Lilypie 1st Birthday Ticker

12 Mart 2007

Haftasonum...

Yutkunabilmenin kıymetini biliyormuyuz? Ben daha yeni anladım diyebilirim. Şöyle ki, Arpam balığı çok sever. Ben oldum olası hiç sevmem ama daha yeni yeni sadece vitaminini alabilmek için ucundan kıyısından yemeye başladım. Cuma günü işten erken çıktım hadi kocama sürpriz yapıp balık alayım dedim. Levrek alıp fırında pişirdim. Daha ilk lokmalarda boğazımın bademcik bölgesinde bir acı hissettim. Evet kılçık battı. Kabus gibi bir şey. Eğer birine beddua etmek istiyorsan boğazına kılçık batsın de. Öyle kötü birşey. Ama benim kılçık Allahtan insaflı çıktı. Bir süre gitti zannediyorum sonra bir bakıyorum yine orada. Sürekli batıp canımı yakmadı yani. Arpam tutturdu doktora gidelim, doktorsuz hallolmaz bu mesele diye. Ama ben gitmemekte inat ettim. Biliyorum doktora gidersem başıma nelerin geleceğini. Muayenesini düşününce bile midem ağzıma geliyor. Dayanamam ben dedim. Sonra kayınvalidemlere gittik çaya. Küçükken kayınvalidemin de başına gelmiş. Lokum yedirmişler geçmiş. Arpam bir koşu gidip lokum aldı geldi. Bir sürü lokum yedim bana mısın demedi. Sonra evimize geldik. Yattık uyuduk ama aklım hep boğazımda. Gece uyanıp uyanıp yutkunuyorum gitmiş mi diye. Sonra sabah uyandım veee mutlu son :) evet kılçık beni terk etmişti. Çok şükür Allahıma kendiliğinden gitti yoksa doktora gitmek zorunda kalacaktım. Artık balık yemem herhalde.

Cumartesi günü, Kadıköy de pasta malzemeleri satan, Gelincik tarlası burcu Hanım’ ında bloğunda bahsettiği, yanılmıyorsam adı Duygu ticaret olan mağazaya gittim. Bazı şeyler Eminönü ndeki dükkanlardan daha ucuz geldi bana. Küvertür çikolatalar genelde 2,5 kg lık paketlerde satılır. 1 kg isteseniz vermezler. Elit marka küvertür satılıyordu bu dükkanda. Hatta Zambo da varmış. Elitin kilosu 7 YTL idi. Tam 2.5 kg alıyordum ki müşteri bir bayan girdi içeriye. Bana fısıltıyla çikolatamı alıyorsunuz dedi. Evet diyince Kahve Dünyasında 6 YTL dedi yine fısıldayarak. Bunu duyunca önce kararsız kaldım. Sonra kahve dünyasından almaya karar verdim. En azından istediğim gibi 1 kg alabilirim diye düşündüm. 2,5 kg almak istemiyordum zaten ama sırf paketi bölmedikleri için mecburen öyle alacaktım. Sonra diğer alacaklarımı alıp çikolatayı bırakarak çıktım oradan. Yolumuzun üzerindeki Bağdat caddesi Kahve dünyasına uğradım dönüşte. Direkt küvertür çikolata stantına gittim. Bir sordum ve şok oldum meğer yarım kg fiyatı 6 ytl imiş. Kg 12 Ytl ye geliyor. Diğer tarafta kg fiyatı 7 lira idi. Oradan almadığıma pişman oldum. Neyse bir daha giderim artık. Demek ki bu tür konularda tanımadığın insanlara güvenmemek lazımmış :) Gerçi o bayanında aklında öyle kalmış demek ki. Ona da kızmamak lazım. İyi niyetiyle söyledi ama farkında olmadan beni yanıltmış oldu.

Bu arada bir yemek blogu açmayı düşünüyorum. Adı henüz belli değil. Aklınıza güzel bir yemek blogu adı gelirse söylermisiniz arkadaşlarım :)



Herkese iyi haftalar…

23 Comments:

Blogger nes-kafe said...

yazcım çok geçmiş olsun canım. iyiki kötüleşmeden kurtulmuşsun. benimde damağıma filan batar sinir olurum. çok kötü acıyor çünkü :S

kız o duygu ticarete bende perşembe öğleden sonra gittim. bişiler aldım. daha kullanmadım gelincik burcudan ders alıcam bu hafta ondan sonra tam gaz başlıcam çünkü birsürü doğumgünü var önümde :))

az kaldı biz seninle bir yerde karşılaşıcaz dur bakalım :)))

12/3/07 10:21 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

:) Nescim şekerim ben sana diyorum kesin karşılaşıyoruz da farkında değiliz :) gerçi artık ben seni tanırım resimlerini gördüm neticede:)nescim birde bana yazbitmesin@gmail.com a bir davet gönderirmisin. Sendeki mail adresimi kapattım ben.

12/3/07 10:37 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

cok gecmis olsun YAZcgm, korkuttun:(
YAZTATLARI adini oneriyorum. Sana yakisacaktir bence:))
Optum.

