Lilypie 1st Birthday Ticker

23 Mayıs 2007

....

Bu uzun aradan sonra söyleyecek fazla sözüm yok. Yazmak istediğimde zaman bulamadım, zaman bulduğumda yazacak birşey bulamadım. Bazen böyle tıkanıyorum işte. Geçen süre için de evde çookkk büyük bir temizlik vardı. Çok yorulduk Arpamla. Ama herşey pırıl pırıl tam bir bahar temizliği oldu.


Aklımdan atamadığım bir konu var ki hep pozitif düşünmeye çalışıyorum ama bazen olmuyor. Ailemizin ilk gözağrısı, canım yeğenim askerlik görevini yapmak üzere, nato askeri olarak Afganistan' a gitti. Aklım hep onda. Gerçi sık sık konuşabiliyoruz ve rahat olduğunu söylüyor. İyi bakıyorlarmış onlara. Yemekleri iyiymiş. Çok çeşit yemek oluyormuş bir çok milletten asker olduğu için. Güvende olduklarını söylüyor ama yine de endişeleniyorum onun için. İnşallah hayırlısıyla biran önce bitirip gelir. Geçenlerde 19 mayıs sebebiyle bir Türk Restaurant ile anlaşıp halka döner ekmek dağıtmışlar. Halkın çok perişan olduğunu, insanın özellikle çocuklara içinin parçalandığını anlattı. Allah hepsinin yardımcısı olsun. Onlarında insan gibi yaşamaya hakkı yokmu. Halimize çok şükür.


Neyse birde pasta yaptım bu arada. arkadaşımın minik kızının doğumgünü için. Tadını bilemiyorum ama görüntü fena değildi. Yaptığım pastaları görünce insanların gözlerindeki ifade beni çok mutlu ediyor. Önce inanamıyorlar, bunu gerçekten senmi yaptın diye soruyorlar :) pasta yapımını daha da ilerletebilsem çok güzel olacak ama ihtiyacım olan tek şey, zaman sadece birazcık zaman:)









10 Comments:

Blogger Gulos said...

Allah kavuştursun canım.Askerlik çok zor.Özellikle yurtdışında olunca daha bir zordur eminim.
Pasta çok güzell olmuş.Benimde bugün yapmam lazımdı ama yapamadım :(.Artık hazır alıcam.
Sevgileirmle.

23/5/07 1:39 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcum amin çok teşekkür ederim. Eh seninde pasta denemelerini görelim artık :) şaka bir yana hakikaten emek verilerek yapılan bir pasta en güzel hediyelerden biri bence. Keşke birisi de benim için yapsa :)

23/5/07 1:53 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Yaz kizim bu pasta isinde bayagi güzel seyler ortaya cikariyorsun tebrikler.Zaman cabuk geciyor bir bakmissin yegeninin dönüsünü kutlamak icin cok güzel bir pasta daha yapmissindir.
Saygilarla.

23/5/07 2:41 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım inşallah biran önce döner de en güzel pastalarımı ona yaparım :) bu arada hakikaten zaman çok çabuk geçiyor. Sabah kalkıyorum bir bakmışım hemen akşam olmuş.

23/5/07 2:57 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm:
1- ozlettin kendini
2- yegenine hayirli teskereler diliyorum- hele ilk gozagrisi yegen ne demek cok iyi bilirim:))
3- bu pastayi sen mi yaapppptin:)) Inanilmaz. Eline saglik canim benim.

23/5/07 6:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum bende özledim, evet yeğen sahibi olarak beni iyi anlarsın :), pasta için teşekkür ederim canım eh işte birşeyler yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince:)

24/5/07 9:14 ÖÖ  
Blogger Ayçiçeği said...

Yaz'cğm, Allah kavuştursun.
Pasta inanılmaz güzel olmuş. Böyle bir pasta yapmak ne kadar zaman alıyor?

25/5/07 5:13 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım, pasta çok güzel olmuş eline sağlık... İnşallah kendi çocuğuna daha güzellerini yaparsın. Yeğenin inşallah sağ salim gelir. Olumlu düşün, negatif elektrik gönderme. Herşey güzel olacak.

28/5/07 11:19 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ayçiçekçiğim teşekkür ederim.
Pasta çok vaktimi aldı ve çok zorlandım gerçekten. Çünkü yüksek olmasını ve sabit durmasını sağlamak çok zaman aldı. Bir ara vazgeçip bir pasta alıp götüreyim diye düşündüm ama biraz daha uğraşınca oldu. Bu pasta için 3 adet kek yaptım. Şansıma kekler gerektiği gibi kabarmadı. Süslemesi 2 saatimi aldı diyebilirim ama dediğim gibi yıkılma ve çökme olmasın diye krema aşamasında çok zorlandım ben.

28/5/07 2:33 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim çok teşekkür ederim canım. Evet hep derim ya olumlu düşünmenin çok faydalarını gördüm. Bu konuda da öyle yapmaya çalışıyorum ama bazen ister istemez endişeleniyorum. Allah bütün vatani görevini yapan askerleri korusun. Şu anda heryer tehlikeli zaten.

28/5/07 2:35 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------