Lilypie 1st Birthday Ticker

30 Mart 2007

Cuma Dertleşmesi...

İnsanlar konusunda hislerime çok güvenirim ama biri var ki bana olan tutumlarını çözemiyorum. Sürekli beni ve kendini kıyaslıyor. Bu bazen yaptığım bir yemek, bazen evimdeki bir eşya, bazen eşler oluyor. Bazen de gülerek bir laf söylüyor, şakamı yaptı yoksa ciddi ciddi iğneledimi anlamıyorum.
Bazen Arpa beyin bana olan bir ufak davranışına kafayı takıp kocasına sen neden bana sevgili gibi davranmıyorsun diyor, bazen de çok mutluyuz havalarına bürünüyor.
Bazen tavırları çok samimi geliyor, beni ne kadar sevdiğini söylüyor, övüp duruyor, bazen de negatif düşünceleri olduğunu sözleri ve tavırlarıyla hissettiriyor.
Mesela bir gün poaça yapmıştım çok beğenildi, birkaç hafta sonra oda yaptı ve eşinin çok beğendiğini hatta benim yaptığımdan daha çok beğendiğini söyledi altını çizerek. Bana böyle şeyler çok saçma geliyor ve ilgilenmiyorum aslında ama bu durum eşimin bile dikkatini çekmeye başladı ve benden çok o rahatsız oluyor artık.
Önceden aman kırılmasın üzülmesin diye pek tepki vermiyordum ya da umursamıyordum ama şimdi cevabını yapıştırıyorum.
İnsanları olduğu gibi kabul etmek ya da tamamen hayatından çıkarmasan bile araya mesafeyi koymak gerekiyor. Ben şimdilik mesafeyi koruyorum. Bakalım ne olacak.


Herkese mutlu hafta sonları dilerim…

17 Comments:

Blogger Gamzeli said...

En güzeli mesafe koymak, fazla sıkı fıkı olmamak, mutlaka sonradan bişey çıkıyor..En iyisini yapıyorsun şuanda...

Bu arada Mevlid Kandilin Mübarek Olsun Canım...

sevgilerimle

30/3/07 11:36 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzelicim haklısın kişisine göre samimimiyeti ayarlamak gerekiyor.
Seninde kandilin mübarek olsun canım.

Sevgiler...

30/3/07 11:57 ÖÖ  
Blogger ERDIL said...

Onun icindeki firtinali sulara yelken acmamak.Anlamaya calismak/calismamak.!...
Saygilar.
Mevlid kandiliniz ailecek kutlu olsun.

30/3/07 2:42 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacım
Sizlerinde kandiliniz kutlu olsun

sevgiler...

30/3/07 3:01 ÖS  
Blogger Nakhar said...

cuma cuma güldüm sanırım kıskançlık damarı çatlıyanlar yavaş yavaş üreme moduna geçtiler hadi hayırlısı... bana kalsa çoktan yol vermiştim benimle yarışacak insana ihtiyacım yok şahsen... benimle beraber yürüyecek insanlara ihtiyacım var...

ne kadar takmıyorum desen bile eşin nile takmışken demek oluyor ki ya bu insanı güzellikle uyarma vakti gelmiştir ya da hayatından çıkarma vakti gelmiştir :)

hadi bakalım kolay gelsin...

30/3/07 4:31 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nakhar,

Sanırım ilk önce güzellikle uyarmayı tercih edeceğim :)

30/3/07 5:08 ÖS  
Blogger Annelog Atölye said...

Hasetle fesatla arkadaşlık olmaz bence Yazcım. Kibar olmaya çalışırken zarar görmek bile mümkün. Mesafe diyorum,daha da uzak mesafe!!

30/3/07 5:37 ÖS  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

aldırma boşver:)

nimet

30/3/07 8:17 ÖS  
Blogger Nakhar said...

bence de en iyisi bu ama diyorum ya kıskançlık damarı çatladıysa güzellikle uyarman da bi işine yaramaz :) uyarır uyarmaz tehdit de et bak eğer bir daha olursa görüşmeyelimi de ekle o da yaparsa artık yüzüne bakamasın :)

ben olsam çoktan saçını başını yolmuştum onun ama neyse gaz vermeyelim burdan :)

31/3/07 10:58 ÖÖ  
Blogger kurunane said...

bencede içinde kıskançlık bulunan birinin düzelmesi zor. yavaş yavaş mesafeyi arttırarak en iyisi tamamen uzaklaşmak bu tip insanlardan.

31/3/07 11:43 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

İyi hafta sonları Yaz'cım...

31/3/07 1:05 ÖS  
Blogger Gulos said...

Merhaba yazcım,
Çok tanıdığım birisinden bahsediyorsun sandım.Hatta bu yazıyı ben yazmışım sandım.İnsanlar ne kadar kıskanç olabiliyorlar.
Sevgilerimle.
Not:Herkes kendi yolunda kürek çeker.

2/4/07 1:00 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Canim benim bu kisi isyerinde mi, yani hayatindan cikaramayacagn birisi mi? degilse cikart ve uzak dur . Aaaa yeter omrumuz duygusal vampirlerle geciyro zaten. Uzaklas arkana bile bakmadan. Kimsenin benim biricik YAZcgmin sinirlerini bozmaya hakki yok!

2/4/07 4:15 ÖS  
Blogger Yaz said...

Annelog,

Maalesef herkes kibarlıktan ve iyilikten anlamıyor. Evet bence de en iyisi mesafe.


Nimet,

Çokta dert etmiyorum zaten ama niye olsun :)

2/4/07 5:52 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nakhar,

Saçını başını yolmak ta fena fikir değil hani :)



Kurunaneciğim,

Evet müthiş kıskanç biri. Bence de düzelmesi çok zor.

2/4/07 5:54 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzelicim,

İyi haftalar :)


Güloşcum merhaba,

Sanırım bu tip insanlar çok var etrafımızda fakat bazıları açığa vuruyor bazıları sinsice davranıyor. Allah hepimizi korusun bunlardan :)

2/4/07 5:56 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum,

Hayır işyerinden değil keşke öyle olsaydı :) ama duygusal vampirler konusunda yerden göğe haklısın canım.

2/4/07 5:57 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------