Lilypie 1st Birthday Ticker

09 Temmuz 2007

Ben geldimmm :) çok özledim hepinizi. Nihayet birsürü stresten sonra tatilimizi tamamladık. Çok güzel geçti. Değdi onca strese. Ben baştan başlayayım en iyisi.

Son anda Arpa beyin iş durumları netleşti ve tatile çıkabileceğimizi söyledi. Beni aldı bir panik tabi. Hiçbir hazırlığımız yok. Ne eşyalar hazır ne de neleri götüreceğimi belirlemişim. Ne alışveriş yapmışız. Birde gün kaybetmeden yola çıkmak istedik ee tabi elim ayağıma dolandı telaştan. Bir gün önce hazırlığımı yaparım diye düşünüyordum o gece de arkadaşlar bize geldiler. İnternet den gideceğimiz yerleri ve kalınacak yerleri belirleyecektik onu bile yapamadık misafirlerimiz gelince. Böyle olunca bütün hazırlıklar yola çıkacağımız güne kaldı. Eşya hazırlamaktan gideceğimiz yerleri bile planlayamadık. Önceki tatillerimizde bir otele gider bir hafta boyunca orada konaklardık. O şekilde olunca bavul hazırlamak daha kolay oluyordu benim için. Mesela 6 gün kalacaksak 6 günlük eşyayı takım halinde, altına giyeceğim ayakkabı, terlik vs. alırdım böylelikle giymeyeceğim şeyi boşuna götürmemiş olurdum. Ama bu seferki tatil çok gezmeli olacağından bavulları doldurdum resmen. Yanımızda yedek olsun, ya üşürsek, ya terlersek, ya kirlenirsek, ya gerekirse diye diye dolabı boşaltacaktım az kalsın son anda Arpa bey engel oldu kendine gel ne yapıyorsun diye :) İşte böyle bir telaşla çıktık yola. İlk durak Çanakkale, orada bir gece kalıp ertesi gün yola devam ettik. Sırasıyla; Asos, Ayvalık, Cunda, Çandarlı, Selçuk (Efes, Şirince, Meryemana, Yediuyuyanlar) Kuşadası, Didim, Bodrum Bitez ve Turgutreis, Gökova. Dönüşte Bergama ve tekrar Çanakkale. Bazılarında konakladık, bazılarına sadece geçerken uğradık, bazılarına ise kalırız diye gidip beğenmeyip yeni yerlere yelken açtık :) Unuttuğum biryerler olabilir aklıma gelirse yazarım sonra.

Bu kadar yer gezdik ama en çok beğendiğimiz yerler Şirince köyü, Davutlar plajı ve Gökova oldu. Hele ki Gökova ahh gökova. Kalbim orada kaldı desem yeridir :)

Hem kültür turizmi yapmış olduk hemde deniz kumsal güneş üçlüsünün tadını doyasıya çıkardık. Bu tatilin biraz yorucu olacağını düşünmüştüm ama korktuğum gibi olmadı. Çok keyifliydi. 200 adetin üzerinde fotoğraf çektik. Çoğu efes harabelerinde çekildi. Fotolardan birkaçı aşağıda. Sonraki postlarda diğer fotoları da eklerim.

















Gökova' dan bir kare


















Davutlar Plajı (Kuşadası)















Gökova' da akşamüstü birası

















Meryemananın evi















Şirince
















Şirince' nin tarihi kilisesi ama çok bakımsız (Bu arada alık alık tavandaki resimlere bakan hatun benim)
















Yedi Uyuyanların muhteşem tabelası



















Yedi Uyuyanlar. Maalesef çok bakımsız. Yerler çöp dolu. Çok üzüldük böyle görünce.


Benden şimdilik bu kadar. Sizler neler yaptınız bu arada? Biran önce hepinize tek tek uğrayacağım. Kahveyi hazırlayın :)





13 Comments:

Blogger Gamzeli said...

ooo çok iyi olmuş eğlenmişsiniz, bol bol gezmişsiniz...Dinlenmişsinizdir de ne güzel...öbür fotolarıda istiyoruz...

