Lilypie 1st Birthday Ticker

07 Mayıs 2007

Bu hafta sonu için öyle çok planım vardı ki. Keza eşimin de varmış. Fakat hiçbir şey beklediğimiz gibi olmadı. Babam hastanede kaldı birkaç gün. Çok şükür önemli bir şeyi yok. Sadece gözetim altında tutuldu.
Hep derim ya, ben plan yapınca olmaz, mutlaka bir şeyler çıkar diye. İşte yine öyle oldu ama böyle sağlık konusunda olmasın yeter ki. Ben razıyım planlarımın suya düşmesine.

Buna rağmen haftaya neşeli başladım. Pozitif düşüncenin iyi şeyler getireceğine inanırım. Daha doğrusu bunu yaşayarak bizzat gördüm.

Havalar iyice ısındı. Her ne kadar bu yaz günlerinde çalışıyor olmak can sıksa da yine de bunu bulamayanlar da var demek lazım :) ama bütün gün dört duvar arasındaki şu ofis bazen beni gerçekten sıkıyor. Kendimi dışarıya atasım geliyor.

Lokantalarını restaurant haline getirmeye çalışan arkadaşlarımıza uğradık geçenlerde. Tadilat felan derken oldukça güzel oldu işyerleri. Tabi daha açılış olmadı. Şimdilik bomboş. Bir de bar koydular bir kenara. Arkadaşım hadi kahveleri sen yap, bende bu arada bir şeyler anlatacağım dedi, geçtik bara. İnanılmaz keyifli geldi orada bulunmak. Yani düşünsenize insanlarla direkt iletişim halindesiniz. Bir şeyler yapıp sunuyorsunuz ve yaptığınızın beğenilmesi ne büyük keyif. O anda tekrar anladım ki benim küçücük bir kafem olmalı :) Eşimde çok istiyor bunu ezelden beri. İnşallah yapabiliriz ileride. Eminim ki canla başla çalışıp en iyi şekilde işletiriz. Hatta ben pasta yaparım kek yaparım :)

Herkese mutlu haftalar...

16 Comments:

Blogger KUGUU said...

YAZcgm babana ne oldu, cok cok gecmis olsun. ben de yazmiyorsun diye senden bahsetmistim tam onceki yazimda.
Neyse iyi olunda gerisi onemli degil. Svgler.

7/5/07 11:32 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum uzun hikaye. öncesi var. Ama çok şükür şimdi iyi. Dediğim gibi sadece gözetim altında olsun diye hastanede kaldı. Bugün hepinizi ziyaret edeceğim. Öptüm canım...

7/5/07 12:14 ÖS  
Blogger Nakhar said...

Geçmiş olsun şeker... Gerçekten + enerji yayabilmek çok önemli... ben şahsen herşeyin boş tarafını gören biri olarak bunu beceremiyorum çok fazla... elimden geldiğince... :)

Cafe işine başlamadan biraz düşünmeli doğduğumdan beri rahmetli babamın lokanta, restorant, cafe, konfeksiyon, et şarküteri vs zinciri vardı ve bunların hepsini hep beraber yürütmek zorunda kalmaktan korkuyordum... ok insanlarla iletişimi güzel bu sayede çok şey öğrendim ama, insanlarla iletişimin bir diğer adı ''milletin ağız kokusunu çekmek oluyor'' maalesef... Normal bir lokantaya bile girdiğimde ister istemez geriliyorum...

En iyi yerler self servis yapan yerler :) bence tabii..

7/5/07 12:18 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nakhar,

Çok teşekkürler.

Bende aslında çok karamsar biriyimdir fakat iyi düşünmenin iyi şeyler getirdiğini gördüm. Elimden geldiğince pozitif olmaya çalışıyorum.

Kafe konusunda ise tabiki her işin olduğu gibi onunda zorlukları vardır. Heryerde milletin ağız kokusunu bir nebze çekiyorsun ama kendi işin olduğu için biraz daha katlanılabilir olabilir :) zaten benimki sadece hayal en azından şimdilik :)

7/5/07 12:24 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Teşekkür ederiz canım sana da mutlu haftalar...Babana da çok geçmiş olsun...Allah iyilik versin...

7/5/07 2:45 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim,

Çok teşekkür ederim canım.

7/5/07 2:56 ÖS  
Blogger Gulos said...

yazcım,
gerçekten çok zor geliyor banada bu havalarda içerği tıkılıp çalışmak.Bizim şirketin büyük bir bahçesi ve kocaman ağaçları var allahtan.Öğlenleri oraya çıkıp biraz hava alıyoruz.
Babana geçmiş olsun canım.
Kendinize iyi bakın.Sevgilerimle.

7/5/07 9:46 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum,

ne güzel çalıştığın yerin bahçesi olması. Öğlenleri çıkmak bile yeter insana. Geçmiş olsun dileklerin için sağol canım. Sevgiler...

8/5/07 8:44 ÖÖ  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

babana geçmiş olsun yaz.

nimet

8/5/07 7:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nimet çok teşekkür ederim

8/5/07 10:51 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım ne güzel ve sıcak bir hayal... İnşallah olur bir gün. Babana çok geçmiş olsun canım. Ben haftasonları da dahil hiç plan yapmam (özel hayatımla ilgili) Çünkü ne zaman plan yapsam çok büyük sorunlar olur.

9/5/07 3:51 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renlerciğim, İnşallah hepimizin hayalleri gerçekleşir. Demek sende benim gibi plan yapamayanlardansın. Bazen yorucu bir iş gününden sonra eve giderken bu akşam dinleneceğim erken yatacağım diye masumane bir düşüncem bile olsa maalesef alakasız birşey çıkıp engel oluyor. Ne yapalım Allah beterinden korusun :)

9/5/07 6:02 ÖS  
Blogger Ayçiçeği said...

Babana çok geçmiş olsun Yaz'cğm.
Güzel bir dilekte bulunuyorsun. Umarım ilerde gerçekleşir. Böylece yaptığın pastaları da sunabilirsin, ne güzel :)

10/5/07 12:27 ÖS  
Blogger Yaz said...

Ayçiçeğicim çok teşekkür ederim.

çok istiyorum küçük bir yer açabilmeyi. Ama keşke şimdi olabilse :) yaş geçmeden, emekli olmadan :)

10/5/07 3:32 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

baban nasıl oldu Yaz'cım...

11/5/07 11:52 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzelicim çok şükür iyi. Herşeyin başı sağlık. Özellikle sevdiklerinde böyle şeyler yaşayınca insan allak bullak oluyor maalesef.

11/5/07 12:41 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------