Lilypie 1st Birthday Ticker

04 Aralık 2006

Bir hafta geçti

ve buraya yazamadım çünkü new post ekranı açılmadı nedense. Bu bir hafta boyunca çok enteresan gelişmeler olmadı hayatımda ama buna bile şükrediyorum. Kötü şeyler olmasındansa monotonluğu tercih ederim.
Her neyse geçen hafta mükemmel bir gece geçirdik kardeşlerim ve eşlerimizle. İlk göz ağrım canım yeğenimi Ankara’ ya gönderdik asker olarak. O gitmeden felekten bir gece çaldık, çok iyi geldi hepimize.
Bu hafta sonu ise, cumartesi alışverişe çıktık. Düğünümde hediye edilen birkaç bilezik vardı tarzım olmadığı için kullanmadığım. Altın pek sevmem. Onları verip yerine bir bileklik aldım. Üstüne de bir ton para verdim ama bilmiyorum iyi mi ettim kötü mü. Neyse en azından bunu kullanırım. Yemek yiyip ardından uzun zamandır gitmediğimiz bir mekana gidip biralarımızı içtik kocişimle. Eski günlerimizi hatırladık:)
Sonra bizim geleneksel cumartesi gecesi arkadaşlarla buluşup king oynama partisine katılmak üzere, bebişlerini uyutup bizi bekleyen arkadaşlarımıza doğru yol aldık. Geç saatlerde eve geldik ve tabi ki Pazar sabahı da geç kalktık.
Arpam uyurken ben zeytinyağlı pırasa yaptım :) birde şu tarifi denedim. Güzel oldu. Tatlı delisi biri olarak ben beğendim ve birde tatlıdan hiç hazzetmeyen kocişe tattırdım. Sence nasıl? misafire yapılır mı? diye sordum. Oda tatlı seven birisi için güzel olabilir dedi :)
Pazar günü yayılma, daha ne kadar yiyebilirim denemeleri yapma, film izleme aktiviteleri ile geçti. Annemin “balık yemeye gelin” ısrarlarını bile ustaca savuşturup tembelliğin dibine vurduk ki ben zaten balıktan hiç hoşlanmam. Yüzerken görmeyi tercih ederim. Benim tam tersim de Arpacım bitanem bi o kadar sever balığı. Annemde onun için ısrar ediyor. Bilir bizim evde balık pişmeyeceğini. Damadını düşünür yani :)
Bir hafta sonunu da böyle tükettik işte. Bu arada sigarayla savaşım tam gaz devam ediyor. Haa unutmadan blogger beta hakkında bir fikri olan var mı? Geçeyim mi napayım bilemedim.

19 Comments:

Blogger KUGUU said...

Ohhhh be ciktin ortaya YAZcgm:) Neyse Allahtan hersey yolundaymis- sukur. Sigara savasinda 8 gunu gecirdinmi that's all! YANI SEN BU ISI YAPTIIIIIIIIIIIIIIN BILE. Seninle gurur duyuyorum canim....

4/12/06 8:15 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum herşey yolunda çok şükür. Evet sigaradan gün geçtikçe soğuyorum. İnşallah böyle devam eder canım :)

5/12/06 8:55 ÖÖ  
Blogger nes-kafe said...

bilekliğini güzel günlerde kullan canımcım :)
eskiden bende balık sevmezdim şimdi seviyorum eşimde çok sever evde pişiremem tabii annem de her balıkta bizi davet eder o yüzden :P
sigara olayına çok seviniyorum Allah irade gücü versin canımcım inşallah bu işi başaracaksın :)

5/12/06 10:56 ÖÖ  
Blogger renkler said...

Canım, ben de nerede bu Yaz diyordum.

1) Sigara ile savaşının iyi gitmesine çok sevindim, sakın içme!

2) Tatlı hoş görülüyor. Sunumu da hoş. Bence misafire yapılır ve sofrada şık durur.

3) Bileziğin hayırlı olsun. Ben de altından, hatta takıdan hazzetmem ama güzel ve dizayn bir parça ise ve ben bayılmışsam alır ve uzun zaman takarım. Şu an babaannemin hatırası yakut yüzüğü takıyorum, bana şans getirdiğini düşünürüm. Canım babaannemi anarım... Neyse, bence iyi yapmışsın, sevdiğin şeylere verdiğin paraya acıma sakın, ölmüşle olmuşun çaresi de yoktur, o zaman tadını çıkart:-)

4)Balığa bayılırım, keşke benim annem de yapsa

5) Bu anneler öyledir, damatlarına bayılırlar.-) Gerçi benim iki annem de beni de düşünür, sevdiğim şeyleri yaparlar, haklarını yemeyeyim.

