Lilypie 1st Birthday Ticker

14 Kasım 2006

Resimlerle Haftasonu :)

Geçtiğimiz hafta öyle yoğundum ki nasıl geçtiğini anlamadım. İşyerinde birsürü iş beni beklerken, evde de büyük işler çıktı. Evde tadilat, boya badana işleri ne zormuş. Birde bizim evin sadece bir kısmında oldu bu tadilat, ya komple evi badana boya yapsaydık ne yapardık bilmem. Bütün eşyalar üzerleri örtülü bir şekilde ortaya toplandı. Üstelik evin bir gece bu şekilde kalması gerekti. En sinir bozucu kısmı ise bu dağınıklıktı. Ustamız ilk gün işini bitirip çıktıktan sonra bizde hemen arkasından dışarı çıktık. Dağınık evde oturmayı canımız istemedi. Sırf vakit geçirmek için öylesine dolaşıp durduk. Başka zaman olsa saatler su gibi akıp giderdi. O gün eve geç gelmek istiyoruz ya zaman bir türlü geçmedi :) bizde arkadaşlara gittik. Geç saatlerde eve döndük. Pazar günü usta gelip işini bitirdi ve bizde evimizi yerleştirmiş olduk. Arpamla öyle yorulduk ki hala bacaklarım ve kollarım ağrıyor ama uzun zamandır canımızı sıkan tadilat işlerini de halletmiş olduk. Rahatladık.


İşte ben bu yorucu ve stresli günleri şu resimdeki çikolatayı bol bol götürerek en az hasarla aştım arkadaşlar :) zaten magnumu ezelden beri sever sayarım, bu yeni ürün sayesinde ayakta alkışladım kendilerini. Magnum dark ve yanına Arpamın yaptığı sıcacık bir bardak Irish cream. Off aşık oldum bu ikiliye ben. (Magnum yöneticileri okurmu burayı acaba? Okusalar keşke :) )



Geçen hafta sonu ilk kez turşu yaptık evde. Henüz olma aşamasında daha tadına bakmadık ama çok merak ediyoruz nasıl olduğunu. Turşu kurmak kolay birşeymiş.
Offf tamam itiraf ediyorum hazır turşukur denen karışımla yaptık :) bakalım nasıl olacak.

16 Comments:

Blogger renkler said...

Turşun güzel olmuştur eminim de aklım o çukulatada ve Irish creamda kaldı. O ikiliden ben de istiyorum ama önce bi 56 kiloya ineyim de:-)

14/11/06 10:59 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Renklercim kesinlikle tavsiye ederim :) yerken dert tasa gam kalmıyor :) şaka bir yana bende abur cuburu kessem iyi olacak. Sende istediğin kiloya inince bunlarla ödül verirsin kendine ki fazla zaman kalmadı sanırım :)

14/11/06 11:19 ÖÖ  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Tadilat ne kadar zor ve sıkıcı bir iştir gerçekten de bitirmiş olmanıza sevindim güle güle oturun canım. Magnum yetkililerine hemen bir haber uçuralım:)))

14/11/06 11:58 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ceydacım çok zahmetli bir iş ama çok şükür bitti teşekkürler canım. Magnum yetkilileri bu yazdıklarımı okurlarsa bana bir koli magnum çikolata hediye ederler mi acaba :)

14/11/06 12:21 ÖS  
Blogger nes-kafe said...

annemlerdede yaklaşık iki aydır var tadilat ben yoruluyorum onlara gidince ababm kaafayı yemek üzere zaten :) ne çektğinizi tahmin ediyorum.
magnumu merak ediyorum en kısa zamanda alacağımdır. turşu güzel olur inşallah.

14/11/06 1:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nescim şekerim inşallah annenlerdeki tadilat da çabucak biter çok zor valla. Bizimki sadece 2 gün sürdü yine de canımız çıktı.
Magnumu bir çikolata delisi olarak ben çok sevdim keşke sevmez olaydım :)

14/11/06 2:05 ÖS  
Blogger KUGUU said...

eee yeter artik YAZcgm yaz bakayim yeni post demeye geliyordumki.... oh beee... yazmissin:))

14/11/06 3:29 ÖS  
Blogger Yaz said...

:)) Kuğuucum yazdım nihayet hem yoğunum demekte haksız değilmişim değilmi? :)

14/11/06 3:32 ÖS  
Blogger KUGUU said...

evet cnm dglmissin ama sonuc guzel olunca tum yorgunluga da degiyr degilmi? Yine de bu senin yazilarini bizim ozlememize engel degil cnmcm:) Ştinayla inceden sitem edilir

14/11/06 4:27 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum :) anlaşıldı. msj tarafımdan itinayla alındı :)

14/11/06 5:05 ÖS  
Blogger KUGUU said...

:)

15/11/06 11:41 ÖÖ  
Blogger Age35 said...

Çok merak ettim o çikolatayı ben şimdi..

15/11/06 10:49 ÖS  
Blogger Yaz said...

Mercancım evet işler bitipte kahvelerimizi alıp oturduğumuzda bizden keyiflisi yoktu herhalde :)
Bir de yok yok sandığın gibi değil malesef :)

16/11/06 9:27 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Age ben bir dene derim. Yani bilmem ben beğendim ama yinede zevkler ve renkler durumu var tabi :)

16/11/06 9:29 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Ayy canım allah kolaylkıklar versin...Hakikaten zor bu tadilat işleri ki dediğin gibi en sinir bozucu halide dağınıklık...Çikolata da ve turşudan canım çekti , turşumu akşam evde yerim öğlen yemeğe çıktığımda da çikolatadan yerim ohhh ne güzel...Afiyet olsun hepimize :))

16/11/06 10:49 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzeli eşyalı evde tadilat çok zor gerçekten
Afiyet olsun cnm :)

16/11/06 11:30 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------