Lilypie 1st Birthday Ticker

15 Aralık 2006

Rüya ve Cuma...

Sizleri rüyamda gördüm arkadaşlar. Daha doğrusu göremedim. En iyisi baştan anlatayım. Annem ve babam bizdeymiş. Biz Arpamla uyuyoruz ama bir yandan da bir kalabalık sesi duyuyorum ben. Uyanıyorum. Annem gelip diyor ki kızım arkadaşların geldi. Hangi arkadaşlarım diyorum, blog arkadaşlarınmış diyor. Şaşkın bir şekilde kalkıp hazırlanıyorum ama bir yandan da çok uykum var :) benim bütün rüyalarımda çok uykum vardır zaten :) neyse geliyorum içeriye bakıyorum 10 kişi kadar var. Çok seviniyorum çok mutlu oluyorum tek tek her birine sarılıyorum onlarda çok samimi davranıyorlar. Diyorum ki sen Kuğuu’ sun, yok diyor ben falancayım. Tanımadığım bir blog adı söylüyor. Sonra diğerlerine dönüyorum sen Renkler olmalısın. Yine aynı cevap. Ben bilmem kimim diyor. Onu da tanımıyorum tabi. Nes, Ceyda, Zeyno, Gazel, Gamzeli, Ayçiçeği v.s linklerim de bulunan tüm arkadaşlarımı sayıyorum ama yok hiçbiri yok. Hatta aralarında çook uzun boylu bir bayan da vardı. Simalarını bile hatılıyorum şu anda. Fakat söyledikleri blog isimlerini aklımda tutamadım. Unutmasaydım bakardım öyle bloglar varmı diye :) Neyse e siz kimsiniz o zaman diyorum. Bizlerde blogcuyuz diyorlar. Tamam onu anladım ama ben sizi tanımıyorum ki diyorum. Gülüşüyorlar ve benim söylediklerimi umursamaz tavırlarla geçiştiriyorlar. Güzel başlayan rüyam yine kabusa dönüşecekken uyandım :) uyanmasam kim bilir neler olacaktı :)Hayırdır inşallah :)


Bugün iyiyim çok şükür. Birkaç gündür üstümde çok sıkıntı yaratan bir iş var. Hayırlısıyla bir atlatsam daha iyi olucam. Bu akşam Arpamla dışarıda buluşup gezicez. Arabasız çıkalım dedim. Yürüyelim, kafamıza göre gezelim, salaş yerlere gidelim. Beyoğlu’ na gidebiliriz belki. Giydim kotumu, botumu :) her şekilde rahat hissetmek istiyorum. Üstümde ağırlık yapacak hiçbir şey istemedim bugün kuş gibi hafif olmalıyım. Güzel bir Cuma. Herkese mutlu hafta sonları dilerim.

16 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Canım allah hayıra çıkarsın...ne demek acaba ?Bende merak ettim...
Gez gez iyi gelir , hem yürüyecekmişsiniz daha iyi açılırsın..deniz kıyısına doğru gitmeye çalış o zaman daha rahat hissedersin kendini...Ben kendimden biliyorum...Deniz kenarı beni rahatlatıyor...

15/12/06 10:48 ÖÖ  
Blogger ciceklibahce said...

Hayırdır inşallah:)) Bundan 1-2 gece önce bende çok üzgün olan bir bloggeri rüyamda görmüştüm onu teselli ediyordum. Yazısını okuyunca onun için üzülmüştüm akşam rüyama girmiş bütün gece teselli etmeye çalıştım. Blog dünyasının hayatımızda çok önemli yeri var ben çok seviyorum.
Ayrıca daha iyi olmana sevindim iyi haftasonları iyi gezmeler sana:))

15/12/06 11:01 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeli,
deniz bana da iyi gelir her zaman. İnsana huzur veriyor. belki bu akşam bir yürüyüş yaparız deniz kenarında :)

Çiçeklibahçe,
Evet gerçekten de hayatımda önemli yer kaplamaya başladı blogum. Burada yazmak ve sizleri okumak benim de hoşuma gidiyor :)

15/12/06 11:43 ÖÖ  
Blogger ERDIL said...

