Lilypie 1st Birthday Ticker

07 Aralık 2006

Son günlerde şuna karar veremedim. Ya ne istediğimi bilmiyorum ya da çok şey istiyorum. Tüm sıkıntım bundan. Biraz depresif hallerdeyim yani. Pek monoton geçiyor son günlerim. Her şey öyle planlı öyle saatli ki, spontane yaşanmıyor hiçbir şey. Sabah kalkıştan başlayan sistem, akşam yatışa kadar teklemeden çalışıyor. Haa geçen postumda dediğim şey hala geçerli. Yani kötü şeyler olacağına monoton yaşamayı tercih ederim o ayrı. Kötü birşey kaldıramam şimdi hiç.
Akşamlar çok çabuk geçiyor. Yemekten sonrasını hiç anlamadan, hemen yatma saati geliveriyor. Pek tv meraklısı da değiliz ki başında saatlerimizi geçirelim. Tek takip ettiğimiz dizi Avrupa yakası ve cnbc-e dizileri oda rastlarsak. Genelde film kanallarını izliyoruz. Zaten bir film yakalayıp onu bitirince hoopp bir bakmışsın geç olmuş. Sabah kalkınca her şey yeniden başlıyor. Artık o kadar aynı ki her şey, bu sabah yataktan kalkarken yerdeki terliğime ayağım takıldı ve tökezledim. Çok garip ama ben bu durumdan sevinç duydum. Çünkü bu sabah farklı bir şey olmuştu. Her zamankinden farklı uyanmıştım. Sıralamayı aksatan bir durum gerçekleşmişti.

Allahım deliriyorum herhalde. Hafta içi böyle oluyor işte. İşin tuhafı hafta içi hiçbir şey yapmak da istemiyor canım aslında. Akşamları pek enerjim kalmıyor. Eee şikayetim neden o zaman. Dedim ya bende bilmiyorum. Neyse ki hafta çabuk geçiyor da hemen hafta sonu geliyor.

Bu bir iç döküş sadece. Geçicidir benim bu hallerim bilirim.



Edit: Bu resim posttan sonra biraz içimiz açılsın diye eklenmiştir :)

15 Comments:

Blogger ERDIL said...

Yaz kizim kendine bir hobi bulman lazim boncuktan tut da resme kadar.Onlari hazirlaman en az iki hafta birseyler yapman en az 3 hafta sikilip bir kenera atman en az bir hafta.Tekrar bu günlerin zevkine varman en az iki hafta iste bak 2 ay ne cabuk gecti ne dersin.
Sevgiler.

7/12/06 12:37 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil baba iyi fikir :) bugün düşündüm bende bunu ne yapabilirim acaba diye. aslında spor yapmam lazım ama ona bile üşeniyorum. Kış uyuşukluğu çöktü sanırım üstüme.

7/12/06 1:36 ÖS  
Blogger nes-kafe said...

canımcım al bendende o kadar. resim süper keşke orda kahve höpürdetsek :)
dostun dediği doğru kendine bişi bulman lazım :) ben bu aralar fiş yazıyorum birde puzzle a taktım. biraz idare ediyor. tenis düşündüm onuda maddi olarak kastırıyor erteledik. şimdilik idare ediyorum bakalım darısı başına :)

7/12/06 2:42 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nescim fiş yazmayı bende düşündüm en azından bu günlerde beni oyalar hemde son ana bırakmadan fiş işini erkenden bitirmiş olurum :) Puzzle da iyiymiş.

7/12/06 2:47 ÖS  
Blogger kurunane said...

ben yine de, bir meşgalemizin olmadığından böyle oluyo diyorum. bi ara ebru yapmak istemiştim. ama nasıl canım ebru yapmak istiyodu anlatamam. eşime habire ''ebrum geldi'' diyodum :)) hatta semtimizde ebru yapan bi amca da vardı derme çatma bi dükkanda. adamdan kurs almayı falan düşünmüştüm. şimdi de şiddetle dikiş dikmek istiyorum. işin komiği dikişle uzaktan yakından alakam yok. hayatımda 1-2 sökük dikmişliğim var işte hepsi o. sanırım ben bu hayatımdaki boşlukları doldurabilmek için sürekli kendime uğraş arıyorum.

7/12/06 4:29 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kurunane bende zaman zaman meşgaleler aradım kendime ama hiçbirşeye fırsat bulamadım maalesef. Sen bari dikiş olayını ihmal etme bence güzel bir uğraş olabilir.

7/12/06 5:14 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Benim de canım feci şekilde örgü örmek istiyor. Hele o T-box'ın renkli renkli yünleri yok mu. Ama eşim pek olumlu bakmıyor bu fikre:(
Bende biraz unutkanlık olduğu için, ufaklıkların bulunduğu ortamda şişlerin olmasını tehlikeli buluyor.
Ama belki alırım yine de. Bari oğlanlara birer atkı örerim:))
Bir de, acaba monotonluk aşamasından sonra 'çocuk isteme' aşamasına geçiş olabilir mi? Genelde öyle oluyor da :P

7/12/06 5:25 ÖS  
Anonymous Adsız said...

Yukardaki "anonym" bendim, Ayçiçeği.
Unutuyorum hep ismimi belirtmeye. Alışkanlık işte:))

7/12/06 5:26 ÖS  
Blogger Yaz said...

Ayçiçeğim anonimim :) bak iyi fikir örgü de severim ben. Ama atkı örebilirim sadece oda ayrı konu. Boy boy atkılarımız artık :) tabi boy boy çocuklar da olsa hiç fena olmaz benim için :)

7/12/06 5:39 ÖS  
Blogger Yaz said...

Ayçiçeğim anonimim :) bak iyi fikir örgü de severim ben. Ama atkı örebilirim sadece oda ayrı konu. Boy boy atkılarımız artık :) tabi boy boy çocuklar da olsa hiç fena olmaz benim için :)

7/12/06 5:41 ÖS  
Blogger KUGUU said...

eveeeeet RESIm en guzeli idi YAZcgm:) birde takildigin terligin:)) sanirim gulumseme ihtiyaciM/IZ ile komik/guzele karsi algida secici davraniyorum.

7/12/06 9:23 ÖS  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

yok ben resmi görünce orda olmak isteyip olamayacağımı anlayınca mutsuz oldum:)))

nimet

7/12/06 10:23 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum ne terlikmiş benide senide mutlu etti :)şaka bir yana bugün okuyunca banada komik gelmedi değil ama o ruh halimle kesinlikle yazmam gereken bir ayrıntıydı :)

Nimetcim resim sende ters etki yaptı desene :) olmadı şimdi. bunu hiç düşünmemiştim :)

8/12/06 9:50 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Haklısın çok çabuk geçiyor zaman...hafta sonu hemen geliyor...Bu da daha iyi bizim düğün tarihimiz yaklaşıyor :)Herkesin derdi başka değil mi?

8/12/06 11:39 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzelicim senin böyle düşünmen çok doğal şimdi :)çok güzel heyecanlar bunlar. Umarım herşey istediğin gibi olur canım.

11/12/06 12:17 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------