Lilypie 1st Birthday Ticker

17 Ocak 2007

Canım günlüğüm neredeyse haftalık olacak farkındayım :) ama öyle çok işim var ki. 5 dk bile ayıramadınmı diyenler olabilir ama gerçekten ayıramadım. O derece yani.

Bu son bir haftadır çalışmanın dışında biraz da gezdim. Yeni yerler keşfettik Arpamla. Aile toplantılarına katıldık. Daha önce bahsetmiştim bizim aile de İtalyan ailesi tarzında olduğu için, kalabalık ama neşeli geçer toplantılarımız. Herkesin bir arada olmasına özen gösterilir.

Sonraa Arpamın talebi üzerine çiğ börek denemesi yaptım. Fırından alınan hazır ekmek hamurundan olmuyormuş tecrübe ettim. Ekmek hamuru kızartırken çok kabardı. Bundan sonraki denememde hamuruda kendim yapacağım. Ama iç malzemesi süper olmuştu Allah için :)

Bloğumu açınca bir reklam sayfası geliyor. Sanırım online ziyaretçi sayısını gösteren sayaç sayesinde oluyor bu. O sayaçı kaldırmalıyım.

Hepinizi çok özledim. Dur bir dolaşayım hazır fırsat bulmuşken :)

9 Comments:

Blogger nes-kafe said...

kız nerelerdesin hiç msn i de açmıyorsun. hala beni okuyamıyormusun? blogunu beta blogger yap bakim o zaman sorun kalmaz snaırım. herkes girebiliyor sen niye giremiyorsun anlamadım :S

18/1/07 10:18 ÖÖ  
Blogger Ayçiçeği said...

Hoşgeldin Yaz'cğm. Ben inanıyorum sana valla, bazen bilgisayarın tuşuna bile dokunamadığım oluyor:)
Reklam sayfası herhalde bir tek sana gözüküyor, ben senin sayfana girince öyle birşey görmüyorum.
Eminim birdahaki sefere daha iyi olur çiğ börekler:))

18/1/07 10:32 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nescim sen nerelerdesin şekerim yaaa. Bende seni okumak istiyorum amaaa :) gerçekten ben niye giremiyorum. Bir yerde hata yapıyorum o zaman. Kuğuu guest olarak giriyormuş. Bana da öğretin nasıl yapacağımı :))



Ayçiçekçim online ziyaretçi sayısını gösteren sayaçı kaldırdım. O yüzden göremiyorsundur. Ben düzeltmeden önce birkaç farklı bilgisayardan baktım hepsinde çıkıyordu reklam sayfası. Şimdi sorun yok.
Çiğ börek hamurunu kendim yapıp deneyeceğim. Bende daha güzel olacağını düşünüyorum :)

18/1/07 12:12 ÖS  
Blogger kurunane said...

yazcığım harbiden de gözümüz yollarda kaldı. o yapışkan reklam şeysini bende görüyordum. ''kaç kişilik çay demliim''i kaldırdın ha? ben bayılmıştım, o lafına... neyse naapalım, en azından reklamlardan kurtulmuşsun.

18/1/07 2:11 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kurunanecim başka bir siteden reklamsız olanını bulursam tekrar koyarım :)
Bloğum ve sizler benimde hep aklımdasınız. Çok tuhaf bir alışkanlık ve sorumluluk hissi yaratıyor bu blog valla :)

18/1/07 4:14 ÖS  
Blogger ciceklibahce said...

Bazen gerçekten ben de yazmak istediğim çok şey olsa da zaman bulup bilgisayarın başına oturamıyorum. Huzursuz oluyorum resmen:)

18/1/07 8:48 ÖS  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

olsun haftalık da olsa aylıkda olsa seni takip etmek güzel yaz:)

nimet

19/1/07 11:39 ÖS  
Blogger renkler said...

Yazcığım ben de bloğumu ve sizleri özlemişim... Çiğ böreği ben de çok özledim, annem ben çocukken pazar günleri yapardı. Gerçi ben kıymalı yemezdim, bana puf böreği adı altında peynirlisini yapardı. Hamuru aslında gayet basit, mayalı hamurdan olmadığı için... Sen de tekrar deneyebilirsin...

22/1/07 8:59 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Çiçeklibahçe cğm, bende çok huzursuz oluyorum buraya yazamadağım zamanlarda. İlginç bir sorumluluk duygusu bu :)

Nimet bunu ne güzel :) çok teşekkür ederim arkadaşım :)

Renklercğm hoşgeldin Almanya' lardan :)
Ben fırın hamuru mayalı olduğu için çuvalladım zaten :) bu hafta sonu mayasız hamur yapıp denedim çok güzel oldu :)

22/1/07 4:11 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------