Iyi hafta sonlari kizim beycezinin elini tut söööyle Taksimden Tünele bir yürüyüs yap.Inci pastanesi hala duruyorsa ugramayi unutma.Galatasaray da belki resim sergisi vardir.Hafta sonunun tadini cikar.
Sevg.Sayg.

15/12/06 2:04 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil Babacım hepsini yapıcam söz :)Bende size iyi haftasonları dilerim...

15/12/06 2:22 ÖS  
Blogger Yaz said...

Çiçeklibahçe, sana yorum bırakamıyorum ben... Yılbaşı ağacın çok güzel olmuş diyecektim :)

15/12/06 3:27 ÖS  
Blogger renkler said...

O uzun boylu olan kesin Kuğudur da ben değilim diye seni kandırmıştır:-) Ben hangisiydim acaba:-) Rüyalar ne tuhaf değil mi?

Bugün cuma, ekstra güzel... Güzel bir akşam diliyorum canım. Ben de kafamı kaldırabilirsem güzel bir makyaj yapmayı ve yeni aldığım cicileri giymeyi düşünüyorum. Kaç gündür betim benzim atık dolaşıyorum:-)

15/12/06 3:54 ÖS  
Blogger ciceklibahce said...

Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim:)

15/12/06 4:29 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklercim, Benim rüyalarım çok tuhaftır gerçekten :)

İnşallah sende güzel bir akşam geçirirsin bu özel günde :)

15/12/06 5:35 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Canim benim:)) Okumaya basladigimda nasil gulumsettin beni:)) Galiba bu blog virusu(!) (oyle diyorum ben) hepimizde var, ama sen blogistan tarihine gectin su anda - ilk kez ruyasinda arkadaslarini goren blogger olarak:))
ve iyiki kabusa donusmeden de uyandin.
Gezin bu aksam Arpabeyle gonlunuzce. Optum seni ben.

15/12/06 10:43 ÖS  
Blogger KUGUU said...

Simdi ben huy olarak (huyum kurusun:)) baska yorumlari okumadan once kendim yorum yazip gondere basiyorum sonra da diger yorum yazanlara bakiyorum (bunu birinde daha yazmistim ama kimler okumustur kimbilir- o yuzden simdi repete)
Bu kadar uzun aciklama ise yukarida RENKLERin yorumu oldu:))) Renklercigim daha iyi olmana sevindim- iyi ki dogmussun iyi ki buyuyupte blogger olmussun chitircik:)
ps: Sahi o benmiydim diye okurken benimde aklima gelmisti:)
ps2: amanin yorum-to-yorum-chatbox gibi oldu burasi:) acaba msn acip coklu sohbet mi etsek hanimlar:)))

15/12/06 10:48 ÖS  
Blogger kurunane said...

yaz'cım ve bütün blogger arkadaşlar kimse talip olmuyorsa eğer ahanda o çok uzun boylu bayan ben olabilirmiyim? boyum 157 cm maalesef. bari rüyalarda uzun boylu olayım :))

16/12/06 12:23 ÖS  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

hayırdır inşallah yaz:))) rüya yorumlarına yeni bir terim mi eklenecek şimdi. rüyanda blog sayfası gördüysen iyiye delalettir. kesin o gün bir bilet falan cinsi bişey mesela:)))


nimet

16/12/06 11:36 ÖS  
Blogger Ayçiçeği said...

Hayra yoralım:))
Ben de bir iki kere böyle rüyalar görmüştüm. Demek ki tek etkilenen ben değilmişim:)
Moralinin tekrar düzelmesi güzel. En iyisini yapmışsınız. Rahat rahat gezmek en güzeli valla.

17/12/06 11:25 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum,
:) O uzun boylu olan sen olamazsın hiçbir insan o kadar uzun değildir :) çok uzuuunnn boyluydu :) birde msn de sohbet fikri hiçte fena değil yani :)


Kurunanecim,
:) Tamam o uzun boylu sen ol o zaman. :)

18/12/06 8:55 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nimet,
Yeşil blog görmek iyi habere :) siyah blog görmek kötüye delalet eder. Hiç görmediğin Bloggerları görürsen üstün açık kalmıştır :))

Ayçiçeği,
Moralim iyi bu günlerde çok şükür :)

18/12/06 8:58 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------