Lilypie 1st Birthday Ticker

26 Mart 2007

Aşkım, Haftasonum ve Sobe

Cumartesi günü aşkımın doğum günüydü. Çok güzel bir hafta sonu geçirdik. Süper dinlendim ve eğlendim. Seni çok seviyorum bitanem iyi ki doğdun ve benim kocam oldun.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Gelelim sobeye. Kuğuu' cuğum markalar konusunda beni sobelemiş. Marka takıntım yoktur aslında. Yani sevdiğim ve kullandığım her markanın bir muadili vardır benim için. Birini bulamazsam diğerini kullanırım. İllede şu marka olsun demem. Bakalım neler varmış.



Sürekli aynı parfümü kullananlardan değilim. Kokusunu beğendiğim herhangi bir parfümü kullanabilirim ama şu sıra kullandığım Davidoff echo.


Cilt bakımında clinique nemlendirici, tonik ve sabununu kullanıyorum. Tonik ve nemlendiriciden vazgeçebilirim ama sabununda asla.

Spor giyinmeyi severim. Spor ayakkabılarım vazgeçilmez benim için. Spor ayakkabıda Puma ve adidas bir numaralarım.

Kıyafet konusunda marka takıntım yok. Nerede beğenirsem oradan alırım.

Dediğim gibi benim için her markanın bir muadili vardır ama Nutella nın asla :)

Temizlik malzemelerinde Domestos çamaşır suyu ve Cif krem temizleyici olmadan olmaz. Çamaşır deterjanında Ariel, sıvı sabunda Dove severim.

Aklıma gelenler bunlar. Kimler sobelendi bilmediğim için ben kimseyi sobelemiyorum ve isteyen olursa markalarını bize anlatsın diyorum :)


Herkese mutlu haftalar…

8 Comments:

Blogger Gulos said...

Merhaba yaz,
eşinin doğum günü kutlu olsun.Çok sıcak ve içten cevaplar yazmışsın.Nutella konusunda çok haklısın.
Sevgilerimle.

26/3/07 10:44 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Güloş Merhaba,

Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

26/3/07 10:48 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

Esine cok mutlu saglikli ve seninle dolu yillar YAZcgm:)

26/3/07 4:45 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum çok teşekkür ederim/z

26/3/07 5:50 ÖS  
Blogger ciceklibahce said...

Eşinin doğum günü kutlu olsun:) Pasta çalışmaların nasıl gidiyor? Yeni yemek sayfanı açtın mı?

28/3/07 8:44 ÖS  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Esinin dogum gunu kutlu olsun canim. Nice mutlu, saglikli, huzurlu yillara beraberce.

29/3/07 9:52 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Çiçeklibahçe çok teşekkür ederim. Pasta çalışmaları tam gaz devam ama yemek sayfasını henüz açamadım maalesef. En kısa zamanda açmak istiyorum.

29/3/07 9:56 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ceydacım çok teşekkür ederim canım.

29/3/07 9:57 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------