Lilypie 1st Birthday Ticker

17 Kasım 2006

Bir yemek tarifi arayışım sonucunda bloglarla tanıştım. Önce yemek blogları sonra günlük yazıların olduğu diğer bloglar. O zamanlar yorum yazmak istediğim çok oldu ama blogger olmadığım için hiç yorum yazmadım. Daha sonra neden ben de bir blog açmıyorum dedim ve işte buradayım. Tahminimden çok sevdim ben bu ortamı. Çoğunun aksine sanal bir ortam olduğunu düşünmüyorum. Çünkü bizler sanal değiliz. Çünkü hepimiz o klavyenin başında oturup yazarken, kanlı canlı nefes alan bireyleriz. Sonuçta fikirlerimizi, ailemizi, işimizi, arkadaşlarımızı, ne yediğimizi, ne giydiğimizi kısacası hayatımızı anlatıyoruz burada. Ve okuduğum hiçbir arkadaşımın da uydurma şeyler yazmadığını, herkesin samimi olduğunu düşünüyorum. Benim için blog dünyası değişiklik, oyalanmak, vakit geçirmenin çok dışında. Yeni post gecikince huzursuz olduğum, ne yazsam diye düşündüğüm, sorumluluk duyduğum bir yer bloğum.

Ve tabii arkadaşlarım oldu burada. Yüzünü görmediğim, sesini duymadığım, nerede yaşadığını bilmediğim ama bir o kadar da yakınımda hissettiğim arkadaşlarım. Sanal olmadığımızı bildiğim için kafamda bir şekile bir forma sokmaya çalışırım sizi. Örneğin Kuğuu’ nun uzun boylu ve esmer olduğunu, Renkler’ in dalgalı saçları olduğunu, Ceyda’ nın ufak tefek minyon bir cep annesi olduğunu :) ve diğer arkadaşlarımın hepsinin yazılarını okurken hayalimde ki tipiyle düşünürüm. Tıpkı kitap okurken karakterleri zihninde oluşturmak gibi birşey. Peki siz de düşünürmüsünüz bunları? Sizde de oluyor mu bu. Oluyorsa nasıl oluyor? Merak ettim kimi nasıl hayal ediyorsunuz?

16 Comments:

Blogger KUGUU said...

Alemsin canim benim, ne guzel yazmissin. Dediklerine tamamen katiliyorum- benim icinde burasi ve dostluklar oyle. Daha dun kendikendime dusundum burada yas irk mezhep sehir ulke ishayati kultur vs yok, sadece m or f biliyoruz ve o kadari da bize yetiyor, gerisini samimiyetle paylasiyoruz arkadaslik ediyoruz degil mi? Mesela Erdil Bey kiymetli bir buyugumuz veya ilk baslarda benim bir Ipek vardi o da 14 yasindaydi. Bu arada tsk ederim evet KUGUU ....%50 :)))

17/11/06 2:42 ÖS  
Blogger Yaz said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

17/11/06 2:50 ÖS  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum... Neyse %50 de fena bi oran değil:)

17/11/06 2:51 ÖS  
Blogger renkler said...

Kuğuyu zayıf ama öyle çıtı pıtı zayıflardan değil, hani biraz kaslı düşünüyorum. Esmer biri bence...

Mercanı kumral, güleryüzlü düşünüyorum. Saçı hafif dalgalı bence...

Nimeti, Gamzeliyi zaten resminnden biliyoruz

Ceyda kesinlikle ince bir bayan ve çok zarif olduğunu düşünüyorum.

Bocuruk orta kiloda ve koyu kumral saçlı, orta boyda ve şirin bir bayan.

Benimle ilgili tahminin doğru. Dalgalı saçlıyım ama genelde fönlü kullanırım, yine de dümdüz yaptırmam, dalga verdiririm

Veeee sen. Hımmm. Kumral, belki kızıla kaçn bir kumral, beyaz ten, orta boy, yeşil göz olabilir mi? Ve duygusal bir Yaz...

