Lilypie 1st Birthday Ticker

24 Kasım 2006

Bir önceki postumu sildim (Kuğuucum kızmazsın bana değilmi?) . Bloğumu her açışımda o karamsar ruh halimle karşı karşıya gelmek istemedim. Kendimi tamir ettim. İyiyim şimdi.

Gelelim diğer konuya. Ablam anlattı, hoşuma gitti yazmak istedim. İlkokul 4.sınıfa giden yeğenim birkaç ay önce (daha fazla da olabilir tam hatırlamıyorum) okul birincisi ilan edildi. Okulda iyi derece alan öğrenciler için bir tören düzenlenip bu öğrencilere madalya veriliyor. Canım benim o kadar azimle çalıştı, o kadar istedi ki okulun örnek öğrencilerinden olmayı:) Okul birincisi olduğunu öğrendiğinde inanılmaz mutlu oldu. Fakat ödül töreninin olacağı hafta okul müdürünün ailesinde bir sağlık problemi çıktı ve tören iptal edildi. Bizimki inanılmaz üzüldü tabi.
İçinde nasıl yer ettiyse bu konu geçenler de müdüre gidip siz benim madalyamı vermediniz. Ben çok çalıştım onun için. Odamda yerini bile hazırlamıştım. O benim hakkım dı madalyamı vermek zorundasınız demiş :) müdür de kızım haklısın, sipariş verelim sen bir kaç gün sonra tekrar gel demiş. Bizim ki hergün gitmiş müdürün odasına :) taa ki madalyasını alana kadar. Tabi tüm bunlardan ablamın ve eniştemin haberi yok. Tek başına halletmiş herşeyi. Şimdi mutluluktan havalara uçuyor :)
Düşündüm de şimdiki çocuklar hakikaten çok akıllı ve bilinçli. Medeni cesaretleri ne kadar kuvvetli. Nasıl hakkını aramış. Tek başına karar verip uygulamış. Anne ve babasına bile ihtiyaç duymadan hakettiğini almış. Çookk güzeldir benim yeğenim. Çok tatlı ve havalı bir kızdır:) Bu bilgisayarda resmi olsaydı eklerdim buraya. Canım benim yaaa :)

8 Comments:

Blogger ERDIL said...

yaz kizim Egitim sayfasinda bio ögretmenin yazmis oldugu bir yazida;
Bu durumlarda aile yapisinin cok büyük yer aldigina inaniyorum.Oglum 26 yasinda oldugu halde. Ayri ev acmis ayaklari üstünde duran bir insan halen bir imtihana girecek olsa bile tlf acar su sekilde hazirlandim fikrin nedir diye sorar,
esasinda konu hakkimda bir bilgi sahibi olmasam bile.Bu biraz da kendi basina basarilarini paylasmak ve göstermektir.Inanin o madalya birazda aile icersinde ki katkisinin da ispati oluyor.Anne ve Babanin ona verdigi cabanin bir belgesi.
Sevgiler saygilar.

24/11/06 12:49 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil babacım çocukların böyle kendine güven duymaları çok güzel. Okul yada iş hayatındaki başarılarında önemli payı var. Tabi ailenin katkıları çok büyük.

24/11/06 1:55 ÖS  
Blogger renkler said...

Silinmiş bir post mu? Birşeyler mi kaçırdım? Neyse şimdi iyisin ya, önemli olan bu.

Yeğeninin cesaretini tebrik ediyorum. Şimdiki çocukların bu kendilerine güveni çok hoşuma gidiyor. Çocukken ben de hırslı ve karar verdiğini yapan bir çocuktum ama bizim kuşak hep susturulurdu. Ezildik hepimiz bence...

24/11/06 4:11 ÖS  
Blogger Gamzeli said...

Bence yeğenine aferin, ilerde de herşeyini tek başına halleder :) Aferin ona hiç bir zaman yıkılmaz, ezemezler onu :)

25/11/06 12:28 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZBITMESINcgm canm bnm iyisin ya- kizmak ne demek:( Seni iyi gormek en guzeli ama var ya yegeninle acaip ben bile buradan gurur duydum ve cok hosuma gitti ; ve daha da guzeli bir de "teyze" olmak:) operim cnm.

25/11/06 3:55 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklercm maalesef bizim kuşak ezildi bence de. Çekingendik biz hep. Yani ne bilim benim çevremdeki arkadaşlarım hep öyleydi.

Gamzelicim inşallah büyüyüncede devam eder bu cesareti.

Kuğuucum gerçektende en güzeli teyze olmak. Bu gece canlarımdan birini senin memlekete gönderiyoruz asker olarak. Ağlıycam şimdi yaa.

27/11/06 9:28 ÖÖ  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Aferin yeğenine valla çok gurur duydum. Şimdiden ayaklarının üzerinde durmaya başlayan bu miniklere bayılıyorum:)

27/11/06 12:39 ÖS  
Blogger Yaz said...

Ceydacım bende gurur duydum. Teşekkürler canım :)

27/11/06 1:57 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------