Lilypie 1st Birthday Ticker

11 Haziran 2007

Daldan dala :)

Sıcaklardanmı bilmem canım hiç işe gelmek istemiyor. Biran önce yıllık izinimi kullanmak istiyorum. Benim için sorun yok ama maalesef Arpamın işleri çok yoğun. Cuma günü arayıp falanca tarihte izine çıkabilirmisin diye sordu. Oda en sonunda ayarlamış işlerini. Bende çok sevindim tabi, ben çıkarım dedim. Hemen ufak ufak planlar yapmaya başladım. Tam kapsamlı bir plan yapmadım çünkü ben plan yapınca olmaz ya, sonradan hayal kırıklığına uğramayayım diye. Neyse mutlu mesut çalışırken yine aradı, sanırım o tarihte de çıkamayacağım, önemli bir iş geliyor dedi. Offf böyle bir aksilik bekliyordum zaten. Neyse bugünlerde kesin belli olacak. Birkaç gün sabretmem gerekiyor, inşallah çıkabiliriz. Bu kez gidip bir hafta otele kapandığımız, yiyip içip yattığımız bir tatil istemiyoruz. Daha farklı planlarımız var. İnşallah yapabiliriz.


Hafta sonu check-up yaptırdım. Tam sonuçlar önümüzdeki haftasonu belli olacak. Fakat ultrason çeken dr. Safra kesesinde bir problem olduğunu, fonksiyonlarını tam yerine getirmediğini söyledi. Oraya en son bir gece önce yediğim akşam yemeğiyle, yani gayet aç bir şekilde gitmeme rağmen, sanki yeni yemek yemişim gibi büyük duruyormuş safra kesesi. Buda hazımsızlık sorunu yaratıyormuş ki bu problemim vardı zaten. Karnımda hep bir şişlik hissediyordum. Birde reflü var oda bundan kaynaklanıyormuş. İlaç tedavisiyle iyileşirmiş. İnşallah diğer test sonuçları iyi çıkar.

Yaklaşık birbuçuk aydır rejim yapıyorum. 5 kg verdikten sonra kilo vermem durdu. Uzunca bir süredir aynı şekilde az yememe rağmen 1 gr bile oymadı. Sanırım vücut az yemeyede alışıyor ve ve kilo vermek için daha azını istiyor ama bundanda az yiyemem artık çünkü gerçekten çok az yiyorum ve çok sağlıklı besleniyorum. Bende hafta sonu ne yalan söyliyim iyi yedim valla. Hemde vücuda bir şok olur, tekrar az yemeye başlayınca belki kilo vermeye devam ederim diye. Şurada ideal kiloma 4-5 kg kalmışken yapılırmı bu bana :) aslında 3 kg bile yeter, daha fazla zorlamayacağım kendimi.

Tam daldan dala oldu ama ne yapayım konular birikmiş :)

Herkese iyi haftalar dilerim...


12 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Al benden de o kadar , hiç gelmek istemiyorum ama mecbur işler beni bekliyor artık şu izin gelsin diye bekliyorum..

Gerçi zaman çabuk geçiyor, düğüne kaldı 4 hafta onun işleri bir o kadarda yorucu Temmuzun 23 üne kadar keşke izinli olsam :))

Bu arada çok geçmiş olsun, umarım tahliller temiz çıkar...

11/6/07 1:53 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim,

Şimdi senin tatlı telaşların varya çabuk geçer günler merak etme canım :) tabi bir okadar da yorucu ama tadını çıkar bu keyifli günlerin :)
Çok sağol canım inşallah başka bir problem çıkmaz.

11/6/07 3:11 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm daldandala dgl pek guzel ve hatta kisa olmus. cunku ben senin yazilarini ozledm hayatim.
Once gecmis olsun. Gectigimiz hafta bende de benzer ugraslar vardi, kan ver bayil ayil:), mr cektir, ufle vs ... neyse gecelim bunlari. asil tatilinize bir an once kavusun istedigniz gibi insallah. operim.

11/6/07 4:00 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum sanada geçmiş olsun umarım kötü birşey yoktur.
İnşallah canım yaa öyle çok ihtiyacımız var ki tatile. Umarım herşey istediğimiz gibi olur.

12/6/07 8:52 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yazcım,
negüzel kilo da vermişsin.Bende istiyorum bir 5 kilo vermek ama olmuyor bir türlü motive olamıyorum.Yüzmeye başlamıştım ama eşim geldi geleli onu da bıraktım.İzin meselesine gelince benim iznim agustosta ama eşimin izni yok.Yani ya onu bırakıp gideceğim ki bu daha önce olmuş bir olay değil.Ya da bende bu yazı İstanbulda geçireceğim.Bakalım hayırlısı :) .
Sevgilerimle.
Geçmiş olsun.

12/6/07 9:22 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Canım, şu süreçte kilo durması normal. Biraz sabret yine başlar. Üstelik birden vereceksin o dönemde... İnşallah tatile de çıkabilirsiniz. Ben de kendimi çok yorgun hissediyorum. Cuma bir günlüğüne izin alacağım. Oğluş da karne alacak:-) Daha geçen seneden 2 gün iznim var...

12/6/07 9:52 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Tatlı canım ama yorgunluk, bir kaç hafta sonra onlarda bitecek, geriye anı kalacak :))

12/6/07 3:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum,

Aslında rejime bir başlayınca gerisi geliyor. Hatta zamanla sağlıklı beslendiğim için bu şekilde yaşamak hoşuma gitmeye bile başladı diyebilirim:) ama aklım hamur işlerine tatlılara pastalara kaçmıyor değil. Çok canım isterse azıcık yiyorum. Yani önemli olan başlamak. Hele ki ilk 5 kg rahat veriliyor ondan sonrası zor.

Biryere gitmesen bile evde dinlenmiş olursun en azından. İnsanın onada çok ihtiyacı oluyor.

13/6/07 10:56 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim,

1 ayda 5 kg verdim diyebilirim ama 2 haftadır gr oynamıyor tartı. Aslında bu durum motivasyonumu azaltıyor ama biliyorum ki eskisi gibi yemeye başlarsam verdiğim kiloları geri alacağım. o yüzden sabırlı davranıyorum inşallah tekrar vermeye biran önce başlarım.
Karnenizde hayırlı olsun. teşekkürlü, takdirli olsun inşallah :)

13/6/07 11:01 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim inşallah canım :)

13/6/07 11:01 ÖÖ  
Blogger Ayçiçeği said...

Yaz'cğm, inşallah test sonuçların iyi çıkar. Eşim de de reflü var. İlaçlarla idare ediyor işte.
Umarım dilediğiniz gibi bir tatil geçirirsiniz :)

14/6/07 11:33 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ayçiçeğiciğim eşine de çok geçmiş olsun. Gerçi bu illet bir geldimi geçmiyor ama neyse Allah beterinden korusun. Tatilimiz hala belli değil bakalım bende merak ediyorum :) çok sağol canım...

14/6/07 11:47 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------