Lilypie 1st Birthday Ticker

25 Nisan 2007

Bu kez çok ihmal etmişim. Çok ara vermişim. Hatta bloğum 1 yaşına girmiş ve doğum günü geçmiş ben fark etmemişim. Oysa ki pasta yapacaktım :) birde blogger Türkçe olmuş :) Günler öyle geçiyor ki, yoğun, mutlu, yorucu, sakin, keyifli, bol gezmeli, çok çalışmalı hepsi birden.
Bu uzun arada öyle çok yer gezdim öyle çok fotoğraf çektim ki buraya eklemek için. Fakat şuanda ne gittiğim yerlerin hepsi aklımda nede fotoğraflar yanımda. Fakat sadece şunu tavsiye ederim yaz sıcakları bastırmadan, bahar bitmeden Polonezköy’ e kahvaltıya gidin gidebiliyorsanız. Gerçekten yeşillikler içinde çayını yudumlamak çok ama çok keyifli oluyor.
Haa unutmadan Ankara’ dan bir misafirimiz vardı biraz da onunla zaman geçirdik bu arada.

Yeni işimden bahsetmiştim daha önce. Şimdilik iyi gidiyor maşallah. Sistem kurmak zaman alıyor fakat inşallah zamanla oturacak her şey. Yemek bloğumu hala açamadım. Pasta yapamıyorum ne zamandır. Bizim evde güzelim pastalar çoğunlukla ziyan oluyor. O yüzden birinin doğum günü olsa da yapsam diye bekliyorum genellikle.

3 günlük tatilin ardından bu hafta daha bir çabuk geçiyor sanki. Zaten haftalar nasıl akıp gidiyor anlamıyorum. Herkese öyle geliyor mu bilmem. Geçen bir yerde okudum, küresel ısınmadan dolayı dünya olduğundan daha hızlı dönmeye başlamış. Ne kadar doğru bilemem. Allah sonumuzu hayır etsin.

11 Comments:

Blogger renkler said...

Hoşgeldin, ben de nerelerde diyordum:-) Güzel günler geçirmene ve yeni işinin iyi gitmesine sevindim. Her şey güzel olsun hepimiz için.

26/4/07 9:00 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim hoşbulduk :) Çok şükür herşey iyi gidiyor. Amin canım.

26/4/07 10:26 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

Ha sunu bileydin YAZcgfm ya, sen bizi birakip gideli cok oldu bu ara sekerim.
Ama herseyin keyifli olmasina sevindim. Masallah.
Blogununda yasgunu kutlu olsun ama bir daha arayi bu kadar acma lutfen. Sen yap pastalari biz sanal sanal yeriz onlari be canim:))

26/4/07 7:29 ÖS  
Blogger KUGUU said...

ay birde su kuresel isinma ile hizli donme isine bayildim:)

26/4/07 7:30 ÖS  
Blogger Gulos said...

selam yazcım,
yaa bu felaket senaryoları beni çok korkutuyor.kalbim sıkışıyor dinleyince.
Pastalarını merakla bekliyorum.Kocan için yaptığına bayılmıştım.Çok başarılıydı.
Sevgilerimle.

26/4/07 11:51 ÖS  
Blogger Nakhar said...

şu yemek bloğu işini okuyunca yazmadan edemedim... çok var yaa :(
farklı ne sunacaksın bak bu pastayı nasıl yapabildiğini bilmek isterim mesela :D hani şu üstünde adam olanı :D neyse gezmeler bitti evi de örümcek ağları sarmıştır şimdi temizlikk zamanı :)

27/4/07 12:24 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğucuğumm,

Ne desen haklısın canım. Diyecek cevabım yok. ama söz bundan sonra bu kadar ara vermeyeceğim. Sizleride çok özledim bu arada :)


Güloş,

Evet bu senaryolar benide çok korkutuyor ama maalesef hiçbiryere kaçışımız yok. Ne yaşanacaksa yaşayacağız. Yalnız, dün bir radyoda, dünyayı kirletenin sadece insanlar olmadığı, oksijenin bile dünyayı kirlettiğini konuşuyorlardı. İlginç bir konuydu ama tamamını dinleyemedim. Neyse yeni pastalar yaptığımda mutlaka yayınlayacağım. Teşekkürler canım.

27/4/07 9:03 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nakhar,

Haklısın çok var yemek bloğu var fakat şöylede birşey var ki, bazen gün geliyor 10-15 yemek bloğuna bakıyorum. Hepsinde farklı lezzetler, farklı tarifler, farklı sunumlar oluyor. Değişik fikirler ediniyorum. Mutfak konusunda çok şey öğreniyorum. Daha 1 yıl öncesine kadar doğru dürüst yemek yapmayı beceremeyen biri olarak bloglarla tanıştıktan sonra mutfak keyif haline geldi. Gerçi ben ve eşim boğazımıza çok düşkün olmadığımız için genellikle yiyebileceğimiz zamanlarda ve yiyebileceğimiz kadar yapabiliyorum herşeyi. Herneyse yani yemek bloğu çok olmasına rağmen çok çok çok faydalı olabiliyor her biri. Ben ise pasta yapmaya başladıktan sonra yemek bloğu açmak istedim. Çünkü insan ortaya çıkardığı güzel bir şeyi başkalarıyla paylaşmak istiyor. Birilerine fikir verebilir düşüncesi de var tabi.

Valla kendim diye söylemiyorum benim evim mis gibidir :)gezmeye de vakit ayırırım temizliğede :)

Off ne kadar uzun yazmışım başlı başına post gibi olmuş:)

27/4/07 9:16 ÖÖ  
Blogger Nakhar said...

iyi bari bişi demedim... ben butun yemekleri gözü kapalı yaptığımdan olsa gerek... birazcık gereksiz buluyorum özellikle yemek bloglarını... pasta börek alanım biraz dar olduğu için ve çikolata zaafını da buna eklersen pasta börek blogu daha cazip geliyo :) zaten yazları dünya mutfaklarnın bulunduğu gurme gezilerine katılıyoruz gaykediyle çok eğlenceli oluyo :)

27/4/07 9:58 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Hayırlı Cumalar Canım...

27/4/07 12:01 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzelicim sana da hayırlı cumalar ve iyi haftasonları :)

27/4/07 12:14 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------