Lilypie 1st Birthday Ticker

19 Temmuz 2007


Dün şu haberle yüreğim ağzıma geldi. Daha önce söylemiştim, canım yeğenim af.ga.nis.tan da askerliğini yapıyor diye. Olayın olduğu yer ve saldırılan birim, yeğenimin bulunduğu yer. İlk kez Türk as.ker.lerine saldırı olmuş. Can.lı bom.ba konvoyun dibine kadar gelip kendini patlatmış sonrada araçları çapraz ateşe tutmuşlar. Hemen küçük ablamı aradım. Yeğenimin babasını arayıp durumu bildirdik. Babası çok şükür ulaştı kendisine. Sağlığı yerindeymiş kimseye önemli birşey olmamış. Sadece bir Türk koruma ayağından yaralanmış. Yeğenimin annesi olan ablama bu durumu hiç anlatmadık. Zaten çok endişeleniyor.

Ben anlamıyorum yaa. Bir insan nasıl öldürebiliyor. Özellikle böyle durumlarda. Yani hiç tanımadığın biri, ailesi varmıdır? çoluğu çocuğu varmıdır? belki çok iyi bir insandır. Belki mecbur kaldığı için o ortamda bulunuyordur. Benim aklım almıyor bu savaşları. Herkes kendi memleketinde yaşasa huzurlu huzurlu ne olur sanki. Nedir bu hırs nedir bu canililik. Kimse kazık çakmayacak, sonuçta herkes ölecek.

Küçük ablamla bu konuyu konuşurken, bazen temizlik yaparken bir karınca görüyorum. Tam üzerine suyu dökecekken kıyamıyorum alıp bir kenara bırakıyorum dedi. Ben bir karıncaya bile kıyamazken bu insanlar bir cana nasıl kıyıyor dedi. Bunu sanırım biz hiç anlayamayacağız.

Yeğenim oralarda çektiği harika fotolar göndermiş. İznini alarak bazılarını yayınlıyorum. Ne olur dua edin Allah onu ve tüm askerlerimizi korusun.










Bisiklette ne taşıdığına dikkat ettinizmi?







12 Comments:

Blogger renkler said...

Allah bütün askerlerimizi korusun. Yeğenin de sağ salim gelir inşallah. Savaş berbat birşey. Ben kçükken 1. ve 2. dünya savaşları ile artık tüm savaşların bittiğini, dünyada bir daha savaş çıkmayacağını sanırdım. Huzurlu bir dünyada yaşıyorduk sözde... Fakat bitmemiş. Bunu büyüyünce görüyorsun. Geçenlerde balkonda iğrenç bir böcek gördük. eşim ilaçla öldürmek istedi, engel oldum. Böceği attık dışarı, ölmedi. Gerçekten iğrenç ve zararlı görülen bir böcekti ama kıyamadık işte... Ama insanlar bırak savaşı üç kuruş için bile öldürülebiliyor. Çok yazık. Bizim bunu anlamamız mümkün değil.

19/7/07 10:32 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim amin canım. Maalesef para hırsı bazı insanlara herşeyi yaptırıyor. Çoğunlukla haber izlemek ve okumak istemiyorum artık çok etkileniyorum bu tür haberlerden. Resimlerde sefaletleri belli. Bu zavallı perişan insanlardan ne istiyorlar anlamıyorum. Çok şükür biz yine çok iyi yaşıyoruz o insanları düşününce.

19/7/07 10:37 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm Allahim korusun yegenini ve tum askerlerimizi ve hangi milletten olursa olsun iradesi disinda tum gonulsuz savasanlari yada savasmak zorunda kalanlari. Hepsini korusun insallah. Amin.

Resmi kaydedip buyuttum ama yine de dogru mu anladim emin olamadim, amca kasap miymis, ne tasiyor??

19/7/07 11:26 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Canım Allah korusun onu ve tüm askerlerimizi.İnan ki insan çok tedirgin oluyor.Eşim askerdeyken yediğimden içtiğimden bişey anlamıyordum.Ablacığına gönül ferahlığı diliyorum.Çünkü çok ihtiyacı olduğunu tahmin ediyorum.Biran önce gelir inşallah.Sevgilerimle.

19/7/07 11:40 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum amin. Allah para hırsı yüzünden insanları perişan hale düşürenleride bildiği gibi yapsın inşallah.
Canım kasap olup olmadığını bilmiyorum ama et taşıyor.

19/7/07 11:41 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum ablam çok kaygılanıyor onun için. Çok zor gerçekten. Hergün arayabiliyor Allahtan. Sesini duymak bile ona yetiyor. Ben teyzesi olduğum halde sürekli aklım onda. Allah tüm asker yakınlarına yardım etsin. Allah sağlıkla hepsinin yuvasına dönmesini nasip etsin inşallah.

19/7/07 11:44 ÖÖ  
Blogger ERDIL said...

Bu mubarek gecede vatani ugruna her nerede olursa olsun görevlerini göz kirpmadan yapan kardeslerimizi Yüce Tanrim korusun.
Saygilarla.

20/7/07 1:05 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım amin... Sevgiler.

20/7/07 8:57 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Allah askerlerimizin yardımcısı olsun, allaha emanet hepsi...Çok kolay bu zamanda bir insan öldürmek :((

21/7/07 7:25 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim amin canım. Maalesef insanın değeri yok artık. Allah sonumuzu hayır etsin.

23/7/07 12:19 ÖS  
Blogger Calimero Mutfakta said...

Allah sag salim kavusmayi nasip etsin insallah...

15/8/07 8:54 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Calimero çok teşekkür ederim...

17/8/07 4:18 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------