Lilypie 1st Birthday Ticker

24 Ocak 2007

Sobeeee :)

Sevgili Ayçiçeği beni sobelemiş. Konu, daha önce bahsetmediğim 5 şey. Bakalım neler çıkacak :)




1- Dışarıdan bakıldığında çok duygusal ve sakin bir yapıya sahipmişim gibi görünse de aslında çok sinirliyimdir. Ve sinirlendiğim zaman ağzımdan çok ağır sözler çıkabiliyor maalesef.


2- Çok küçük yaşlardan beri tersten konuşabilme özelliğine sahibim :) nasıl başladı bilmiyorum ama bir anda tersten rahatlıkla konuşabildiğimi fark ettim :)


3- Eşimin ailesini çok seviyorum. Kayınvalidem ile şu ana kadar hiçbir sorun yada gerginlik yaşamadık. Bazen arkadaşlarımla bir araya geldiğimizde kayınvalidelerini çekiştirecek bir şeyler mutlaka bulabiliyorlar :) benden öyle şeyler gelmeyince şaşırıyorlar. Sanki herkes öyle olmak zorundaymış gibi. Hatta görümceme ki ablam gibidir (görümce demek hoş olmuyor ama anlaşılsın diye yazıyorum) her konuda hayranımdır :)


4- Eskiden çok süslü biriydim. Şıkır şıkır takılar, her daim topuklu ayakkabılar vazgeçilmezdi benim için. Hatta biraz frapan tarzda giyinirdim. Ama Arpam’ la tanıştıktan sonra doğallığa ve rahatlığa çok önem verir oldum. Kendiside benim rahat ve daha doğal olmamdan hoşlanıyor zaten. Bazen eski resimlerime bakıyorum da genç kızlık çağlarında olmama rağmen yaşımdan ne kadar da büyük gösteriyormuşum. Şimdi ise daha doğal ve yaşımda duruyorum :)


5- Ben de Renkler gibi bazen evde oturmayı özlediğimi ve istediğimi hissediyorum :)


İlk aklıma gelen 5 madde bunlar oldu :) Bende eğer kabul ederlerse Gamzeli, Ceyda ve Nimet' i sobeliyorum :)

17 Comments:

Blogger Gamzeli said...

tabikide canım ,en kısa zamanda sorularını yanıtlayacağım :)

24/1/07 10:15 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Bekliyorum gamzelicim :)

24/1/07 10:19 ÖÖ  
Blogger nes-kafe said...

kız madem giremiyon benim bloga maillerinedemi bakmıyorsun aaaa! bi msn açta iki satır konuşalım :)

bu arada benimde kayınvalide çok iyidir maşallah :)

24/1/07 11:36 ÖÖ  
Blogger nes-kafe said...

kız madem giremiyon benim bloga maillerinedemi bakmıyorsun aaaa! bi msn açta iki satır konuşalım :)

bu arada benimde kayınvalide çok iyidir maşallah :)

24/1/07 11:38 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nes dur geliyom msn e :)

24/1/07 12:01 ÖS  
Blogger ciceklibahce said...

Tersden konuşman gerçekten çok ilginç:)

24/1/07 12:14 ÖS  
Blogger Yaz said...

çiçeklibahçe evet herkese ilginç geliyor:) ama günlük hayatta hiçbir işime yaramıyor maalesef bu özellik :)

24/1/07 12:18 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nescim şekerim seninle vuslatımız bir türlü kısmet olmadı :) msn e giremedim. sürekli hata veriyor :) şimdi yeniden indiriyorum msn i :) yuh diyorum yaa :)

24/1/07 12:19 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

nes'cim msn adresin varsa , bende alabilirim..Sana ulaşmak daha kolay olur hiç olmazsa...

24/1/07 2:17 ÖS  
Blogger renkler said...

Canım, erkekler cidden doğallıktan mı hoşlanıyorlar, yoksa makyajla, süsle dikkat çekmemizi mi istemiyorlar emin değilim. Benim aşkım da sarışınlığıma taktı şu sıralar. Bir ara kumrala, orjinal rengine yakın yaptırdım ama o kadar kötü tepkiler aldım ki... İçindeki ben değildim gibi, o kadar sarışınlık benim doğallığım gibi olmuş. Tekrar eskiye döndüm. Makyajımdan, topuklulardan ödün vermiyorum pek ama aşırı makyaj yapmıyorum zaten, idare ediyoruz işte:-)

24/1/07 2:44 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklercim işin tuhafı bu rahat giyinmek olayı benimde hoşuma gitmiyor değil :) haaa ama makyajımdan vazgeçmem. Hatta bazen market alışverişine giderken bile makyaj yapıp çıkıyorum, Arpam şaşırıyor yaa market için çıkıyoruz üşenmedinmi makyajla uğraşmaya diye :) birde ne kadar rahat ve spor giyinsem bile mutlaka bir uyum ve kokoşluk oluyor kıyafetlerimde :) içimde var yani :)

24/1/07 3:15 ÖS  
Blogger kurunane said...

bende eşimin ailesiyle iyi anlaşabilmek isterdim, akademisyen bir kayınpeder! ve eğitimli bir kayınvalidem olsun isterdim.

bütün gün oturup kendi oğlunu, kardeşlerini, babasını, ailesini çekiştiren bir kayınpederle ne kadar anlaşabilirsinki. ve onu sürekli kışkırtan ve onaylayan bir kayınvalide.

25/1/07 8:52 ÖÖ  
Blogger Ayçiçeği said...

Yaz'cğm, demek ters konuşabiliyorsun. Gerçekten ilginç. Ben de gençken, ya da çocukken mi desem :P kendime bir alfabe uydurup, öyle yazıyordum günlüğüme. Şimdi baktığımda bile çözebiliyorum :) Ama anlamayan için çince gibi birşey. Böylece gönül rahatlığıyla her istediğimi yaziyordum :))

25/1/07 10:36 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

kurunane' cğm aile içindeki bu tür huzursuzluklar gerçekten çok rahatsız edici. Büyüklerin olgun ve yapıcı davranmaları şart. Tabi kayınvalidenin kışkırtan tavırları varken uzlaşmak ya da onları idare etmek çok zor. Allah kolaylıklar versin canım.

25/1/07 11:15 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ayçiçeği' cğm sende farklı bir çocukmuşsun :) bende küçükken tersten konuşup kuzenlerime italyanca diye yuttururdum :) çocukluk işte yaaa :) umarım şimdi hatırlamıyorlardır :)

25/1/07 11:17 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

Canim benim:)

27/1/07 1:48 ÖS  
Blogger Yaz said...

Heyooo Kuğuum gelmiş :)

27/1/07 9:27 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------