6) Canım bira çekti senin yüzünden. Aylar var ki içmiyorum. Göbek yapıyor diye ve alkol almayayım boşa kalori diye... Bir biradan bişey olmayabilir dimi?

7) Kendine iyi bak...

5/12/06 11:27 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Nescim balık yemeye başlaman çok iyi. Bende nadirde olsa istemeye istemeye yemeye çalışıyorum ki onunda vitamininden alabileyim. Ayrıca sigara ve bileklik için iyi dileklerine teşekkür ederim canım.

5/12/06 11:48 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Renklerim canımcım bira olayını erteleme bence. bi taneden bişey olmaz al eniştemi gidin güzel biyere başbaşa yudumlayın biralarınızı bakın keyfinize :) bidahamı gelcez bu dünyaya :)
Bileklik konusunda haklısın. amaannn beğendim sonuçta acımamak lazım dediğin gibi :)
Tatlı durdukça güzelleşti tavsiye ederim. Yok pardon geri aldım sen şimdilik deneme. hedeflediğin kiloya geldikten sonra denersin :)

5/12/06 11:54 ÖÖ  
Blogger kurunane said...

iyi günlerde kullan, madem beğenip almışsın canın sağolsun.

oooo hele ki elim değmeden hazır bi balık varsa hiç dayanamam valla.

5/12/06 3:18 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kurunane çok teşekkür ederim.
Ne güzel bende balığı severek yiyebilsem keşke :)

5/12/06 3:52 ÖS  
Blogger zeyno said...

Balığa çağırılır da gidilmez mi Yazcım??? Ben çok severim:)))

Bilekliğini güle güle kullan, beğenerek takman önemli,altını ben de pek sevmem bileklik o yüzden biraz daha çekici gelir ...

Betaya geçme konusunu ben çok taktım ama başaramam diye korkuyorum...

5/12/06 7:35 ÖS  
Blogger zeyno said...

Yine ben isteyerek ya da planlayarak yapmadım ama yazdığım yorumu okuyunca, tüm paragrafların B ile başladığına şaştım:))

5/12/06 7:36 ÖS  
Blogger ERDIL said...

En büyük kim ...Benim Yaz kizim neden sigara ile mücadelesini yaptigi icin...
Darisi Zeyno Anne'ye.
Beta ile filan ugrasma biraz daha bekle.

6/12/06 12:09 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Zeynocum balığı seviyorsan bol bol ye çok sağlıklı keşke bende yiyebilsem. Bak söylemesen farketmezdim. Gerçektende tüm paragrafların B ile başlamış ilginç :)


Erdil Babacım heyooo heyooo diye sevinç naraları atmak istedim senin yorumunu okuyunca :) şimdi eşimde bırakmaya çalışıyor. çok iyi oldu bu. İnşallah böyle devam eder.
Hmm birde betaya geçmiyorum ben o zaman.

6/12/06 9:08 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Doğru canım haklısın, hayatımız monotonlaşsa bile kötü şeylerin olmasından iyidir..Beta hakkın da hiç bir fikrim yok...ben bir kere blogu mahvettim, bir daha da mahvetmek istemem :)

6/12/06 11:14 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeli evet bende cesaret edemedim doğrusu. o yüzden böyle kalsın bloğum.

6/12/06 11:36 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Sen çok yaşa ya:)))
Bak dediğini yaptım oldu işte. Oh, nihayet. Artık bu şekilde göndereceğim.
Bu arada bilekliğini güle güle kullan. Bileziklerin çekmecede durmasından ziyade, sevdiğin bir parçayı her zaman kullanman daha iyi.

Ayçiçeği :)

7/12/06 11:00 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

YAZ betaya gecme bence de. Aycicegin basina betadan neler geldi mesela okudun mu?

7/12/06 11:09 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Oh bee Ayçiçeği gelmiş :) işte budur :) yukarıdaki anonimus da senmisin?
Bileklik içinde sağol canım. İnşallah bunu kullanabilirim.


Kuğuucum okudum canım okudum. Yok geçmem asla.

7/12/06 11:20 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Evet yukardaki de benim. Sağol canım. İyi fikir verdin bana:))
Ama ufak bir sorun daha kaldı. "Anonym" kabul etmeyen bloglara bırakamıyorum bu şekilde. mesela RENKLERinki kabul etmiyor.
Şimdi ona da bir çözüm bulmalıyım:))

7/12/06 11:46 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

:) hadi kolay gelsin inşallah bir an önce halledersin :)

7/12/06 11:56 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------