Lilypie 1st Birthday Ticker

30 Ekim 2006

Ne zamandır beklediğim bayramda geçti gitti. Artık öbür bayramı bekliyorum ama yılbaşı gecesi bayramın ilk gününe denk geliyor bu kötü oldu.

Çabucak bitti beş gün. Hiçbir şey anlamadım. Bir yerlere kaçsak mı diye düşündük baştan sonra vazgeçtik. Aile ziyaretleriyle ve arkadaşlarla vaktimizi geçirdik. Bloğuma hiç zaman ayıramadım bu süre içerisinde. Evdeki bağlantı da sorun var işyerinde ise beni bekleyen işlerden dolayı bir türlü ilgilenemedim.

Hafta sonu Yogurtland den festane şekeri tarifini denedim. Çok uğraşmama rağmen sonuç çok kötü oldu. Tarife aynen uydum ama neden olmadı anlamadım. bir şeyleri yanlış yaptım herhalde. Yada benim damak tadıma uymadı bilmiyorum. Zaten Arpa Bey kuru fasulyeli tatlı yapmaya çalışmama bile anlam veremedi :) hayır sonucunda ortaya çok güzel bir şey çıksa gam yemem de olduğu gibi çöpe gidince emeğime de acımadım değil. Neyse buda tecrübe oldu. Ama mutfak ta zaman geçirmek hoşuma gidiyor. Değişik şeyler denemek ve ortaya bir şeyler çıkartmak iyi hissettiriyor ama çoookk çalışmam lazım çok :)

8 Comments:

Blogger renkler said...

Yazcığım,

Güzel şeyler çabuk geçer, beş gün ne ki geçiverdi işte...

Festane şekerinin kötü olmasına üzüldüm. Ben ilk denemelerden çok korkarım. İlk denemem iyi değilse bir daha asla denemem çünkü bence benim damak tadıma uygun değildir... Mesela geçenlerde bir kek tarifi denedim ama ne yazık ki yenmedi, benim emektar tarifimle bir kek daha yaptım. O nedenle çok farklı tarifler denemeye biraz korkuyorum. Bayramda ilk kez kedi dilli tiramisu yaptım, eşim bayıldı ama ben ve oğlum kekli olanı tercih ettik... Damak tadları farklı sonuçta.

30/10/06 4:47 ÖS  
Blogger Yaz said...

Renklercim fikir itici gelmiş olacak ki daha yaparken eşim ıykk felan demeye başlamıştı zaten :) yenmeyeceği belliydi yani :) yine de azimle devam ettim. Kesinlikle damak tadları çok farklı olabiliyor.

30/10/06 6:05 ÖS  
Blogger ERDIL said...

Yaz kizim öyledir iste kocaciklari kendilerine haz bir tadima alistirdinmi yeniliklere kolay kolay alismasi birazcik zordur.Amma bekar yillarinda kendi pisirdikleri seyler
daima lezzetlidir.Bir kücük ani.Makarna pisiriyorum.Uni zamani yer Milano birden bizim gurubun baskininina ugradim.Tabii bizim makarma erimis.Kizlardan bir tanesi mutfaga giriyor sen ne pisiriyorsun degince bende bu makarnanin o haline baktiktan sonra Türklere mahsus bir tatli dedim.Netice icine biraz seker Italyanlar bayildi makarnalarina tabbi adi mahallebi olunca!..
Saygilarla.

30/10/06 8:17 ÖS  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm yaparsa guzel yapar benim ama bu sefer olmamis, varsin oyle olsun:))

30/10/06 11:07 ÖS  
Blogger Yaz said...

Erdil baba demek makarna muhallebi oldu ha :)) bakarsın bende denerim bir ara :)
Benim eşimde uzun yıllar kendi pişirip kendi yemiş. O yüzden ne yapsam beğeniyor aslında :) ama tatlının içine kuru fasulye girince yakınından bile geçmedi :)

31/10/06 9:30 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum inşallah mutfağa biraz daha zaman ayırabilirsem birde yemek blogu açmayı çok istiyorum. Dedim ya hoşuma gidiyor mutfakta birşeyler üretmek. Birazcık daha geliştireyim kendimi onuda yapıcam inşallah. Arada olmayan tariflerde olabilir ama olsun azimliyim :))

31/10/06 9:33 ÖÖ  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

Ben zaten özürlüyüm su tatlı,kek, çörek işlerinde ve ne zaman yeni bir şey denesem ürküyorum:) Sonuç her zaman çok içaçıcı olmuyor çünkü:)) Ben genelde bildiğim tariflerden ya da kesin denenmiş tariflerden şaşmıyorum:)

31/10/06 10:25 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ceyda özellikle misafir geleceği zaman kesinlikle yeni tarifler denememek lazım :)

31/10/06 10:49 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------