Lilypie 1st Birthday Ticker

16 Şubat 2007

Baskıcı blogspot ve haftasonu

Dün blogspot bana zorla bir şey yaptırdı. Blog hesabıma girerken benden google account umu istedi. Bende adıma ve soyadıma ait olan gmail adresimi girdim. Şimdi comment yazacağım zaman bu adresi istiyor. gmail adresimle comment bırakabiliyorum ancak. Ama bu sefer de profilim görünmüyor. Nasıl oldu anlamadım ama hiç hoşlanmadım bu işten. Bilen arkadaşlardan yardım rica ediyorum. (Erdil Baba sen anlarsın nedir bu durum?)


Sevgililer günü trafik yüzünden bize zehir zıkkım oldu. O kadar trafik maç yüzünden miydi yoksa sevgililer günü olduğundan mıdır bilmiyorum ama feci bir şeydi. Gerçi bende bu tür özel günleri çok ticari bulanlardanım. O yüzden plan program yapmamıştım. Ama kocacığımın kafasında varmış bazı planlar, ona da trafik engel oldu :) çok geç buluşup çok geç yemek yedik. Geç yemeğin verdiği rehavet üzerine kalkıp eve dönüş bile çok zor geldi.


Hafta sonu Arpam çalışacak. Böyle olduğunda çok üzülüyorum. Zaten hafta içi akşamları birkaç saat görüşmenin dışında, bir tek hafta sonları rahatça birlikte vakit geçirebiliyoruz. Buda engellenince çok sinir oluyorum açıkçası. Amaaa bu sefer nedense üzüntüyle birlikte birde heyecan bastı :) Hafta sonu ne yapsam diye düşünüyorum günlerdir. Mesela annemide alıp şöyle bir mısır çarşısı gezisi mi yapsam. Oda sever oralarda gezmeyi. Sonrada güzel bir yemek yeriz birlikte. Yoksa ablamlarla toplanıp şöyle pastalı börekli bir gün mü geçirsek hep birlikte :) yoksa uzun zamandır vakitsizlikten (daha doğrusu hafta sonlarımı eşimle geçirmek istediğimden) görüşemediğim arkadaşlarımla mı buluşsam. Yoksa birilerini çaya davet edip, ne zamandır oynamak istediğim evcilik oyunumu oynasam :) Yoksa evde takılıp, kitap okuyup yeni tarifler deneyip keyif mi yapsam. Karasızım valla :) aslında bunların hepsini Arpamlada yapabilirim pek tabi ama hafta sonları birlikteyken mutlaka ya gezmeye ya da alışverişe felan çıkıyoruz hafta sonuda hemencecik bitiveriyor. Neyse bakalım neler olacak :) Tabi inşallah bir sürpriz olurda Arpam çalışmaz. O zaman çok süper olur doğrusu :)

Benden şimdilik bu kadar.

Hepinize güzel, mutlu, eğlenceli, dolu dolu geçireceğiniz bir haftasonu dilerim…

13 Comments:

Blogger ERDIL said...

Yaz kizim artik yeni sisteme gecmenin zamani geldi okey verip gec islem otomatik olarak yapiliyor.Bundan sonra kimligin gmail adresin olacak sifren eskisi gibi kalacak eger yeni kisma gectikten sonra temp bölümüne girdigin zaman renk ve yeni bir sayfayi bu sistem icinde calismak istemiyorsan hic okeyleme eger okeyledigin taktirde su andaki yan taraftaki bütün ek olarak yaptikla´rin silinir.Tabii temp bir yere kopyalarsan.mesele kalmaz zaten su anda yan tarafta fazla bir sey yok onlari ilerde tek tek
yeniden yükliyebilirsin.Yeni temp sistemi bir cok kolayliklar getriyor tavsiye ederim.Ilerde cok daha rahatlikla her islemi aninda yapabilirsin eger baska bir sorun olursa email at.
Saygi.sevgiler

16/2/07 11:44 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Erdil babacım çok teşekkür ederim. Ben bir deneyeyim olmazsa tekrar danışırım sana :)

Sevgiler

16/2/07 11:47 ÖÖ  
Blogger Ayçiçeği said...

Eşinin çalışıyor olması üzücü tabii. Ama fırsat bulup da yapmak istediklerin de güzel:) Gerçekten de karar vermek zor olacak senin için. Eğer annenle uzun zamandır görüşmediysen, o zaman A şıkkı derim :)

16/2/07 12:30 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Bence ablalrınla veya arkadaşlarını eve çağır ya da sen onlardan birine gidebilirsin :)

16/2/07 2:40 ÖS  
Blogger gazel vakti said...

Yaz bende diyorudm ki bu arkadaşlar aniden nasıl beta bloggerlı oldular meğer zorakiymiş.Benimde acaip saçma saapan bişifreyle giriliyo vede görüntü resmim gözükmüyo.Bi garip mantıkla çalışıyo bu program ama çözemedim sanırım yapanlarda çözememiş.

17/2/07 12:19 ÖS  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

ah ah yaz:))) hepimiz geçtik böyle google blog sistemine:) birde yazı karakterleri falan değişiyor ya sayfanda onlar çok gıcık hepsini düzelt falan.

nimet

18/2/07 12:37 ÖÖ  
Blogger kurunane said...

az önce sana yorum yazmaya çalıştım ama gönderemedim. bakalım bu sefer olacakmı? bende post yazarken parağraf yapmaya çalışıyorum ama olmuyor. neden acaba?

18/2/07 10:55 ÖÖ  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Aynı şeyi ben de yapmak zorunda kaldım blogda hafta sonu. Ama eski kayıtlı mail adresini girince yine de kabul etti.

Bu arada haftasonu için yazdıklarını ancak okuyabildiğim için geç bir öneri sana:) Mısır çarşısı diyorum. Oradan arkada sokak içine girince eskiden hamam olan bir cafe var. Ben hep kahve içmeye oraya giderdim dinlenmek için. Ayrıca tavuklu sandoviçleri de muhteşem oluyor. Hani bir dahaki sefere fikir olsun dedim:))

19/2/07 10:16 ÖÖ  
Blogger renkler said...

O gün trafik yüzünden biz 20 dakşkalık ev yolunu 1.5 saatte aldık. İnanılmaz birşeydi!

Umarım haftasonun iyi geçmiştir canım. Biraz tatsız mısın, yoksa benim kuruntum mu?

19/2/07 11:03 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ayçiçeğicğm
Benimde ilk tercihim a şıkkıydı :)



Gamzelicğm
Arkadaşlara gittik. Onuda yapmış oldum yani :)

19/2/07 11:56 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gazelcğm
Benide resmen zorla yeni blogger a geçirdiler :) yoksa gayet memnundum ben. Geçmeye hiç niyetim yoktu :)


Nimetcğm
Hiç sorma bende çok uğraştım yazı karakterlerini düzeltmek için :)

19/2/07 11:59 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kurunanecğm

Sende geçtinmi yeni bloggera ? acaba onunla ilgili birşeymi?

Ceydacğm
Maalesef commentini geç okudum. Yoksa Eminönü Kahve Dünyası yerine senin dediğin cafeye giderdik :) neyse bir dahaki sefere :)

19/2/07 12:01 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklercğm

Haftasonu çok iyi geçti. Eşim çalışacak diye biraz buruktum belki de onu hissetmişsindir canım :)

19/2/07 12:02 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------