9/7/07 3:10 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim çok iyi geldi bu tatil. Diğer fotolarıda zamanla yayınlarım canım. o kadar çok var ki hangisini koyacağımı şaşırdım :)

9/7/07 3:15 ÖS  
Blogger tedarikmucize said...

hoooşşşşşşgggeeelllldiiiniiizzzzzz :)
tam koca beyle benim hayal ettiğim gezi. inşallah istiyoruz bizde. once su işleri halledelimde :)

ben kendimi tanıtıcam ama simdi caktırmakta istemiyorum :) ne desemde anlasan hımmmm. hani tatilden once bulusacaktık bulusamadık guzel guzel suslu suslu seyler yapacaktık insallah yapalım bu arada banada dua et :) gizlidende bir blogum var ya hani :)

9/7/07 3:50 ÖS  
Blogger Yaz said...

aaa kız tedarikmucize mi oldun sen :) alemsin valla :) Canım benim inşallah istediğiniz gibi bir tatil yaparsınız. Çok güzeldi sizde gidin mutlaka. Dur geliyim bakiim neler yazmışsın gizemli mucize seni :)

9/7/07 4:06 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Hos gelmissin kizim en güzel Tatil plansiz tatil.Afferim size bende yaptigim zaman öyle yapiyorum.Bir farkla yanima ufacik bir canta aliyorum kiyafeti gittigim yerden temin ediyorum.Tabii bu beylere mahsus
Sayg.Sevg.

9/7/07 10:29 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım gerçekten plansız tatil daha güzel oldu. Kıyafetin gidilen yerden temini de iyi fikirmiş ama dediğin gibi erkeklere mahsus olmalı. Ben bir bayan olarak bunu yapsam tatilim alışverişle geçerdi herhalde kararsızlıktan :)

10/7/07 8:51 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Canım, çok sevindim, harika bir tatil olmuş. Bazen plan yapmadan daha muhteşem bir tatil yapılabiliyor. Şu tatil kıyafetleri hep sorun olur değil mi? Ben şu an tatile çıkmam gerekse ne yaparım bilemiyorum. Kilo aldım yine, hiç birşeyim olmuyor. Hep aynı hikaye:-) Öptüm...

10/7/07 2:39 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim gerçekten süper bir tatil oldu. Bende kilo aldım maalesef sanırım sadece rejimle olmayacak bu iş. Hayatımızın sonuna kadar rejimmi yapacağız yani. Spor şart oldu artık.

10/7/07 3:03 ÖS  
Blogger Gulos said...

Süper bir gezi yapmışsınız bayıldım doğrusu.Darısı benim başıma.Resimleri görünce canım çekti oralarda olmayı.BAkalım bizim işler böyle giderse izine çıkamicaz :( .Agustos sonu gibi ben yine şansımı zorlicam 1 hafta bile olsa izine çıkmak istiyorum.
Resimlerin devamını yolla tamam mı ? :) kendine iyi bak.

11/7/07 4:57 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum inşallah çıkarsınız. Bizim de çok problemli oldu ama sanırım çok istediğim için oldu :)1 hafta bile olsa insana öyle iyi geliyor ki. Ama tatil bitince hiç gitmemiş gibi oluyor insan. Ben şimdiden bayramların hangi günlere geldiğine bakıyorum :) tatil yetmiyor insana bir türlü :)

11/7/07 5:13 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Tatil sonrası fotoğraflar kalıyor elimizde, birsonraki tatil ne zamandı?
Güzel geçmesine sevindim:)

13/7/07 4:35 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Ne guzel ne dolu gecmis.
okurken bile hosuma gitti YAZcgm. darisi basima- cok gec olmadan:)

13/7/07 6:46 ÖS  
Blogger Yaz said...

Annelogcuğum bir sonraki tatil ramazan bayramı ama maalesef cuma-cmrts-pazar günlerine denk geliyor :)


Kuğucuğum sanırım senin acilen tatile çıkman gerekiyor canım :(

19/7/07 10:00 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------