Lilypie 1st Birthday Ticker

03 Nisan 2007



Günler yoğun bir şekilde geçiyor. Maalesef şu sıralar anlatacak çok şeyim yok. Ama herşey güzel gidiyor, mutluyum, huzurluyum, moralim bir şeylere bozuk değil çok şükür :) Herhangi bir hafta sonu, hiç plan yapmadan, herhangi bir şehire gitmek istiyorum aşkımla.
Geçtiğimiz hafta sonu Bursa' ya gidelim dedim birşeyler çıktı gidemedik.
Biz bir keresinde, sabah kalkıp bugün Kapadokya' ya gidelim diyen bir çiftiz. Evet o zaman gitmiştik. Yarım saat içinde internetten otel ve otobüs bileti bulup, küçük sırt çantamızla yola çıkmıştık. İnanın çok güzeldi.
Planlı programlı gittiğimiz gezilerden daha eğlenceliydi. Üstelik dönüşte başka şehirlerede uğramıştık :) benim hiç gitmediğim ve hep merak ettiğim yerlere :)
Şimdi yine canım böyle birşey istiyor. Belki önümüzdeki günlerde yaparız bellimi olur :)




Tatili çok seven (kim sevmez ki) canım aşkımın doğum gününde yaptığım pasta. Nasıl? yeni başlayan biri için fena sayılmaz değilmi :)

21 Comments:

Blogger nes-kafe said...

bende oyle aklıma esip gezmeyi severim ama benim koca plansız hicbirsey yapmaz malesef :S

pasta super olmus. sen eminmisin yeni olduguna ;)

3/4/07 4:06 ÖS  
Blogger Gulos said...

Ne güzel bir şey eşlerin kafa dengi olması.Eşimle bende hadi der gideriz bazen :) .Ahh ahh özledim aşkımı bende.
Bu arada pasta süper görünüyor.Bende denemelere başlıyacağım yakında.
Sevgilerimle..

3/4/07 4:09 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nescim şekerim,

Beğendinmi gerçekten? 2 bilemedin 3. pastam olur kendisi:) çok yeniyim daha :)

3/4/07 4:37 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum Allah tez zamanda kavuştursun inşallah. Daha çok varmı eşinin gelmesine?
Bu arada merakla bekliyorum pasta denemelerini :)

3/4/07 4:39 ÖS  
Blogger zeyno said...

Pasta harika görünüyor, beğenmek ne kelime...Doğumgünü pastam senden isteyeceğim bak, haberin olsun.....

3/4/07 7:47 ÖS  
Blogger Yaz said...

Zeyno ne demek. Gerçekten seve seve yaparım :) pastamı beğenmene sevindim :)

4/4/07 8:34 ÖÖ  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Yeni baslamayi birak sen usta olmussun artik. Nasil guzel bir pasta bu. Bayildim. Ellerine saglik Yazcigim:)

4/4/07 10:09 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ceydacığım çok teşekkür ederim :) ustalık nerde ben nerde. daha çok fırın ekmek yemem lazım :) ama beğendiğine çok sevindim canım.

4/4/07 10:39 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Bizimde öyle plan yaptıkmı malesef ki o gün o planımız olmuyor...n güzeli plansız yaşamak :)

Pasta müthiş olmuş...Ellerine sağlık...

4/4/07 4:47 ÖS  
Anonymous Adsız said...

merhabalar,
pastaniz gercekten cok güzel olmus, cok basarili, yani bu sizin yeni baslamis haliniz ise illerlemis haliniz nasil acaba???..sevgi ve saygilarimla

4/4/07 5:44 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Nice yaşlar dilerim eşine:) Pastanın ilk denemelerden olduğuna emin misin Yaz? Ellerine sağlık oldukça başarılı.

6/4/07 12:55 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeliciğim

Bizde daha önceden plan yaparsak mutlaka birşeyler çıkar ve plan suya düşer. O yüzden aniden karar verip uygulamak daha iyi oluyor bazen :)

6/4/07 3:57 ÖS  
Blogger Yaz said...

Aysen Merhaba,

Çok teşekkür ederim. Gerçekten yeni başladım pasta yapmaya. Severek yapılan herşey güzel oluyor galiba. Bakan gözlerinde güzelliğini unutmamak lazım :)beğenmenize sevindim...

6/4/07 4:00 ÖS  
Blogger Yaz said...

Annelogcuğum

çok teşekkür ederim. Eee boşuna senin doğum günü pastanı yapmaya talip olmadım :) şaka bir yana dedim ya pastadan ziyade bakan gözlerin güzelliğinden. Beğenmene sevindim :)

6/4/07 4:01 ÖS  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

ooooo sende başladın bu pasta sanatına ha:)) çok güzel olmuş. Bir arkadaşım da top yaptı. O da güzel oluyor. Eşin hangi takımı tutuyorsa ona göre. yalnız içindeki pasta nasıl top şeklinde oluyor onu bilmiyorum:)

nimet

7/4/07 9:45 ÖS  
Blogger Gulos said...

yazcım az kaldı inşallah.Yani 36 gün var daha.
Eminönüne gitsem şeker hamuru vs. alıcam.Bir türlü gidemiyorum.
En yakın zamanda bende yayınlarım umarım.
Sevgilerimle.

9/4/07 11:43 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nimet,

Bildiğim kadarıyla top pasta, kümbet kalıpla yapılıyor. Ama benim eşim fanatik olmadığı için böyle bir pasta düşünmedim :)


Güloş,

Çok az kalmış azıcık daha sıkın dişinizi :) Hayırlısıyla gelir inşallah eşin. Pasta çalışmalarını merakla bekliyorum.

12/4/07 11:00 ÖÖ  
Blogger Nakhar said...

plansız programsız gezmeye gitmek beni korkutur yol ortasında kalakamak gibi bir şey gerçi yol durumu için nereye gidilecek neler yapılacak düşünme işini de gaykedi'ye bırakıyorum o bu tür şeylerden daha iyi anlıyor...

kapadokya ya 3 kere gittim yer altı şehirlerinden çok korktum ilk gittiğimde :D

iyi gezmeler...

15/4/07 11:17 ÖS  
Blogger Ayçiçeği said...

Yaz'cğm, pasta süper olmuş. Hiç de yeni başlayan birinin işine benzemiyor. Bu konuda bayağı yetenekliymişsin :))

Postlarını yeni okudum da, bizde de var böyle biri. Hani seviyor mu sevmiyor mu, ne yaptığı belli olmayan şahıs. bu tiplere nasıl davranılması gerektiğini bilmek zor gerçekten. Ben de birkaç kazık üst üste yiyince, araya mesafe koydum. Fakat kendisi hala niye mesafe koyduğumu idrak etmiş değil.
Neyse, böyle tipler hayatımıza renk katıyor deyip geçelim :))

19/4/07 4:25 ÖS  
Blogger renkler said...

Yazcığım, nerelerdesin, iyi misin?

24/4/07 1:26 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nakhar,

Ben yeraltı şehirlerine gitmedim. Neme lazım fenalaşırım ben oralarda. Gelemem öyle yerlere :) bazen plansız yaşamak daha keyifli olabiliyor. Her zaman değil ama arada yapmak gerekiyor bence.


Ayçiçeği,

Pastayı beğenmene sevindim çok teşekkür ederim.
Evet insan bu tiplere nasıl davranacağını bilemiyor ama en güzeli mesafeyi korumak.



Renklerciğim,

Geldim canım :)

25/4/07 9:23 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------