12/3/07 12:45 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucğm Yaztatlari ha. güzelll :) yazdım bir kenara canım :)

12/3/07 1:50 ÖS  
Anonymous Adsız said...

merhabalar,
bende daha bir kac seneden beri balik yiye biliyorum.
kücüken tanidigimizin girtlaginda kilcik kaldi ve az daha boguluyordu o zamandan beri balik yiyemiyordum, ama simdi deli oluyorum baliga. ben sagdece kilciklari büyük ve az olan baliklari yiyorum...
sevgi ve saygilarimla

12/3/07 2:13 ÖS  
Blogger Gulos said...

Geçmiş olsun yaz.
Balık yemeye bende evlendikten sonra başladım ama şuan bu olay benim için bir tutku halini aldı.Tabii kılçıklarına dikkat etmek lazım yerken.

12/3/07 4:07 ÖS  
Blogger Ayçiçeği said...

Geçmiş olsun canım.

Demek yemek blogu açacaksın, ne güzel. Ben de pasta yapmak istiyorum. Gelincik Burcu'yla pastacı Burcu arasında gidip geliyorum zaten. Bu hafta bende Duygu ticarete uğrayayım bari.

Hıım, Yaz Rüyası (bu tatlı ismi miydi ne:)), Yazdan Lezzetler..
Daha aklıma gelirse söylerim:)

12/3/07 4:09 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Bir ufacik kilcik Yaz kizimizi korkutmaz herhalde.Gecmis olsun ama baliga devam ilerde faydalarini göreceksin.Beraber Pisirelim mi..

Biraz muhabbet biraz da lezzet.
Saygilar.

12/3/07 5:31 ÖS  
Blogger Yaz said...

Aysen merhaba,

Keşke bende balığı severek yiyebilsem ama maalesef oldum olası hiç hoşlanmadım tadından. Hele bu kılçık olayı tuz biber oldu. Ama napalım yiyeceğim mecburen :)

12/3/07 5:49 ÖS  
Blogger Yaz said...

Güloşcuğum aman dikkat kılçık batması hakikaten çok fena.

12/3/07 5:49 ÖS  
Blogger Yaz said...

ayçiçeğicim anadolu yakasında oturuyorsan duygu ticarete uğra derim.
Pasta yapmak çok keyifli gerçekten de :)

Yazdan lezzetler güzelmiş. Bunu da yazıyorum bir kenara sağol canım:)

12/3/07 5:51 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacım keşke birlikte pişirip yiyebilsek ne güzel olurdu :)

Sevgiler

12/3/07 5:53 ÖS  
Blogger zeyno said...

Sevgili Yaz ben balığı o kadar seviyorum ki kılçık mılçık gidiyor valllahi o gırtlaktan:))
şaka biyana geçmiş olsun, sen yine de yemeye çalış, biliyorsun çok yararlı...
yemek blogu açmanı sabırsızlıkla bekliyeceğim.."Yaz Sofrası" olabilir mi....

12/3/07 11:56 ÖS  
Blogger renkler said...

Geçmiş olsun. Allah korusun daha kötü olabilirdi. Dikkat etmek lazım. Ben oğluş koca adam oldu ama balığını hala ayıklıyorum ve kılçık var mı diye mıncıklıyorum. Bu arada yemek bloğunu sabırsızlıkla bekliyorum. Ben olsam "mutfağın renkleri" derdim:-)

13/3/07 10:00 ÖÖ  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Çok geçmiş olsun canım ya. Benim de başıma gelmişti ve ekmek yedirmişlerdi bana da. Aynen sabah uyandığımda beni terk etmişti. Kadıköydeki yeri biliyorum ben de giderdim İstanbul'dayken oraya ve burada onun gibi yerler yok maalesef:(

13/3/07 10:55 ÖÖ  
Blogger kurunane said...

geçmiş olsun canım. bende heyecanla bekliyorum yemek bloğunu. bir isim bulamadım maalesef.

13/3/07 1:01 ÖS  
Blogger ciceklibahce said...

Geçmiş olsun:) Çok fenadır kılçık!
Yaz'dan Lezzetler nasıl?

14/3/07 12:55 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Zeynocuğum
Yaz sofrası da güzelmiş. Çok teşekkür ederim canım :)



Renklerciğim
Bakarsın sende Mutfağın Renkleri bloğunu açarsın bellimi olur :)

14/3/07 9:24 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ceydacığım
Bende çok ekmek yedim o gece :) çok şükür kendiliğinden gitti.

Kurunaneciğim
Çok teşekkür ederim.

Çiçeklibahçem
Yazdan Lezzetler Ayçiçeğinden gelmişti ve çok beğenmiştim. Çok sağol canım.

14/3/07 9:27 ÖÖ  
Blogger ciceklibahce said...

Ayçiceğiyle kalplerimiz birmiş:))Yorumları okumamıştım akşam uyumadan önce zar zor yorum yazabilmiştim sadece:))

14/3/07 3:28 ÖS  
Blogger acicikolata said...

yemekbitmesin.blogspot.com ehehehhehehe

15/3/07 10:43 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gayriihtiyari valla süper neden olmasın. Hoşuma gitti :)

16/3/07 8:41 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

Haydi PembeGazeteye YAZcgm:)) Basladik.

16/3/07 9:20 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------