Lilypie 1st Birthday Ticker

26 Temmuz 2007


Yavaş yavaş alıştırmaya çalışıyorum kendimi ama sanırım seçim sonrası travmasından hala çıkamadım :) ciddiyim varmış böyle bir hastalık. Hatta semptomları şöyleymiş;


-Yenilmişlik Hissi

-Yalnızlık Hissi

-Kızgınlık ve öfke

-İştah kaybı

-Uykusuzluk

-Kabus görme

-Keyifsizlik, sürekli surat asma

-Ülkenin geleceği hakkında yüksek kaygı (Kabus görme hariç hepsi bende var)

(Kaynak:Ekşi Sözlük)


Artık haber, açık oturum, tartışma vs gibi programları izlemek istemiyorum. Magazin izleyeceğim. Bizim tv nin kanal sıralamasında ilk başlarda haber kanalları gelir. En sonlarda da ülkemizin en çok izlenen güzide kanalları!. Dedim ki arpa beye, değiştir sıralamayı. En başa en esaslı magazin programlarını yapan kanalları koy. Şimdiye kadar tartışma programlarını, açık oturumları izledimde ne oldu. Bak seçim sonrası travma yaşıyorum hala :)


Birazda gündelik hayattan bahsedeyim. Geçen hafta düğünümüz vardı. Sakar kuaför maşayla saçlarımı kıvırttırırken maşa elinden kurtuldu ve önce omuzuma sonra koluma düştü. Kolum biraz kötü bir şekilde yandı diyebilirim. Çok acısı yok ama tek derdim iz kalmaması. Bir ilaç kullanıyorum deriyi yeniliyormuş. Sadece yanıklar için değil, her türlü zedelenmiş deriyi iyileştiriyormuş. İnşallah işe yarar.


Tatilden döndüğümden beri uykusuzum. Hiç uykumu alamıyorum artık. Oysa ki tatile gitmeden önce ne güzel alışmıştım 6 saatlik uykuyla yaşamaya. Bünyeyi tekrar bu tempoya alıştırmak kolay olmayacak sanırım.


Her hafta sayısal oynuyoruz. Bir kez 4 çıktı başka da birşey yok. Çıksa Tahiti ye giderdik hemen. Geçen bir filmde gördüm çok hoşuma gitti.







9 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Canım, boşver düşme bu kadar üsüne ...herşey olacağına varır...Geçmiş olsun bu arada üzüldüm umarım iz kalmaz kolunda...İyi bak kendine...Öptüm seni...Çıksa hepimizede hep beraber güzel bir tatil geçirsek ne iyi olurdu :)

26/7/07 11:52 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim hep birlikte tatilmi valla hayali bile güzel :) bende seni öptüm canım.

26/7/07 11:58 ÖÖ  
Blogger ERDIL said...

Bu günleri unutturacak günler kapiya dayandi.Gecmis olsun yaz kizim.Iyi bir fikir eller havaya Magazim Programlar buraya.
Kal saglicakla.

26/7/07 1:41 ÖS  
Blogger Gulos said...

Yazcım,
geçmiş olsun.Bu aralar herkes tatil diye yanıp tutuşuyor , keşke ben de gidip gelsem de uyku düzenim bozulsa (Böyle dua mı olur bee :))) ) .Burdan da anlıyacağın ben tatil istiyorummm .

Sevgilerimle canım.

27/7/07 9:04 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım bundan sonra böyle. Yok artık dinleyip dinleyip bunalıma girmek :) dediğin gibi eller havaya yapmak lazım :)

27/7/07 9:11 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum hakikaten garip bir dua olmuş seninki amin desemmi demesemmi bilemedim :) İnşallah şöyle güpgüzel, upuzun, çok keyif alacağın, süpper dinleneceğin bir tatile gidersin canım. Amin. Bu daha iyi oldu galiba :)

27/7/07 9:14 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm sonuna kadar haklisin, bilmeden stresime bir de o travmayi eklemisim ben megerse:))

Yaniklarin icin cok gecmis olsun, umarim iz kalmaz.

Bak daha hic tatile gitmemis, evinden aksam gezmesi icin bile disari ucamayan Kuguunu dusun de relax ol biraz o anlarda bari:))

30/7/07 9:22 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yazcım ,
benim için ettiğin duaya sadece aminnnnn diyebilirim :))) .Hadi çık artık trawmadan ve geri dön.Senden süpsüper yazılar ve resimler bekliyorum.

1/8/07 8:39 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum, anladım ki tatil insana hiçbir zaman yetmiyor. Bir tatille Birkaç hafta idare edebiliyorsun sonra yine başlıyor tatilll diye inlemeler :) en azından bende öyle oldu :)


Güloşcuğum, travmadan çıktım da iş yoğunluğundan yazamadım bir türlü. Ama haklısın şöyle neşeli yazılar yazmak lazım birazda.

1/8/07 8:50 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------