Lilypie 1st Birthday Ticker

05 Ocak 2007

Tatil bitti



yoğunluğa devam. Yılbaşı gününün bayrama denk gelmesi önceleri bizi gerdi ama sonra işlerimizi halledip planlarımızı uygulayabildik. O gece arkadaşlarımızlaydık. Giderken onlara güzel bir abur cubur paketi hazırladık. Ben de çok nefis yeni yıl kurabiyeleri yapıp paketledim. Arkadaşım hazır aldığımızı sanmış bu durum hoşuma gitti tabi :) Evin beyi çiğ köfte bile yaptı. Güzel bir yeni yıla geçiş oldu. Gece geç bir saatte eve döndük. Aile ziyaretleri, biraz koşturma biraz dinlenme derken bayram bitti. Fakat biz Arpamla bir karar aldık. Bundan sonra ki bayram tatillerinde mutlaka bir yerlere kaçıp, baş başa daha dinlenerek ve daha sakin geçireceğimiz bir bayram tatili istiyoruz. Bizi yoruyor bu bayramlar.

Bayram da kötü bir haber de aldık maalesef. Arpamın ailesinin uzun yıllardır aile dostu olan bir ablamız vefat etti. Kırklı yaşlarında olan biriydi. Aşırı kilosu olmamasına rağmen midesine kelepçe takılmış. Vefatının sebebi midesindeki bu kelepçe imiş. Çok üzüldük ailece.

2006 yılı bize uğurlu gelmişti. Sevindirici olaylar olmuş, çok istediğimiz birşeyi 2006 yılının daha ilk günün de almıştık. Ben 2007 yılından da umutluyum arkadaşlar. Bu yeni yıldan beklediğim 3 şey var ve üçüde benim için mucize. Biri olması muhtemel, biri belki olabilir, diğeri imkansız gibi :) ama olsun ben yine de pozitif düşünüp istiyorum. Belki dileklerim gerçekleşir bellimi olur. Malum bazı şeyler düşüncelerle çağırılır :)

13 Comments:

Blogger KUGUU said...

Ucu de olur insallah bu yil YAZcgm. Birini biliyorum ben:))

5/1/07 10:06 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

:) İnşallah Kuğuucgm. Dur bakalım hayırlısı :)

5/1/07 10:27 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Sevindim bayramınızın ve yılbaşınızın güzel geçmesine ...Sen pozitif düşün allah sana herşeyi nasip eder...
Bu arada benimde 2006 yılında hep iyi şeyler geldi...2007 ise çok güzel bir şekilde girdik...Umarım hep böyle devam eder...
Bu arada başınız sağolsun...Allah Rahmet eylesin...

5/1/07 12:35 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzelicim inşallah 2007 yılıda sana çok güzel şeyler getirir ki eminim öyle olacak :) başsağlığı için teşekkür ederim canım.

5/1/07 1:58 ÖS  
Blogger zeyno said...

Yazcım, pozitif düşünmeye devam et, eminim gerçekleşecek istediklerin...Hatta imkansız kelimesini çıkar dağarcığından....

5/1/07 3:27 ÖS  
Blogger Yaz said...

Zeynocum haklısın hem pozitif düşünmek hemde imkansız demek yanyana olmamış :) imkansız bile olsa istemeye devam :)

5/1/07 3:32 ÖS  
Blogger ERDIL said...

2007 senesinin uguru üzerine olsun bütün dileklerin yerine gelsin.

5/1/07 3:39 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacım çok teşekkür ederim. 2007 yılı hepimize uğurlu gelir inşallah...

5/1/07 3:42 ÖS  
Blogger kurunane said...

başınız sağolsun canım.

dileklerinin hepsi gerçekleşsin inşallah.

5/1/07 9:09 ÖS  
Blogger renkler said...

Yazcığım, aslında tatile gitme beni daha çok yoruyor ve gelince işe başlamak daha büyük kabus oluyor. Aslında yılbaşının bayram ile birleşmesi iyi oldu, aile ziyaretleri bir günde bitti, ne yalan söyleyeyim bu sene diğer günler başka hiç bir yere gitmedik, bir iki komşu ve arkadaş bize geldi o kadar. Dinlendim valla...

8/1/07 9:33 ÖÖ  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Canım benim dilerim tüm dileriklerin gerçekleşir yeni yılda. MUTLU YILLAR:)

8/1/07 11:50 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Amin canım...
Rica ederim ne demek...

8/1/07 3:27 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklercim dinlenebildiğine sevindim. Biz de aslında birçok gidilecek yeri esgeçtik bu bayram ama yine de içimiz rahat etmedi doğrusu. O yüzden tatile gidersek hem biz dinlenip rahat ederiz hemde kimse beklemez diye düşünüyoruz.

Ceydacım amin canım. Hepimizin inşallah :)

8/1/07 5:03 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------