Lilypie 1st Birthday Ticker

12 Ekim 2006

Hayal Kırıklığı...

Özelimi anlattığım insan çok azdır. Eşim ve ailem en büyük dert ortağım. Birde birkaç iyi arkadaşımın dışında çevremdeki kimseyle problemlerimi, üzüntümü, ya da bazen mutluluğumu paylaşmam paylaşamam. Buda benim yapım. Arkadaşlık yapacağım insanlar konusunda çok seçiciyimdir. Herkesle hemen samimi olamam.
Bir arkadaşım var çok severim kendisini. Çok da sık görüşüyoruz ailece. Fakat beni hayal kırıklığına uğrattı. Henüz başkalarının bilmesini istemediğim birşeyi uluorta anlattı. Tamam kötü niyetli değildi belki. Sadece çok konuşan çok hata yapar denir ya oda boş boş konuşurken pat diye ağzından çıkıverdi. Anlattığı konu da aslında çok gizli bir şey değildi fakat ona söylerken, bunu şimdilik kimse bilmiyor sadece benim kafamdaki bir plan eğer gerçekleştirirsem herkese anlatıcam diye de belirtmiştim. Demek ki ona güvenemiycem bu konuda. Bu beni çok üzdü. Hemen soğudum ne yazık ki. Belki de bazen insanları olduğu gibi kabul etmek gerekiyor ve onun karakterine göre önlemini alarak arkadaşlık etmek gerekiyor. Yine de hayal kırıklığına uğradım.

14 Comments:

Blogger renkler said...

Ben de buna benzer bir hayalkırıklığımı dünkü postumda anlattım... Üstelik iki yakınımdan. Aslında hiç beklemezdim demiyorum çünkü ikisi de bencil ve garip insanlardı. Ben aslında insanları olduğu gibi kabul ederim. Onları da böyle kabul etmiş ve herhangi bir beklenti içine girmeden ilişkimi sürdürmüştüm. Onların ilk vukuatları değildi ama ben yine saf saf onlara güvenmiştim. Neyse bir daha asla onlar ile görüşmeyeceğim. Sorunlu insanları hayatıma almayacağım artık. Bu benim hayatım! Bitti!

12/10/06 11:16 ÖÖ  
Blogger enne said...

Bence hemen kesin karar verme, arkadaşın bu hatayı bilmeden yapmış olabilir değil mi? Bir şansı daha haketmiyor mu?

12/10/06 11:28 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

renkler okudum postunu. Maalesef insanlara koşulsuz güvendiğimizde bu tür sorunlar ortaya çıkabiliyor. Güveni sarsan insanların hayatımızdaki yerini biraz daha küçültmek en iyisi diye düşünüyorum.

enne bu tür şeyler benim için çok önemli. Ben başkalarına nasıl hassas davranıyor ve önemsiyorsam karşımdakinden de onu beklerim. Bu arkadaşımı da tamamen hayatımdan çıkarmam ama özel konuları paylaşmak konusunda bir şans vereceğimi sanmıyorum. Çünkü insan kendini belli eder.Böyle bir durumun bir kez daha yaşanmayacağının garantisi yok.


arızacım nerelerdesin özledik yahu :)
işyerindeki o arkadaşına güvenmiyorsan eğer bencede hiiçç anlatma. Çünkü anlattıklarını başkalarından duyma ihtimalin yüksek :)

13/10/06 12:17 ÖÖ  
Blogger KUGUU said...

YAZcgm benzer seyleri sanirim hepimiz zaman zaman yasiyoruz. Ne yazikki en yakinimdan(akr) bile ben gecmisten ne ornekler hatirliyorum hala... Ona sorsan belki farkinda bile dgldr, elbette bu bir excuse olamaz ama onun yorumu da bu olacaktir, sen onlemini al arkadasliginda ozelini ne kadar acacagini ayarlaman gerektigini ogrendin en azindan... (Umarim hamaktaki arkadasin dgldr bu)

13/10/06 10:49 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Kuğuucum bütün arkadaşlıklarımda önemli bir done olmuştur bu konu. Hatta tüm ilişkilerimde. Eş, aile, arkadaş hiç farketmez. Güven konusu çok önemlidir benim için. (tabi herkes için öyledir mutlaka) Bende kişiye göre özel açma konusunda yıllar önce tecrübe sahibi olmuştum maalesef ama insan yinede yanılabiliyor tabi :(

13/10/06 11:45 ÖÖ  
Blogger nimetin.blogspot.com said...

yaz, hata yapa yapa doğrulara ulaşıyoruz maalesef.

nimet

15/10/06 9:14 ÖS  
Blogger Yaz said...

Nimet aslında hatayı yapan biz olmuyoruz genellikle. ama başkalarının hatası bizi de etkiliyor maalesef. Fazla dert etmeden atlatmak lazım bu gibi durumları.

16/10/06 9:35 ÖÖ  
Blogger ceyda'nın tükkanı said...

İnsanları, etrafındakileri, arkadaşım dediklerini hep beraber yaşadıkça tanıyabiliyosun ancak. Dilerim bu hayal kırıklığı son olur senin için.

16/10/06 10:35 ÖÖ  
Blogger Yaz said...

Ceyda inşallah son olur. Sanırım bazen sevdiğimiz insanları olduğu gibi kabul etmek gerekiyor yada sevmediğimiz ve rahatsız olduğumuz yanlarını açıkça konuşmak gerekiyor. Sanırım konuşmak en sağlıklısı.

16/10/06 10:43 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Olsun belki bir kere anlatmış olabilirsin...Ona deneme amaçlı diyelim...Bir daha anlatmayacağın kesin ...Hiç olmazsa erken öğrendin sır tutamayacağını ...Takma kafana olsun....

17/10/06 2:52 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gamzeli evet erken öğrenmem iyi oldu ya geç anlasaydım daha üzücü olurdu değil mi? :)

17/10/06 4:32 ÖS  
Blogger gazel vakti said...

Arkadaştan hep kazık yemiş biri olarak bu aralar mesefeliyim yeniğ arkadaşlara.Eskileri bile artık idare edemiyorumdi yeter gayrı diyorum bu ne pervasızlık bu ne kendini bilmezlik.Sanki bi kalemle tek tek çiziyorum üstlerini.Bende aynen senin gibiyim ufak bi detay bi sürü paylaşımıda yıkıyor benim ruhumda.

19/10/06 3:15 ÖS  
Blogger Yaz said...

Gazel bende zamanında çok kazık yediğim için bu kadar insan seçiyorum ve mesafeli oluyorum en başta. ama maalesef bazen aldığın bu önlemlerin de bir faydası olmuyor. Ne yalan söyliyim bende senin gibi yapıyorum bu aralar. Çiziyorum üstlerini bende. Sorunlu ve sorun çıkaran insan istemiyorum çevremde. Hiç uğraşamam.

20/10/06 10:06 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

Evet bencede daha üzücü olabilirdi senin için...

20/10/06 11:29 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counters
--------------------------------------------------------------------------------
eXTReMe Tracker
-------------------------------------------------------------------------------