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim yeğenimin 6 ayı kaldı. İnşallah sağ salim döner canım.

13/8/07 12:26 ÖS  
Blogger DRNEFES said...

bilmiom ben de o programı pek anlamadım dogru mu gercek mi...keşke dogru olsa düşündüklerini soleseler tek tek ama evrim akın konuşmuo hiçç ya hiç oole selin karakteri gibi dır dırr deill..
secreti merak ediodumm okiim ben de yakın zamanda..ah ben su pandispanyalarını bi tuttursam tarifini versene bana yaa..kekini kendim yapmak istiorum hazır almak istemiorumm..

15/8/07 3:47 ÖS  
Blogger Yaz said...

Menapozcuğum yorumunu yeni gördüm. Bende beğendiğim bir pasdispanya tarifi bulamıyordum. En sonunda Emel Başdoğan' ın içinde portakal suyu olan bir tarifi var onu denedim. Emel Başdoğan ıslak kek diye aratırsan birçok blogta tarif geliyor. Ben memnun kaldım bir dene istersen.

17/8/07 10:57 ÖÖ  
Blogger DRNEFES said...

ok bakıcam canımm..saol..

17/8/07 9:55 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------