Lilypie 1st Birthday Ticker

04 Haziran 2007

...

Haftasonu fotoğraflarına geçmeden önce bir arzuhalim var onu paylaşayım. Buraya 1 yılı aşkın bir süredir, tamamen samimi duygularla, içinde abartı yada sahte olaylara gerek duymadan (ki zaten yapım itibariyle bu bana göre birşey değil) yazıyorum. Ve okuduğum herkesin böyle olduğuna inanıyorum. Okuyup yorum yazdığım blog arkadaşlarımdan bir gün bile şüphe duymadım. Zaten öyle olsaydı okumazdım ve zaten bana hitap etmeyen blogları da okumuyorum. Benim için hayatta en önemli şey güven dir. Yaşamımı hep güven üzerine inşa ettim ve bunun herzaman çok faydasını gördüm. Çok hassas bulduğum güvensizlik konusunun benim hakkımda biran bile düşünülmesine asla katlanamam. Bu sebeple yazdıklarıma inanmayan, gerçek bulmayan, uydurma olduğunu düşünen biri varsa lütfen beni okumasın, yazılarıma yorum bırakmasın ve hatta sayfama uğramasın. Aksi taktirde, blogumu ve sevgili blogcu arkadaşlarımı ciddiye aldığım için, ve değer verdiğim için ammannn boşver politikası uygulayamam ve üzülürüm. O yüzden herkes kendi inandığı, güvendiği kişileri okusun ve beni üzmesin deyip, haftasonundan birkaç güzel fotoğraf eklemek istiyorum :)
























Burası Maşukiye. Sapanca yanında Kartepe' nin eteklerinde. İçinde bir sürü alabalık restoranları ve mesire yerleri var. Akarsuyun üzerine alabalık tesisleri kurulmuş fakat derede su azalmış maalesef neredeyse kuruyacak.




















Alabalık tesislerinden birinin içi. Yeşillik içinde heryer ve havası çok güzel.





























Bu resimler Kartepe' ye çıkarken çekildi. Yaklaşık 1100 mt. yükseğe çıkılıyor. Bulutların içinden geçiyorsun ben böyle bir manzara görmedim. Ve mutlaka kulaklar tıkanıyor. Son resimde semada görünen bir cisim var:) biz büyütüp incelediğimizde arkasında 2 adet daha cismin olduğunu gördük. Hemen senaryoyu yazdık tabi bunlar ufo ve kesin filo halinde geziyorlar diye :) Hakikaten yakından inceleyince uçağa benzemediklerini gördük. Çok gizemli çookk :)

Netice itibariyle Maşukiye tarafı gidilesi, görülesi, pikniğe gidilemiyorsa bile en azından bir alabalık yenilesi bir yerdir.



Sevgilerimle...

18 Comments:

Blogger nes-kafe said...

İLK PARAGRAFINA KATILIYORUM. BEGENMİYORSAN İNANMIYORSAN OKUMA KİMSE BASINA SİLAH DAYAMIYOR DİMİ :)

GECENLERDE BİZDE GİTMİSTİK MASUKİYE GERCEKTEN SUPER İNSANIN OMRU UZAR ORDA YAA. BENDE BAYILMISTIM :)

4/6/07 11:39 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nesciğim, bende eşime aynısını dedim insanın burada ömrü uzar diye :) farkettinmi bilmem oranın yeşilinin tonu ayrı bir güzel yada bana öyle geldi :) Doğa özlemi çekiyoruz resmen bu beton yığınlarının ortasında yaa :(

4/6/07 11:48 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Canım, aynı duyguları paylaşıyorum. Bana da inanmayan varsa okumasın... Böyle bir yazıyı neden yazdığını bilmiyorum ama ben de aynı şekilde çok içten yazıyorum. Hatta diyebilirim ki gerçek hayatta anlatmadığım şeyleri burada yazıyorum. Yani daha gerçeğim:-)

Maşukiyede annem 1 yıl öğretmenlik yapmış, yeni öğretmen olduğu yıllarda, Urfadan sonra. O sıra ağabeyim doğmuş. Sonra İzmite tayinleri olmuş. Çok güzel olduğunu hala anlatır.

Kartepenin eski isminin Kel tepe olduğunu bilir misin? Yani ben küçükken... Sonra buraya hasızlık yaptıklarını anlayıp Kartepe oldu sanırım:-)

4/6/07 12:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim bende aynen gerçek hayatta kimseye bahsetmediğim şeyleri buraya yazıyorum ve hepinizin içten olduğuna sonsuz inanıyorum canım. Daha önce de söylemiştim burası benim için sanal değil.

Annenin öğretmenlik yaptığı zamanlarda daha güzeldir oraları. Umarım şimdi bozulmaz da bu güzellik hep kalır.

