Lilypie 1st Birthday Ticker

20 Haziran 2007

Aşağıdakileri yazdıktan birkaç saat sonra çok şükür tatilimiz belli oldu. Gidiyoruz herhalde :) hala bir korku var ama neyse :) sanırım 10 gün buralarda yokum. Hepinizi özleyeceğim ama süper resimlerle geri döneceğim inşallah. Görüşmek üzere...



Bu kadar mı herşey üstüste gelir... Bu kadar mı zaman yetmez insana... Tatilimiz hala belli olmadı. Şurada cumaya 2 gün kaldı. Gitmememiz için tüm evren uğraşıyor sanki. O kadar hiç olmayacak şeyler oldu ki. İş yoğunluğu da cabası. Neyse isyan etmiyorum ve Allah beterinden saklasın diyorum. Hayırlısı neyse o olsun. Bloğumla bile ilgilenemiyorum o yüzden biraz araya ihtiyacım var. Sevgilerimle...

12 Comments:

Blogger Age35 said...

Kısa zamanda dönmemiz umudu ile=)

20/6/07 10:52 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Sayılı gün kalmış sadece Yaz, umarım aksilikler düzeliverir de rahatça tatile çıkabilirsiniz:)

21/6/07 10:31 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Canım, şu sıralar secret kitabını oku bir. Evrene olumsuz mesaj veriyor olabilirsin:-) Ne kadar olumsuz bakarsan olaya o kadar olmaz diyor kitap. Olumlu düşünmeye çalış. Herşey güzel olacak, merak etme...

21/6/07 1:49 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm bazen cok istedigmiz halde olmayan birey belki daha guzel bir seye gebe olabiliyor:) Uzulme canim. En guzeli senin ve esinin olsun dilerim.

21/6/07 5:04 ÖS  
Blogger Yaz said...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Nihayet belli oldu tatilimiz. Görüşmek üzere.

22/6/07 3:40 ÖS  
Anonymous Adsız said...

merhabalar,
yazilarinizi cok özliyecegim, ama yeni resimlerinizede sevinmiyor degilim tabiki...allah hayirlisinla gidib dönmeyi nasib eder insallah...öptüm

22/6/07 5:42 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

hadi bakalım hayırlısı olsun, allah yolunuzu açık etsin inşallah, iyi tatiller resimleri bekliyoruz :)

25/6/07 11:43 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

yazcım hadi hayırlısı güzel güzel eğlen olur mu?resimlerini merakla bekliyorum.

25/6/07 1:49 ÖS  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Iyi tatiller. Dilerim super bir tatil gecirip, dinlenmis olarak geri donersiniz:)

26/6/07 1:26 ÖS  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

bizim tatilimizde öyle olmuştu. ama gittik ve sağlıkla döndük çok şükür:) yollar berbat çünkü.

nimet

30/6/07 9:22 ÖS  
Blogger KUGUU said...

eee hadi ama neredesin YAZcgm. 8 temmuz oldu artik????

8/7/07 1:32 ÖS  
Blogger Yaz said...

Arkadaşlar döndüm ben. Hepinizi çok özledim :) tatil için iyi dileklere teşekkürler. Çok şükür yolunda gitti herşey. Neyse yeni postta anlattım zaten :)

9/7/07 12:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------