Lilypie 1st Birthday Ticker

01 Mart 2007

Bu hafta bitmek bilmedi nedense. Haftasonuyla birlikte 3 gün boyunca evde olduğum halde yorgun ve halsiz hissediyorum. İnşallah hasta olmam.

Neyse ben size birşey anlatacaktım unuttum. Bilen bilir Anadolu yakasında yeni yapılmakta olan incity var. Oraya uğradık eşimle geçenlerde. Hem fiyat öğrenelim hem de evler hakkında bir fikrimiz olsun diye. Şantiyeden içeri girip satış ofisine doğru gittik. Satış ofisinin önüne park ederken 10 mt uzağımızdaki bir güvenlik görevlisi oraya park etmeyin anlamında el kol hareketleri yapmaya başladı. Boş yer var niye parketmeyelim diye düşündük önce. Sonra baktık ki o sırada 2 adet lüksmü lüks araba parketmiş. Anladık ki tam satış ofisinin önüne patronlar parkediyor. Güvenlik görevlisi bize parkedebileceğimiz bir yer gösterdi çamurun içinde. Çok sinirlendik. Hiç inmeden bastık gaza çıktık oradan. Koskoca firma bu, müşterilerine özen göstermesi gerekmezmi? Pazarda çorap değil ev satıyorlar orada. İnsanlar dünyanın parasını bağlıyor bir daireye. Nedir bu şımarıklık?

15 Comments:

Blogger renkler said...

Oraya girmemekle çok iyi etmişsiniz. Müşteri sizsiniz, kaprisi onlar yapıyor. Bu ne ya! Zaten oradan ev almak akıl karı değil. Bir kere çok pahalı. Bence etmez. Mimar olarak kullanılan malzemeleri biliyorum. Sadece parasına bakıp malzemeyi aldılar, o kadar lüks eve yakışmıyor. Bir de inanılmaz rüzgarlı bir yer. Bence birşey kaybetmediniz. Onun yan tarafındaki Ağaoğlu siteleri çok daha güzel ve fiyatları çok daha uygun...

1/3/07 10:26 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim işin uzmanı olarak ne güzel bilgiler vermişsin canım. Zaten bizimde şuanda almak gibi bir niyetimiz yoktu fakat evimize yakın bir muhit olduğu için bir bakalım demiştik. Oturduğumuz semtten çok memnunuz çünkü. Ama tabi orası tepelik biryer ve çevresi gelişmemiş daha.

1/3/07 11:46 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Yazcığım ben Soyak Yenişehirde oturuyordum. Bu sene bu tarafa taşındık. Soyak aslında iyi sayılır. Ama çevre olarak bakarsan birşey yok tabi:-)

1/3/07 12:05 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Yaz kizim Renk kardesin vermis oldugu bilgi.Disin da bir sey yazmak istiyorum.Burada yasiyan insanlar.Bu konuda cok ttizler.
Bir usta cagirdiklari zaman ilk önce kullandigi alet ve edavata bakarlar eger onlar günümüze uygun veya temiz ise ustanin da ne kadar düzenli bir is cikarabilecegi kanaati ortaya cikar.Eger daha kapidan iceri girdiginiz zaman bir organize veya denetleme eksigi varsa.Düsün ondan sonrasini.Tespitin cok yerinde.

1/3/07 2:45 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacığım burada ustalar bile bazen öyle kaprisli oluyor ki kendi belirlediği tarihte geliyor mesela. Yada kendi istediği gibi yapıyor işleri. Bizde aman işimiz biran önce bitsinde kurtulalım diye ustanın her dediğine evet demek zorunda kalıyoruz maalesef.

1/3/07 2:55 ÖS  
Blogger kurunane said...

valla çok iyi yapmışsınız canım. birgün bebek arabamla takı boncuk vs satılan bir dükkana girecektim, bana bebek arabasını dışarda bırakmamı söylediler. ''öyle mi'' dedim derhal döndüm çıktım bir daha da oraya uğramadım.

biraz saygı.

bende oğlumun içerdeki zımbırtıları ellemesine izin vermezdim zaten. akılları sıra bana bunu demek istediler.
sizde en güzelini yapmışsınız.

1/3/07 5:00 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kurunanecim ne yani oğlunu dışarıdamı bırakacakmışsın? bunu sana söylemeleri bile çok komik. Bu tür satıcılara doymuş satıcılar diyorum ben. Hayret birşey yaa.

1/3/07 5:37 ÖS  
Anonymous Adsız said...

aaa biz de bakacaktik bakmayalim bari bu ne sunlara bak terbiyesizler, asil musterinin arabasini camursuz duzgun yere koymalilar, patronlarinin haberi yoktur bu hareketten herhalde. ayrica biraz tas mas doksunler oraya zor mu?

3/3/07 1:48 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

iyi hafta sonları :)

3/3/07 10:57 ÖÖ  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

yaz:)) her horoz kendi çöplüğünde öter ama dimi:)))) malesef böyle. her alanda, her yerde....

nimet

4/3/07 8:46 ÖS  
Blogger Yaz said...

MinikPatikler, bence Renklerin verdiği bilgileri gözönüne alırsak bakmamakta fayda var. Biz tabi o fiyatları görünce kalitelidir diye düşünüyoruz ama daha girişte belli ettiler kalitelerini maalesef.


Gamzelicim hafta sonu yine bitti maalesef. Bende sana iyi haftalar dilerim :)



Nimet, biraz ucuz bir çöplük olsa normal karşılardım :)aksine müşteriyi memnun etmek için gerekirse amuda bile kalkmaları lazım :)

5/3/07 8:49 ÖÖ  
Blogger Ayçiçeği said...

İnsanın önce içine sinmeli herşeyiyle zaten. Daha kapıdan girmeden sizde negatif bir etki oluşturduysa, dönmekle iyi etmişsiniz. Bir de böyle büyük yatırımlar yapan şirketleri iyi tanımak lazım. Tanıdık bir mimara danışmakta fayda var, bilgilenmek açısından. Ne şanslıyız ki Renkler var :))
İyi haftalar dilerim canım :)

5/3/07 10:36 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ayçiçeğicim kesinlikle Renklerciğimin bu konudaki fikirleri çok önemli. Mesela bu firmanın ucuz malzeme kullandığı hiç aklıma gelmezdi. İnsanlar bilmeden dünyanın parasını yatırıyor bu evlere. Yazık...

6/3/07 10:41 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Sağol canım...

Dünya Kadınlar Günümüz kutlu oslun yaz'cım...

8/3/07 11:52 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzelicim hepimizin dünya kadınlar günü kutlu olsun :)

12/3/07 9:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------