Daha önceki adının keltepe olduğunu duymuştum ama Kartepe daha çok yakışmış :)

4/6/07 12:15 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Çok haklısın yazdıklarında , katılıyorum sana beğenmeyen, okumak istemeyen, tarzına uymayan okumasın...herkes özgürdür bu konuda kimse kimseyi okucak diye bir kaide yok zaten...

Bu arada resimler çok güzel...Çay içesim geldi o çay bahçeisnde :)

İyi haftalar

4/6/07 12:39 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Ben zevkle okuyorum.Tek sikayetim eskisi gibi bloguna cok sik ugramiyorsun.Olsun icten gelen yazilar.Paylasim en saf'i cok az kalmis duygular olduguna inaniyorum.
Yaz kizim yazacak biz de onu zevkle okuyacagiz nokta
Sevgiler saygilar.
Resimler harikaydi...

4/6/07 1:31 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim, keşke yakın olabilsek ve oraya hep birlikte toplaşıp gidebilsek ne güzel olurdu :)

4/6/07 1:43 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım, şikayetinde çok haklısın. Sayfam açıldığında aynı yazıyla karşılaşılması benide rahatsız ediyor. Elimden geldiğince sık yazmaya çalışacağım. Bende hepinizi tanımaktan çok mutluyum ve hepinizi keyifle okuyorum. Hatta sizin yazılarınızı okuyorum ve bazen öyle güzel yazıyorsunuz ki yorum yapacak kelimelerim, yazınızın üstüne söyleyecek sözüm olmuyor. O yüzden genellikle bloğunuzu sessizce okuyup, birçok bilgiyle çıkıyorum :)
Sevgiler...

4/6/07 1:48 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm bu haftasonu siz de benim gibi sehirde ozledigiMiz yesile doymussunuz. Ne guzelmis orasi da.

Bu arada ne oldu da acaba bunlari yazmak zorunda kaldin diye de uzuldum:(?

Biz bizi biliyoruz guzelim bosver gerisini diyorum.

4/6/07 1:52 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Çok iyi olurdu vallahi ama kısmet ve nasip herşey belki birgün oda olur yani :)

4/6/07 2:10 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum gerçekten şehir hayatı insanı yeşile, doğaya hasret bırakıyor. Gençken! böyle hissetmezdim ama şimdi gerçekten yeşillikler, ağaçlar, kuşlar arasında çok huzur buluyorum.

Diğer konu hakkında ise belki yanlış anlamış olabilirim ama bir detay beni üzdü onun üzerine yazdım canım.

4/6/07 2:46 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim inşallah canım :)

4/6/07 2:47 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Buraları biz de çok beğenir ve fırsat buldukça gitmeye çalışırız.
Güven konusunda sana katılıyorum, ne oldu bilemiyorum ama umarım üzülmemişsindir.

5/6/07 10:51 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Annelogcuğum dediğim gibi, blogumdaki bir detay beni üzdü. Belki de ben yanlış anladım bilemiyorum ama neyse işte o sebeple yazdım bu yazıyı.

5/6/07 10:57 ÖÖ  
Blogger kurunane said...

yaz'cım okumaktan çok keyif aldığım bloggerlardan birisin. hatta çok keyif aldıklarım teker teker gidiyorlar buna çok üzülüyorum bu yüzden benimde şevkim kırılıyor.

dediğin gibi kimse kimseyi zorla okumuyor bu tamamen tercih meselesi.

6/6/07 10:25 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kurunaneciğim,

Bende bloğunu kapatan yada bir şekilde kapatmak zorunda bırakılan arkadaşlara çok üzülüyorum, özlüyorum ve onları merak ediyorum. Daha öncede söylemiştim buradaki dostluğu yaşamayan insan anlayamaz, başkalarına saçma gelebilir. ama burada hayatımızdan öyle çok şey paylaşıyoruz ki bu bazen aileden birilerine bile bahsetmediğimiz şeyler olabiliyor. Umarım giden arkadaşlar tekrar geri dönerler :(

6/6/07 11:10 ÖÖ  
Blogger Gulos said...

Yazcım,
umarım seni üzen bişey olmamıştır.Çünkü blogunu büyük bir zevkle takip ediyorum.
Resimler çok can alıcı bu hafta sonuna hemen plan yapmak istiyorum ama havalar biraz kötü gibi .Artık başka haftaya :).
Sevgilerimle canım.Öpüyorum seni.

7/6/07 5:10 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum iyiyim merak etme canım :)
Sanırım haftasonu hava açacakmış ama yinede belli olmaz tabi. Ama mutlaka git çok güzel biryer.

7/6/07 5:49 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------