17/11/06 5:56 ÖS  
Blogger gazel vakti said...

Bloglar için yazdıklarına katılıyorum.Birinin sevincini üzüntüsünüde paylaşıyoruz burda.iyi haberlerin devamını bekliyor.Kötü haberlere geçecek inşallah deyip destek veriyoruz.Kimseyi tip olarak hayal edemiyorum ama genelde herksei samimi ve doğal buluyorum.Çoğu zaman yorum yazamasamda seni hep okuyorum.

17/11/06 10:41 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Yaz kizim ister sanal olsun isterse baska bir adi tasisin.Isterse fizikal sekiller alsin.Asil olan buralarda icten samimi yazilara dökülen kelimeler.Duygular gecerli olan bu degilmi.Hatirlarmisin acaba Jaluzimi yoksa perde mi takiyim diye yazdigin günü.Yorumlarda hepimiz sanki pencereler bizimmis gibi düsünmemismiydik.Esasinda birbirimize o kadar yakiniz ki aramizda zek bir ekran var.
Sevgilerle.

17/11/06 11:02 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklercim benimle ilgili tahminlerinde sadece duygusallık tutmuş diyebilirim :)

21/11/06 9:34 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gazelcim bence de paylaşılan bu dostluk çok güzel. Her zaman en yakınında bir sürü arkadaşının olduğunu bilmek ne kadar özel hissettiriyor insana.

21/11/06 9:40 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Erdil Babacım hatırlamazmıyım. Herkes nasıl da bildiklerini anlatmıştı bana yardımcı olmak için. Dediğin çok doğru aramızda sadece bir ekran var.

21/11/06 9:42 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Mercancım bende bloguma birkaç gündür giremedim. Dün gece birkaç denemeden sonra düzeltebildim ancak. Sende arıza yok yani cnm:)

Benimle ilgili tahminin kıvırcık saç hariç tutuyor şekerim :)

21/11/06 11:28 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

Bende sayfana gele gide acilmayinca sasirdim neyseki duzelmis bugun YAZcgm:) Ne guzel tahminler yorumlar var yukarida. Ben senin hamak resmini gormustum:)

21/11/06 11:59 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum hamak resmimde kendimi deşifre etmemek! için fazlaca uğraşmıştım:) Birşeye benzemiyorumdur herhalde o resimde :)

21/11/06 12:09 ÖS  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Yazcğm kesinlikle sanal olarak görmüyorum ben de. Üzüntülerimizi, sıkıntılarımızı, sevincimizi, heycanlarımızı herşeyi burada birbirimizle paylaşabiliyoruz ve en önemlisi de birbirimize gerçekten değer veriyoruz.

Kuguyu uzun boylu ve kumral oldukça dost canlısı ama bazı şeyleri sadece kendi başına çözmeyi seven birisi olarak, Renkleri o her nekadar da kilo vermeye çalışsa da ben onun kilolu durduğunu düşünmüyorum. Sarışın ve 1.68 civarına boyu olduğunu ve de ayrıntılara çok önem verdiğini düşünüyorum. Mercanı kahverengi saclar, açık tenli orta boylu olarak ve Yaz seni de uzun boylu, kumral zarif olduğunu düşünüyorum:)

Bana gelince de çok ufak tefek olmasam da yazılan her şey çok hoşuma gitti:)) Teşekkürler

22/11/06 12:56 ÖS  
Blogger Yaz said...

Ceydacm bence de biribirimize değer veriyoruz hepimiz. Bunu hissetmek çok güzel:)
Ve benimle ilgili tahminin de uzun boy tam isabet :)

22/11/06 1:58 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Canım ,

Çok iyi allatmışsın bizimde anlatmak istediklerimizi...Gerçekten hiçbirimiz sanal değiliz..Birer gerçeğiz...Hepimizin değişik değişik hayal ettiği oluyordur sanırım...

23/11/06 11:47 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Gamzelicm hepimizin aynı şeyleri düşünüyor olmamız ne güzel :)

23/11/06 11:51 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------