Lilypie 1st Birthday Ticker

26 Şubat 2007

Yaz evden bildiriyor :)

Şu anda evdeyim. Sabah mis gibi bir kahvaltı yaptım. Bir yandan ayva tatlım pişiyor :) birazdan zeytinyağlı kereviz yapacağım. Ondan sonra da kocacığımın siparişi olan fırında köfte patates var sırada. Zaten ne zaman sorsam ne pişireyim diye bu yemeği ister hep :) tv de Oktay usta var şu anda. Biryandan da onu izliyorum. Evde olmak çok güzel. Bugün kendime söz verdim hiçbir iş yapmayacağım, yan gelip yatacağım diye :) şu saate kadar da öyle yaptım :) ohhh mis. Ama zaman çabuk geçiyor saat 14:00 olmuş.
İstek üzerine Kuğuu' cuğumun doğumgünü için yaptığım pastanın resmini ekliyorum :) Hepinize mutlu haftalar...

16 Comments:

Blogger renkler said...

Cuma günkü halimi okur gibiyim:-) Cuma günü ne güzeldi halbuki:-( Şu anda strese boğulmuş durumdayım. Benim için güzel bir kahve yap kendine:-)

26/2/07 3:41 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklerciğim kahvemi içtim bile :) ama senin için olsun :)

26/2/07 3:46 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Evet evet evet ya ne guzel bir sey bu YAZpasta, ne guzel bir Kuguu:)
Canimsin benim bir kez daha ellerine ve emegine saglik arkadasim. Bu arada yemek icin sorarsan ben de siparisimi sulukofte olarak verebilirim:)) Simdiden mercibien canimcim:)

26/2/07 7:59 ÖS  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Evde olunca yapacak çok şey buluyor insan:)) Pasta çok çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

26/2/07 11:18 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucuğum nedemek sen iste yeterki suluköftenin lafımı olur :)


Ceydacığım sorma hazır evdeyken şunuda yapayım bunuda yapayım diyor insan. Ama ben dün hiç birşey yapmadım valla :) sadece yemekleri yaptım okadar :) pastayı beğenmene sevindim canım. Aceleye geldi ama olsun :)

27/2/07 9:05 ÖÖ  
Blogger ERDIL said...

Yaz kizim vallahi isi ilerlettin sonunda be eserlerine bir katalog yapmanin sirasi gelecek.

27/2/07 12:37 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacım inşallah Allah söyletiyordur :) keşke öyle birşey yapabilsem :)

27/2/07 2:16 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Bu bence en guzel pasta:)

27/2/07 2:16 ÖS  
Blogger Yaz said...

Bence de :) çünkü Kuğuucuğuma özel yapıldı :)

27/2/07 2:32 ÖS  
Blogger ciceklibahce said...

Pasta çok güzel gözüküyor!! Bence sen pasta işinde çok yeteneklisin! Ne kadar güzel bir kuğu öyle:) Tebrik ederim.
Oğlumun bir dahaki yaşgününde Spiderman pastasını sana ısmarlayabilirmiyiz:)))

27/2/07 5:54 ÖS  
Blogger Yaz said...

Çiçeklibahçeciğim neden olmasın :) seve seve yaparım oğluşunun pastasını:) beğenmene sevindim canım.

28/2/07 8:36 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

evde olmak dünyanın en güzel şeyi :)

şimdi pasta süper ama bir sorum olacak bu pastayı berabermi kestiniz madem beraber kestiniz beni niye aramadınız hı? yoksa ben yalnızmıyım :S :D

nes

28/2/07 10:41 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Canımcım Nescim bu pastayı ben kendim kestim :) Çünkü Kuğuucuğum Ankarada :) ama ben sana özel bir pasta yaparım birlikte keseriz ne dersin ? :))

28/2/07 11:23 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nescim birde yazbitmesin@gmail.com adresime davetiye gönderirmisin. Sendeki adresi kapatmak zorunda kaldım.

28/2/07 11:39 ÖÖ  
Blogger kurunane said...

yaz sen gerçekten aşmışsın, muhteşem olmuş.

hadi pastayı yaptın, resmi de çok sanatsal çekmişsin. o fonu falan nasıl oluşturdun?

28/2/07 6:16 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kurunanecim arkadaki ışıkları eşimden rica ettim o yaptı photoshop ta :)

1/3/07 8:25 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------